ADOPTIE IN DE FILIPPIJNEN / Info Gevraagd

Gestart door a007esprit, maandag 14 oktober 2013, 07:58:04

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Ik ben met de moeder getrouwd en de adoptant leeft al 6 jaar samen met mij ...intussen zijn er al dik 2 jaar voorbij ...heb ook tussen de regels laten verstaan dat ik bereid ben om de knelpunten een beetje te smeren indien nodig pfff we wachten af
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Amice

Neem eens contact op of ga eens langs bij DWSD, welicht dat het goed bloed zet.  :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ronny55

Citaat van: Amice op woensdag 16 oktober 2013, 06:17:11
Neem eens contact op of ga eens langs bij DWSD, welicht dat het goed bloed zet.  :weetikniet:
Dat is al x aantal keren gebeurd maar die DSWD hebben nog altijd geen opdracht voor een sociaal onderzoek binnen gekregen...We hebben daar iemand zitten maar die zegt ook dat ze het niet snapt dat het zolang duurd ....Onze situatie was heel eenvoudig , Geen vader op de geboorte akte en ik gehuwd met de moeder . Wellicht zijn ze in de war door het feit dat ik alleen die adoptieaanvraag doe ....mijn vrouw kan daar moeilijk bij staan zij is de moeder'. Je wordt van kluitje in 't riet gestuurd ....max 1 jaar zou alles ok zijn , probleemloze adoptie, werd ons bijna 3 jaar geleden gezegt. Pfff
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Amice

Het traject maar eens terug aflopen dan en kijken waar het vast zit (lees in de la ligt)totdat de geldbuidel langs komt.  :jajaja:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ronny55

Citaat van: Amice op woensdag 16 oktober 2013, 07:13:23
Het traject maar eens terug aflopen dan en kijken waar het vast zit (lees in de la ligt)totdat de geldbuidel langs komt.  :jajaja:


Daar zijn we nu mee bezig ....we gaan zeker niet wachten op een mirakel....
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Adriaan

Mijn vrouw dacht dat we die advocaat oorspronkelijk 10.000 ph. betaalden maar tenslotte werd het, all in all, zo'n 40,000. De sociaal werkster zo'n 10.000 voor de trip naar Manila (als die inderdaad ooit plaats vond) en wschl. nog eens tienduizend (in stukjes en beetjes) in "onkosten". Heel precies weet ook mijn vrouw het niet meer. Het is allemaal vrij lang geleden. Onze zoon heeft vorige maand, als Australier, meegedaan aan de federale verkiezingen.

Maar Ronny "Geduld zucht schöne Rosen". Je kent het grafschrift van de jong gestorven Engelsman in India: "Here lies a fool who tried to hurry the East".

Ronny55

Citaat van: Adriaan op woensdag 16 oktober 2013, 11:52:29
Mijn vrouw dacht dat we die advocaat oorspronkelijk 10.000 ph. betaalden maar tenslotte werd het, all in all, zo'n 40,000. De sociaal werkster zo'n 10.000 voor de trip naar Manila (als die inderdaad ooit plaats vond) en wschl. nog eens tienduizend (in stukjes en beetjes) in "onkosten". Heel precies weet ook mijn vrouw het niet meer. Het is allemaal vrij lang geleden. Onze zoon heeft vorige maand, als Australier, meegedaan aan de federale verkiezingen.

Maar Ronny "Geduld zucht schöne Rosen". Je kent het grafschrift van de jong gestorven Engelsman in India: "Here lies a fool who tried to hurry the East".
Misschien is het wel de duivel die ermee speelt, vandaag dan uiteindelijk het bericht dat het bij de rechtbank is voor de goedkeuring ...dus wordt nog wel effe afwachten .
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.