Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Tattoo in Manila

Gestart door gertve, zondag 25 augustus 2013, 18:14:01

Vorige topic - Volgende topic

innka3

Citaat van: Gibson op zaterdag 18 januari 2014, 10:55:37
Citaat van: Amice op zaterdag 18 januari 2014, 09:57:39
Wat die kerels doen ,moeten ze zelf maar weten die trekken mij toch niet aan.  :lachen:

Maar een tattoo op een mooi sierlijk vrouwen lichaam en zeker bij de aziaatjes vind ik n afknapper eerste klas.
Kleed jij je maar weer aan meid.  :daag:





Menig aziaatisch vrouwtje zal ook een afknapper 1e klas hebben bij menig oude buitenlander zonder tattoo als de kleren uitgaan....  :weetikniet:
:confused2:   :denk:   :lachen: :lachen: :lachen:  :thumb:

Amice

Citaat van: Gibson op zaterdag 18 januari 2014, 10:55:37
Citaat van: Amice op zaterdag 18 januari 2014, 09:57:39
Wat die kerels doen ,moeten ze zelf maar weten die trekken mij toch niet aan.  :lachen:

Maar een tattoo op een mooi sierlijk vrouwen lichaam en zeker bij de aziaatjes vind ik n afknapper eerste klas.
Kleed jij je maar weer aan meid.  :daag:





Menig aziaatisch vrouwtje zal ook een afknapper 1e klas hebben bij menig oude buitenlander zonder tattoo als de kleren uitgaan....  :weetikniet:

In dat geval zouden ze :
A niet meegegaan zijn  en
B. hadden ze ook beter maar weg kunnen blijven.

:biggrinn:  :thumb:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Gibson

Citaat van: Amice op zaterdag 18 januari 2014, 11:16:21
Citaat van: Gibson op zaterdag 18 januari 2014, 10:55:37
Citaat van: Amice op zaterdag 18 januari 2014, 09:57:39
Wat die kerels doen ,moeten ze zelf maar weten die trekken mij toch niet aan.  :lachen:

Maar een tattoo op een mooi sierlijk vrouwen lichaam en zeker bij de aziaatjes vind ik n afknapper eerste klas.
Kleed jij je maar weer aan meid.  :daag:





Menig aziaatisch vrouwtje zal ook een afknapper 1e klas hebben bij menig oude buitenlander zonder tattoo als de kleren uitgaan....  :weetikniet:

In dat geval zouden ze :
A niet meegegaan zijn  en
B. hadden ze ook beter maar weg kunnen blijven.

:biggrinn:  :thumb:



Als er geen betaling tegenover staat zullen A en B geen probleem zijn  :floet:
Expect nothing in the PH. All else is a "plus"

Amice

Precies ja
Waarom zou een meid meegaan als ze n man zonder tattoo niks vind tenzij het geld t belangrijk is en
Waarom zou je een vrouw meenemen met tattoo als je een tattoo niks vind of een vrouw meenemen die een man zonder tattoo niks vindt en er dan ook nog voor betalen. :weetikniet:

Echter weet ik 1 ding zeker en dat is dat zolang die tattoo niet zichtbaar is de dame en wellicht ook de heer in kwestie er niet over zal reppen als het niet gevraagd wordt.

Aldus heeft jens dan toch een beetje gelijk om te stellen dat het een bepaald slag volk is.  :jajaja:

en ik zal dan ook wel ouderwets wezen, who cares  :weetikniet:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Adik

Citaat van: Bulldozer op zaterdag 18 januari 2014, 07:19:30
Ben ik dan de enige die het zonde vind om je lichaam zo met inkt te verminken? Mooi plaatje hoor, maar ik zou het niet op mijn lichaam willen.

Ik deel je mening, maar wat voor jou een mooi plaatje is kan voor de eigenaar "van het plakplaatje" een mooie diepe symbolische betekenis hebben. Daarmee wil ik zeggen; de ene tatoo is de andere niet.

Toen ik tiener was wilde ik er ook altijd een tribal van schouderblad naar borstkas. Later werd dat minder, totdat me wel eens de angst bekruipt als bv de moeder van me kind terug gaat naar haar geboorteland en ik dien te gevolge mijn jonge kind weinig ga zien. Die tatoo van tiener was meer iets wat bij mijn identiteit van toen zou horen en ook wel een beetje trending toen (goddank dat ik de stap niet heb gezet). De tatoo die ik zou zetten laten om zo toch mijn kind een beetje bij me te hebben is een ander verhaal. Misschien ga ik die later sowieso wel laten zetten...

Gibson

 :offtopic: Ik doelde dus meer op het "adonische" lichaam van sommige oudere jongere (of was het jongere ouderen) buitenlanders die opzoek zijn naar "het perfecte aziatische lichaam" (zonder tattoo's!!!!) dat verborgen kan zitten onder de kleding. Allemachtig, probeer nu echt niemand op zijn tenen (sorry Jos) te trappen..... :ontopic:

Na 19 1/2 jaar getrouwd te zijn heeft mijn vrouw er inmiddels 6 die allemaal een betekenis hebben. Ze begon met niets toen we elkaar ontmoette (in Jemen). Ik ben ondertussen bezig met ontwerpen van nummer 4....en allemaal hebben ze een speciale betekenis voor mij. De een vindt het mooi, de ander vindt het lelijk. Met een lange broek en t-shirt aan is er geen 1 zichtbaar en dat wil ik ook niet.

Een "gewoon plaatje" kan ik mooi of lelijk vinden. Iets wat een speciale betekenis heeft, daar zit veel meer achter dan mooi/lelijk. Natuurlijk wel aan te raden om het door een goede artiest te laten doen. Een goede artiest zal ook 9 van de 10 keer weigeren om iets lelijks neer te zetten.

Expect nothing in the PH. All else is a "plus"

Baron

 :hoedjeaf:

Vrienden, ik zoek een goede tatoe-eerder in mijn omgeving, dus Ermita, Malate, Pasay of zo.
Zelfs ik, als baron, kan in 2 gevallen een tattoo waarderen:
1: ter camouflage van gebreken, littekens van ongevallen, branden enz. Ken een heel mooie meid met een groot litteken op haar onderbeen / enkel. daar is nu een grote roos. Tja, beter dan een vies litteken.
2: Een tattoo met een betekenis. Zo wil ik een gouden kroontje laten tatoeren waar druppels "blauw" bloed van afdruipen.

Dus svp serieus mensen, weet iemand hier in de buurt een goede (fatsoenlijk werk en fatsoenlijk werkend met schoon materiaal)

Graag reakties van mensen die het zelf daar hebben laten doen of die in hun direkte omgeving mensen kennen ...

O0 :daag:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Amice

Citaat van: Baron op woensdag  4 februari 2015, 04:46:18
:hoedjeaf:

Vrienden, ik zoek een goede tatoe-eerder in mijn omgeving, dus Ermita, Malate, Pasay of zo.
Zelfs ik, als baron, kan in 2 gevallen een tattoo waarderen:
1: ter camouflage van gebreken, littekens van ongevallen, branden enz. Ken een heel mooie meid met een groot litteken op haar onderbeen / enkel. daar is nu een grote roos. Tja, beter dan een vies litteken.
2: Een tattoo met een betekenis. Zo wil ik een gouden kroontje laten tatoeren waar druppels "blauw" bloed van afdruipen.

Dus svp serieus mensen, weet iemand hier in de buurt een goede (fatsoenlijk werk en fatsoenlijk werkend met schoon materiaal)

Graag reakties van mensen die het zelf daar hebben laten doen of die in hun direkte omgeving mensen kennen ...

O0 :daag:

First floor Harrison Plaza in het midden zit er een waarvan ik weet dat er meerdere heen gegaan zijn om een tattoo te laten zetten en heb er geen klachten van gehoord.

Of hij/zij schoon en goed is laat ik aan uwer eigen expertise over maar die zaak zit er wel al jaren.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

gertve

Dit is waar ik dus geweest ben: http://www.morbidtattoo.com/shop-location/

Ik heb geen vergelijking met andere tattoo artiesten, maar qua hygiene en artiest heb ik me geen zorgen gemaakt. Uiteraard wel kritisch het een en ander aanschouwd, ga ook niet blind in de stoel liggen  :biggrinn:
Als ik weer een tattoo zou laten zetten (kans ik klein, ik heb die ene die ik graag wou) dan zou ik hier zeker weer naar toe gaan, mocht ik in Manila zijn.

Chowking

MorbidTattoo kan ik ook aanbevelen,klein zaakje maar netjes schoon en de eigenaar Luigi is redelijk bekende artiest in manila als ik t niet mis heb.Luigi doet het grote werk en zijn sidekicks het kleinere spul,Luigi maakt de mooiste tattoo's daar. Ik heb daar ook een tat laten doen en ben daar zeer tevereden over.!voor mijn volgende ga ik weer daar naartoe.Hij zit in Makati in het Cash and Carry Mall.
Hier een link naar zijn website. www.morbidtattoo.com