Visumverlenging nu foto erbij!

Gestart door Baron, zaterdag 8 maart 2014, 03:12:04

Vorige topic - Volgende topic

Baron

 :hoedjeaf:

Was eergisteren mijn  visum verlengen, is er weer wat nieuws. er moet een foto bij het aanvraagformulier. Let op: heb je een bril dan moet die af!
Kan ter plaatse gemaakt worden 6 stuks voor 100 peso. Formaat 2x2, kleur. Foto mag niet ouder zijn dan 3 maanden (ahum).
Het maken van de foto en het wachten er op duurde ongeveer 15 minuten, maar er waren geen wachtenden voor mij!

:thankyoufw5:
Thank you bloemen voorr mezelf voor het plaatsen van deze nieuwe regel bij visum verlenging.
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Pinkpanther

Foto erbij hoeft niet meer..... was ook een achterlijke eis.
Het formulier is ook versimpeld.
Helaas moet je nog steeds die achterlijke I Card kopen na je eerste verlening  ca. 7500 peso...Grrrrr.....
Wat is de goedkoopste bestemming om even de Philippines te ontvluchten ??
Vlg. mij Maleisie ???  Of weet iemand een betere optie  ??
En mag je na een dag of 2 weer gewoon terug naar the PHP ???  en dan weer de 30 dagen stempel ??

Pinkpanther  :nederlandsevlag: :smiley-philippines: :nederlandsevlag:    MERRY  X Mass   :belgiesmiley: :nederlandsevlag: :smiley-philippines:




klootzakken (voorheen Jens)

velen gaan ff naar Hongkong , als je samen met je vrouw gaat [mits gehuwd] krijg je automatisch weer een stempel voor 1 jaar . [balikbayan].

voor toeristen die het land moeten verlaten , ja 1 of 2 dagen is genoeg dan begint de procedure opnieuw .

:atyourservice: 
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Luke


Pinkpanther

Ja maar voor Vietnam heb je weer een visum nodig vlg. mij  ??? 

Pinkpanther   :nederlandsevlag: :smiley-philippines: :nederlandsevlag:

opinie

Taiwan

Geen visum voor  :eu:
eVisa voor  :smiley-philippines: NT$ 1632 ong. 48-50 Euro
Januari 2017 vanaf 72 Euro retour
Dat is de goedkoopste vlucht vanuit  :smiley-philippines: dat ik vond: Manila-Taipei.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus