Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Tattoo in Manila

Gestart door gertve, zondag 25 augustus 2013, 18:14:01

Vorige topic - Volgende topic

gertve

Vandaag een tattoo laten zetten bij Morbid Tattoo in Makati. Alles bij elkaar heeft het een 2 uur geduurt, waarvan het zetten zelf een 5 kwartier. Ben zelf erg te spreken over het resultaat. Kosten 9000 pesos.


Op de webside van Morbid Tattoo wordt nog een post gemaakt. Artiest (Luigi) was er zelf ook over het resultaat te spreken.
http://www.morbidtattoo.com/

josv

Als je borstharen weer gaan aangroeien wordt het wel een parkiet met een sikkie  :lachen: :lachen:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Gibson

Ben er nog niet helemaal uit is het:

a) een roodborstje  :lachen:

b) een Aziatische baardvogel (Megalaimidae)  :ikkeniebegrijp:

Maar is wel goed gelukt  :applaus:
Expect nothing in the PH. All else is a "plus"

ganda


LMBen

Volgens mij is het een zwarte tepel kluiver  :lachen:
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

peldoman

Deze valt onder beschermde diersoorten, dus mag je helemaal niet hebben!!   :haha:

gertve

Citaat van: ganda op vrijdag 17 januari 2014, 14:47:36
aha, oehoe.  :thumb:

Helemaal correct Sir!!  :atyourservice:

Enne: zoveel viel er niet te scheren, dus het vogeltje blijft aardig intact  :happy2:

boldy

prijzen zijn  ongeveer gelijk aan nl  zie ik . ik ben het met je eens dat hij zeer goed gelukt is  :thumb:. ik moet zeggen dat zo een tatoo zonder lijnen veel mooier zijn dan met lijnen  :jajaja:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

gosternokke

Lijkt mij veel te duur voor Filippijnen 9000  peso voor zo een kleine tattoo. Mijn oudste zoon heeft bij Red Needle tattoo er eentje in laten kleuren waarvan de contouren al in   :nederlandsevlag: waren gezet, en dat kostte fractie van wat het in Nederland zou gaan kosten.

gertve

Ik zou niet weten of het te duur is of niet. Een tattoo van gelijke grootte (ongeveer 12x14cm) kostte mijn collega 5 jaar geleden 500 euro, en die was gezet in  :nederlandsevlag:
Kan het goedkoper? Waarschijnlijk wel, maar ik ken niemand in mijn omgeving die er veel verstand van heeft en heb dus geen vergelijkingsmateriaal. Dit was mijn eerste kennismaking en de hele gebeurtenis viel mij niet tegen.

Belangrijkste voor mij was enige zekerheid dat de hij gezet werd door iemand die goed is en er plezier in heeft. Daarnaast kreeg ik van te voren de prijs te horen en ik vond deze prima te doen, zo'n 150 euro. Missie geslaagd als je het mij vraagt.