Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

huis kopen in Tacloban

Gestart door robert van dijck, donderdag 12 september 2013, 09:04:58

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: gosternokke op vrijdag 13 september 2013, 20:05:34
Citaat van: daf105paccar op vrijdag 13 september 2013, 16:54:05
Nooit gemakkelijk in het buitenland een eigendom te kopen.
Wens je veel geluk en wees voorzichtig.  :wink1:


De lichtere kant van de zaak:
Citaat
Dat broekje is toch zeer diep tussen de 2 billen van haar kont gekropen?
:ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
:lachen: :lachen: :lachen:


   :lachen:   Waar sommige forumleden al niet op letten   :lachen:
los van het gene dat het mij ook wel een leuk meisje lijkt , is dit zeker niet relevant. :lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: gosternokke op vrijdag 13 september 2013, 19:54:04
Klopt dat heeft ie niet beweerd , maar als ik op google ,, lolita homes palo,, intik  krijg ik toch de indruk met een subdivision van doen te hebben



https://www.facebook.com/pages/Lolita-Homes-Subdivision-Palo-Leyte/351386024925927
 

klopt indd Gosternokke . misschien een nieuwe of sub in aanbouw  :weetikniet: . ik ga er vanuit dat wij het nog wel horen .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Kano

Als het maar geen comedy drama wordt  :haha:

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

robert van dijck

Aan alle forumleden die info hebben gegeven, hartelijk dank daarvoor. Om nog op een paar vragen te antwoorden kan ik je zeggen dat het huis juist buiten de sub devisie ligt, dus je moet niet de bewaking passeren om naar het huis te gaan, nu die bewaking stelt niks voor, heb nog nooit een toezichter gezien, je kunt dus overal vrij in en uitlopen, dus superveilig is het absoluut niet (opmerking van mijn vriendin), er moet nog een fence gebouwd worden rond het huis anders blijft mijn vriendin daar niet slapen als ik er niet ben.

De totale oppervlakte van het perceel is wel degelijk 780m3, naast het huis is er nog plaats genoeg om een tweede huis te bouwen.

De bebouwde oppervlakte is totaal ongeveer 160m3 beneden en bovenverdieping samen

Kano en Ifugao, bedankt voor de checklists, zijn uitgeprint en neem deze mee in november

En als laatste t.a.v daf105paccar, dat meisje met haar broekje in haar reet is al 4 jaar mijn vriendin, ik zal aan mawibata vragen een foto te posten van haar voorkant, niet kwalijk genomen hoor, ik heb er goed mee kunnen lachen, of zij er mee kan lachen, weet ik niet.

groeten aan iedereen

Robert

innka3

Citaat van: gosternokke op vrijdag 13 september 2013, 09:35:32
@ ronny55,

   Dit lijkt mij toch geen geval van,  ,,run out of budget,,    :ikkeniebegrijp:

   Immers het huis is klaar om er in te trekken.


    Maar ik word ook wel argwanend als ik zoiets zie voor die prijs.   Zou goed nagaan de reden waarom het verkocht word.
:denk: misschien op een van de vele subdiv. waar nog een mooie poort/entree staat  en verder niets meer
gebouwd word.

Ifugao

Citaat van: robert van dijck op zaterdag 14 september 2013, 09:00:39

De totale oppervlakte van het perceel is wel degelijk 780m3,

De bebouwde oppervlakte is totaal ongeveer 160m3 beneden en bovenverdieping samen



Nu begrijp ik de verwarring. Robert ziet het verschil niet tussen vierkante meter (m2) en kubeke meter(m3).

daf105paccar

Citaat van: robert van dijck op zaterdag 14 september 2013, 09:00:39


En als laatste t.a.v daf105paccar, dat meisje met haar broekje in haar reet is al 4 jaar mijn vriendin, ik zal aan mawibata vragen een foto te posten van haar voorkant, niet kwalijk genomen hoor, ik heb er goed mee kunnen lachen, of zij er mee kan lachen, weet ik niet.

Robert

Robert,je kan haar wel vertellen dat ze mooi zeer lang haar heeft. :thumb:

Mawibata

Citaat van: robert van dijck op zaterdag 14 september 2013, 09:00:39

En als laatste t.a.v daf105paccar, dat meisje met haar broekje in haar reet is al 4 jaar mijn vriendin, ik zal aan mawibata vragen een foto te posten van haar voorkant, niet kwalijk genomen hoor, ik heb er goed mee kunnen lachen, of zij er mee kan lachen, weet ik niet.

groeten aan iedereen

Robert



Robert, laat maar komen die foto, ik zal hem met plezier posten    :lachen:


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Mawibata

#28
Citaat van: Mawibata op zaterdag 14 september 2013, 12:47:54
Citaat van: robert van dijck op zaterdag 14 september 2013, 09:00:39

En als laatste t.a.v daf105paccar, dat meisje met haar broekje in haar reet is al 4 jaar mijn vriendin, ik zal aan mawibata vragen een foto te posten van haar voorkant, niet kwalijk genomen hoor, ik heb er goed mee kunnen lachen, of zij er mee kan lachen, weet ik niet.

groeten aan iedereen

Robert



Robert, laat maar komen die foto, ik zal hem met plezier posten    :lachen:




oei, 't zijn er veel, zal DAF spacer content zijn   :lachen:    :lachen:   :lachen:







                



Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Paring Belga

#29
Citaat van: Ifugao op zaterdag 14 september 2013, 10:45:56
Citaat van: robert van dijck op zaterdag 14 september 2013, 09:00:39

De totale oppervlakte van het perceel is wel degelijk 780m3,

De bebouwde oppervlakte is totaal ongeveer 160m3 beneden en bovenverdieping samen



Nu begrijp ik de verwarring. Robert ziet het verschil niet tussen vierkante meter (m2) en kubeke meter(m3).

Ik denk wel dat Robert m2 bedoeld, en niet m3.

Ik zou zeer voorzichtig zijn een huis kopen buiten een subdivision, voornamelijk wanneer later Robert erin zal wonen.  Ik weet het, zeer aantrekkelijke grote grond en veel tuin erlangs, maar ik zou me nooit veilig voelen, geen minuut.

Ook boven wonen ipv op de gelijkvloers.  Moet je overdenken dat je altijd de trappen moet oplopen om naar je flat te gaan en naar beneden om buiten
te gaan.  Zou te teveel zijn voor mij.

P4.000.000 is te veel in de Filipijnen, zeker buiten Metro-Manila.  Ook buiten een subdivisie.

P4.000.000 is reeds voor blanken bestemd, waar geen Filipino dat zal betalen.

Ze hebben waarschijnlijk de grond voor zeer laag gekregen en dan een huis bouwen die daar al lang leeg staat.  Als ze het gebouwd hebben voor P5000 per m2, zullen ze ongeveer P800.000 betaald hebben aan de bouw.  Nu moet je ook nog berekenen hoe oud het huis is en P50.000 per jaar aftrekken als depreciatie.

MAAR JA, het is er mooi en veel ruimte.  Aantrekkelijk.  Maar ik zou me niet al te veilig voelen als een blanke daar begint te wonen.  Ik herinner me nog Ricky van het andere Forum (Dutch), die een huis kochtte in Tagaytay en daar werd hem bedreigd dat ze z'n kindje zouden ontvoeren.  De geburen.  Ook werd er geschoten met revolvers rond hen heen.