Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Restaurant gezoch dumaguete

Gestart door Christof, donderdag 9 januari 2014, 11:55:27

Vorige topic - Volgende topic

Christof

Ik zoek een goed, lekker en romantisch restaurant in dumaguete

Pinocchio

Citaat van: Christof op donderdag  9 januari 2014, 11:55:27

Ik zoek een goed, lekker en romantisch restaurant in dumaguete


Goed en romantisch gaan niet goed samen voor een restaurant in Dumaguete.

Goede restaurants hebben meestal veel clienteel en dus staan de tafeltjes dicht bij elkaar volgepakt met bezoekers.

De meeste keuze heb je langs de boulevard, en die is slechts een paar honderd meter lang, een wandeling langs de boulevard moet dus wel een oplossing brengen.

josv

Citaat van: Pinocchio op donderdag  9 januari 2014, 12:24:40

Goed en romantisch gaan niet goed samen voor een restaurant in Dumaguete.


Ga naar de "Why Not" als Creek dienst heeft. Hij zorgt voor de goede sfeer, romantische muziek, zacht licht op de dansvloer en mocht je alleen zijn dan heeft ie nog wel wat huishoudsters rondlopen die je daar vanaf kunnen helpen  :happy2:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Christof

Citaat van: josv op donderdag  9 januari 2014, 13:16:08
Citaat van: Pinocchio op donderdag  9 januari 2014, 12:24:40

Goed en romantisch gaan niet goed samen voor een restaurant in Dumaguete.


Ga naar de "Why Not" als Creek dienst heeft. Hij zorgt voor de goede sfeer, romantische muziek, zacht licht op de dansvloer en mocht je alleen zijn dan heeft ie nog wel wat huishoudsters rondlopen die je daar vanaf kunnen helpen  :happy2:

Hahaha, merci voor de tip, maar dacht het niet. "De why not" heeft nogal een beruchte reputatie  :biggrinn:

Rich

Citaat van: Pinocchio op donderdag  9 januari 2014, 12:24:40
Citaat van: Christof op donderdag  9 januari 2014, 11:55:27

Ik zoek een goed, lekker en romantisch restaurant in dumaguete


Goed en romantisch gaan niet goed samen voor een restaurant in Dumaguete.

Goede restaurants hebben meestal veel clienteel en dus staan de tafeltjes dicht bij elkaar volgepakt met bezoekers.

De meeste keuze heb je langs de boulevard, en die is slechts een paar honderd meter lang, een wandeling langs de boulevard moet dus wel een oplossing brengen.

Why not is heel goed en lekker eten daar.  Casablanca was heel wat minder, maar da's allemaal goesting natuurlijk.
Rich de Nederbelg.

bananacreek

Citaat van: Christof op donderdag  9 januari 2014, 13:41:07
Citaat van: josv op donderdag  9 januari 2014, 13:16:08
Citaat van: Pinocchio op donderdag  9 januari 2014, 12:24:40

Goed en romantisch gaan niet goed samen voor een restaurant in Dumaguete.


Ga naar de "Why Not" als Creek dienst heeft. Hij zorgt voor de goede sfeer, romantische muziek, zacht licht op de dansvloer en mocht je alleen zijn dan heeft ie nog wel wat huishoudsters rondlopen die je daar vanaf kunnen helpen  :happy2:

Hahaha, merci voor de tip, maar dacht het niet. "De why not" heeft nogal een beruchte reputatie  :biggrinn:

Ik speel zelfs Nederlandschen pop................. :jajaja: :jajaja:

[yt=640,505]uoysRocfW6Q [/yt]

Christof

Ik,moet men mening herzien.
We hebben heel lekker gegeten in de why not,
En daarna hebben we ons goed geamuseerd  in de discotheek :-)

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op donderdag  9 januari 2014, 14:17:11
Citaat van: Christof op donderdag  9 januari 2014, 13:41:07
Citaat van: josv op donderdag  9 januari 2014, 13:16:08
Citaat van: Pinocchio op donderdag  9 januari 2014, 12:24:40

Goed en romantisch gaan niet goed samen voor een restaurant in Dumaguete.


Ga naar de "Why Not" als Creek dienst heeft. Hij zorgt voor de goede sfeer, romantische muziek, zacht licht op de dansvloer en mocht je alleen zijn dan heeft ie nog wel wat huishoudsters rondlopen die je daar vanaf kunnen helpen  :happy2:

Hahaha, merci voor de tip, maar dacht het niet. "De why not" heeft nogal een beruchte reputatie  :biggrinn:

Ik speel zelfs Nederlandschen pop................. :jajaja: :jajaja:

volgens mij speelt de kloot met veel meer poppen , ook filippijnse popjes en ander geleufdiergespuis  :lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: segers op donderdag 22 mei 2014, 06:05:16
Als ik op zoek zijn naar een romantisch etentje in dumaguete ga ik alleen naar de welcome[aan de pantalan] ,bestel een san-mig en een paar kippebouten met rijst en de romantiek komt er gratis bij met het gezelschap van [hongerige] hoeren die willen mee eten van je kip en rijst en dan tegelijkertijd langs alle kanten aan je worst scharrelen.... van romantiek gesproken.  
aan je worst scharrelen  :lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

Citaat van: segers op donderdag 22 mei 2014, 06:05:16
Als ik op zoek zijn naar een romantisch etentje in dumaguete ga ik alleen naar de welcome[aan de pantalan] ,bestel een san-mig en een paar kippebouten met rijst en de romantiek komt er gratis bij met het gezelschap van [hongerige] hoeren die willen mee eten van je kip en rijst en dan tegelijkertijd langs alle kanten aan je worst scharrelen.... van romantiek gesproken.  

Een Hoerenloper?.................. :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


Christof

Pasta king vond ik ook een goed Italiaans restaurant!

bananacreek


bananacreek

Citaat van: segers op vrijdag 23 mei 2014, 15:58:44
zeg bananacreek,die dame is [was] je huishoudster   :confused2:  .

neen , helemaal geen hoerenloper, maar ik had er wel een fanclub....

     :biggrinn:  .
   :hoedjeaf:

Neen die dame liep altijd in de disco rond en had een medisch onderzoek nodig op een gegeven moment...............en het bleek na verschillende testen dat ze platvoeten had......... :negatief: :negatief:.. :hoedjeaf:

:ontopic: :ontopic: :ontopic:

yepyep

Citaat van: bananacreek op vrijdag 23 mei 2014, 16:07:30
Citaat van: segers op vrijdag 23 mei 2014, 15:58:44
zeg bananacreek,die dame is [was] je huishoudster   :confused2:  .

neen , helemaal geen hoerenloper, maar ik had er wel een fanclub....

     :biggrinn:  .
   :hoedjeaf:

Neen die dame liep altijd in de disco rond en had een medisch onderzoek nodig op een gegeven moment...............en het bleek na verschillende testen dat ze platvoeten had......... :negatief: :negatief:.. :hoedjeaf:

:ontopic: :ontopic: :ontopic:

  :lachen: :lachen: :lachen: