Nog een nieuw Europees / belgisch establishment in Cebu City

Gestart door Baron, woensdag 8 januari 2014, 02:39:47

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Recentelijk hebben ze dergelijks wel op hun facebook page staan, dus wie weet zit er iets van groenvoer voor je bij.

https://www.facebook.com/pages/Snack-Kitchen/118990704911216?ref=hl

Neem dochter maar mee want zingen kunnen ze daar ook en m.i. niet onverdienstelijk. Ofschoon het geen karaoke tent is maar in een rustig uurtje doen ze dat wel eens.
Na schooltijd is het een hide out voor groepen studenten,die zitten er dan bijna altijd en is de tent vol.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

janvanderijt


klootzakken (voorheen Jens)

ik mis de frikandel hier in uw geschrift , dat zal dan wel weer een probleem worden.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Amice

Fricandellen maken is een omslachtige en tijdrovende zaak, daar hebben ze nu geen tijd voor maar wellicht komt het nog eens, ik had het al wel aangekaart uiteraard.

@: janvanderijt
Broodje ham/kaas zal geen probleem zijn het andere weet ik zo niet.
Het is een snackbar geen broodjeszaak alhoewel ze wel wat broodjes hebben.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Lenn

Citaat van: Amice op vrijdag 27 juni 2014, 11:13:59
Fricandellen maken is een omslachtige en tijdrovende zaak, daar hebben ze nu geen tijd voor maar wellicht komt het nog eens, ik had het al wel aangekaart uiteraard.

@: janvanderijt
Broodje ham/kaas zal geen probleem zijn het andere weet ik zo niet.
Het is een snackbar geen broodjeszaak alhoewel ze wel wat broodjes hebben.
Frikandellen maak is dus geen omslachtige, tijdrovende zaak, je moet wel de juiste ingredienten hebben + apparatuur, en het juiste recept + de juiste kruiden.Eigenlijk is het zo gedaan.Kroketjes kosten veel meer tijd.

Amice

Citaat van: Lenn op vrijdag 27 juni 2014, 12:01:46
Citaat van: Amice op vrijdag 27 juni 2014, 11:13:59
Fricandellen maken is een omslachtige en tijdrovende zaak, daar hebben ze nu geen tijd voor maar wellicht komt het nog eens, ik had het al wel aangekaart uiteraard.

@: janvanderijt
Broodje ham/kaas zal geen probleem zijn het andere weet ik zo niet.
Het is een snackbar geen broodjeszaak alhoewel ze wel wat broodjes hebben.
Frikandellen maak is dus geen omslachtige, tijdrovende zaak, je moet wel de juiste ingredienten hebben + apparatuur, en het juiste recept + de juiste kruiden.Eigenlijk is het zo gedaan.Kroketjes kosten veel meer tijd.

Er zit uiteraard verschil tussen kroketten of frikandellen maken voor eigen gebruik of op commerciele basis.
Voor "food production" komt er wel iets meer bij kijken.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Lenn op vrijdag 27 juni 2014, 12:01:46
Citaat van: Amice op vrijdag 27 juni 2014, 11:13:59
Fricandellen maken is een omslachtige en tijdrovende zaak, daar hebben ze nu geen tijd voor maar wellicht komt het nog eens, ik had het al wel aangekaart uiteraard.

@: janvanderijt
Broodje ham/kaas zal geen probleem zijn het andere weet ik zo niet.
Het is een snackbar geen broodjeszaak alhoewel ze wel wat broodjes hebben.
Frikandellen maak is dus geen omslachtige, tijdrovende zaak, je moet wel de juiste ingredienten hebben + apparatuur, en het juiste recept + de juiste kruiden.Eigenlijk is het zo gedaan.Kroketjes kosten veel meer tijd.
ja dat klopt .
het recept van de frikandel is nog steeds een staatsgeheim haha. maar zo moeilijk kan het toch niet zijn , ii weet wel hoe ze gemaakt worden maar het recept heb ik ook niet.
je zal de pinoi  maar aan de frikandel krijgen [wat mij onmogelijk lijkt] dan word je echt slapend rijk.
 
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

dozo

ik heb in een ver verleden vele duizenden kilo,s koeienuier
by beckers afgeleverd ,uit duitsland frankryk en nederland
was toendertyd het hoofdbestands middel voor fricandellen.
ik vind een fricandelletje nog steeds lekker. :thumb: :thumb: :happy:

jim miata

ik geniet mijn pensioen in de tropen

Cosyns Guy

Citaat van: jim miata op dinsdag  6 januari 2015, 16:42:59
cornichon mooi vlaams? ik denk gewoon Frans
Je zou versteld staan mocht je weten hoeveel frans er zit in sommige streekdialecten.
Ben zelf van Gent en er zit een hoop frans in het Gents.
Vergeet niet dat het Vlaams jaren onderdrukt werd in Vlaanderen en aanzien werd als een minderwaardige taal door de meeste frans sprekenden,nog steeds trouwens.
Schrijf frans met kleine s omdat ik dus een bloedhekel heb aan dat arrogante taaltje.... :biggrinn:  :lachen: