* European food for anyone, for everyone ( Bonifacio Global City)

Gestart door Kano, zaterdag 2 november 2013, 13:27:34

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Split peas zijn wel te verkrijgen hier maar je moet er naar zoeken. Shopwise heeft ze en de Robinson super geloof ik ook.



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: Budgie op zondag  3 november 2013, 21:16:57
Tja en als je geen spliterwten kan krijgen daar kan je ook mangobeans nemen die smaken ongeveer het zelfde als je ze kook als wat wij thuis erwtenpap noemden.

Maar ja snert koken nee dat zal ik niet doen want vind het niet te vreten.

Mungo Beans gestampd met aardappelen en wat vlees od wat dan ook.........hoop vitaminen en mineralen in Mungo beans maar duur geworden









Sprouts...Taugeh...voor de lumpia's enz enz.






klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: innka3 op zondag  3 november 2013, 10:41:22
staat dit ook op het menu :biggrinn:



homemade by truus  :happy:
kijk jongens gewoon of noodgedwongen in Nederland blijven , heeft ook zo zijn voordelen . :lachen:

:benweg:     ik ga namelijk naar Appie H en naar de dorps slager . ik ga een mooie grote pot snert maken . met zo,n overheerlijke dikke rookworst .


goed idee innka 3 .  :thumb:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Amice

Nou het is tegen mijn principes maar als ik en alle hier verblijvende nederlanders willen dan kunnen ze gewoon naar de Bouy(de oude juris) want die heeft snert op zijn menu staan(althans had).

Het moet dan wel iets mogen kosten en je weet van tevoren dat je belazerd wordt maar je moet er maar iets voor over hebben.
Tenslotte moet Jens ook naar de slager & Appie H.  :lachen:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

klootzakken (voorheen Jens)

een goed potje erwten soep [snert] kost wel een paar cent hoor Amice. neem aan dat ze bij juris een blik Unox los trekken . zitten er trouwens nog holl of belgen op [juris].
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Amice

Juris is failliet dus bestaat niet meer.

De eigenaar is met geleend geld dus de Bouy gestart, een restaurant met klein hotelletje erbij.

Hoe het loopt weet ik niet want ik kom er niet, ik weet wel dat het merendeel van de  :belgiesmiley: :nederlandsevlag: er ook niet meer komen door eens te veel belazerd te zijn, op enkele na dan.
De baron gaat er nog wel eens heen geloof ik.

Destijds in Juris was het wel door de kok gemaakte snert,er zat duidelijk verschil tussen de unox en wat je daar kreeg,maar de worst was duidelijk geen rookworst, het eten was er doorgaans wel goed.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent