Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Tattoo in Manila

Gestart door gertve, zondag 25 augustus 2013, 18:14:01

Vorige topic - Volgende topic

yepyep


boldy

Citaat van: yepyep op zaterdag 18 januari 2014, 05:44:06
Ja, best aardig gelukt.  :thumb:

best aardig gelukt   :ikkeniebegrijp:  die tatoo ziet er gewoon super uit hoor
het leven is net een lul keihard en veel te kort

yepyep

Citaat van: boldy op zaterdag 18 januari 2014, 05:49:25
Citaat van: yepyep op zaterdag 18 januari 2014, 05:44:06
Ja, best aardig gelukt.  :thumb:

best aardig gelukt   :ikkeniebegrijp:  die tatoo ziet er gewoon super uit hoor

Ja, best aardig bedoel ik goed mee.

boldy

aha dat is dan een verschil in interpretatie  van de zin" best aardig gelukt"tussen jou en mij  . dit is dan ook weer uit de wereld geholpen  :thumb:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

yepyep


Bulldozer

Ben ik dan de enige die het zonde vind om je lichaam zo met inkt te verminken? Mooi plaatje hoor, maar ik zou het niet op mijn lichaam willen.

boldy

je zal zeker niet de enigste zijn die daar zo over denkt . jij vind het verminken ,ik vind het geen verminken van je lichaam . veel mensen zien het ook als kunst en velen ook weer niet .
er zijn ook zat mensen die een tatoo zetten om iets zeer persoonlijks  te vereeuwigen op hun lichaam. 
gelukkig zijn we allemaal vrij om zelf te beslissen of we iets wel of niet doen .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Bulldozer op zaterdag 18 januari 2014, 07:19:30
Ben ik dan de enige die het zonde vind om je lichaam zo met inkt te verminken? Mooi plaatje hoor, maar ik zou het niet op mijn lichaam willen.
ik denk er ook zo over , maar tijden zijn verandert . vroeger werd je direct vergeleken met minderwaardig volk, tuig, of een zeeman . haha ben dan ook nog van den ouwe stempel.
ik dacht dat ik voor 2 weken geleden een rolberoerte kreeg , mijn zoon van 27 liet mij even zijn arm zien , wel van af zijn schouder tot aan de pols kats vol met die troep . hij was nog wel zo verstandig om het een cm of 10 boven zijn pols te laten zetten . ik heb hem daar natuurlijk wel een woordje van gegund , wat een mafkees. ik moet er wel eerlijk bij vertellen dat het hem wel staat , en hoe langer ik er naar kijk hoe mooier ik het vind , haha wat een idioot. hij vertelde mij dat er meer dan 100 uur werk in zit, en dat tering ding  is nog niet af .  moet nog gedeeltelijk ingekleurd worden . 

als ik het voor elkaar krijg zal ik wel een foto van die arm plaatsen hier .

moraal van het verhaal , ik word een ouwe zak.  althans naar de mening van derden . 
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Amice

Wat die kerels doen ,moeten ze zelf maar weten die trekken mij toch niet aan.  :lachen:

Maar een tattoo op een mooi sierlijk vrouwen lichaam en zeker bij de aziaatjes vind ik n afknapper eerste klas.
Kleed jij je maar weer aan meid.  :daag:



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Gibson

Citaat van: Amice op zaterdag 18 januari 2014, 09:57:39
Wat die kerels doen ,moeten ze zelf maar weten die trekken mij toch niet aan.  :lachen:

Maar een tattoo op een mooi sierlijk vrouwen lichaam en zeker bij de aziaatjes vind ik n afknapper eerste klas.
Kleed jij je maar weer aan meid.  :daag:





Menig aziaatisch vrouwtje zal ook een afknapper 1e klas hebben bij menig oude buitenlander zonder tattoo als de kleren uitgaan....  :weetikniet:
Expect nothing in the PH. All else is a "plus"