Nederlanders serveren als eersten frieten in vliegtuig

Gestart door Rich, woensdag 7 augustus 2013, 17:02:15

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Schitterend idee hoor :thumb:  Waar zitten de belgen nu met hun goeie friet?  Ze laten hier een enorme kans liggen om hun nationale trots te promoten  :jajaja:

Stewardessen van de Nederlandse luchtvaartmaatschappij Corendon Dutch Airlines moeten voortaan ook frieten bakken tijdens hun vluchten. Voortaan kunnen passagiers naast andere snacks ook een bakje patat bestellen op weg naar hun vakantiestek, mét ketchup of mayonaise. Dat meldt Het Laatste Nieuws.
© anp. © anp.
CNB is de eerste airline in de wereld die frieten op het menu plaatst. De prijs voor een bakje bedraagt
lees verder : http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisnieuws/article/detail/1682951/2013/08/07/Nederlanders-serveren-als-eersten-frieten-in-vliegtuig.dhtml


Rich de Nederbelg.

josv

Ik zie ze niet effe de frituurpan klaar zetten dus : ovenfrietjes ?  :ziek:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Rich

Citaat van: josv op woensdag  7 augustus 2013, 17:07:22
Ik zie ze niet effe de frituurpan klaar zetten dus : ovenfrietjes ?  :ziek:

In het artikel staat dat het idd gaat om frieten uit de microgolf.
Rich de Nederbelg.

disnoke

Citaat van: Rich op woensdag  7 augustus 2013, 17:02:15
Schitterend idee hoor :thumb:  Waar zitten de belgen nu met hun goeie friet? 

liever het goeie product dan rommel te serveren  :jajaja:

Luc

Citaat van: Rich op woensdag  7 augustus 2013, 17:02:15
Schitterend idee hoor :thumb:  Waar zitten de belgen nu met hun goeie friet?  Ze laten hier een enorme kans liggen om hun nationale trots te promoten  :jajaja:

Conclusie

Hoewel het gemak van de magnetron natuurlijk zwaar meetelt en we allemaal weten dat je voor een echt smakelijke maaltijd hem niet moet gebruiken, is het eindoordeel toch erg mager. Vooral omdat je bijna overal in Nederland  :belgiesmiley: makkelijk veel en veel lekkerdere friet die niet naar slappe reepjes karton smaken kan krijgen. Dus moet je wel heel wanhopig of gehaast zijn voor je de toevlucht neemt tot deze magnetronfriet. Maar ik ben een student, dus dat ik in de toekomst ooit nog eens de toevlucht tot de magnetron zal nemen sluit ik niet uit.

http://www.frietopia.nl/index.php?wkey=Magnetronfriet&page=47
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

boldy

friet uit de magnetron heb ik nog nooit geproefd maar het lijkt mij nou niet echt lekker ook moet ik zeggen .maargoed miss met een paar potjes bier op en veel mayo en curry is het wel te eten  .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

gertve

Je moet het ook niet vergelijken met echt eten, maar met de andere vliegtuigmaaltijden.

Rich

Volledig mee eens dat friet en trouwens ook andere maaltijden uit de magnetron niet zijn zoals vers gebakken of gekookt, maar..............

Die magnetronmaaltijden is een miljoenen business, kijk maar in de supermarkten  :jajaja: Het loopt als een trein en dat zou niet zo zijn als het niet te eten was.
Tegenwoordig gaat het in veel gevallen om een snelle hap en de voedselindustrie speelt daar geweldig op in natuurlijk.

De ovenfrieten van Aviko bijvoorbeeld zijn een enorm succes voor iemand met een snelle trek, dus waarom niet in het vliegtuig zullen ze gedacht hebben.
Tijden evolueren nu eenmaal en ik ben er van overtuigd dat het zodanig op punt staat dat het weleens best zou kunnen smaken voor een keertje.
Rich de Nederbelg.

Amice

Vliegtuig voer wordt gemodificeerd omdat op grote hoogte het eten anders smaakt.

Het zal met de frieten dus ook wel eens aangepast kunnen zijn.

Ik zie er wel voordelen in want ze kunnen er kinderen mee rustig houden.   :applaus:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Kano

Mooi, nu nog croquetten en frikadellen etc. en we hebben vliegende snackbars  :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn