Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

geen angst voor "touchy-feely"

Gestart door Adriaan, donderdag 13 maart 2014, 01:35:45

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#10
CitaatIk heb ook geen moeite met grote letters maar meer met dat kleine kijkglaasje waar Creek het over heeft. Stel je een voor dat je denkt dat het een mooie meid is door zo'n klein glaasje maar eenmaal voor je erg tegenvalt. Het was dus goed dat ze de dansvloer als tussenpoze hebben ingelast daar.  lachen

Ik betaalde altijd de man die bij de deur stond om de deur op een kier te openen als het glaasje vuil was van de hijgende klanten, maar op een keer had ik teveel op en kreeg niet de dame waarvan ik "dansles" wilde hebben en ik werd vervolgens na een woordenwisseling achtervold en tijdens de actervolging in de hand geschoten...maar het oude Chines spreekwoord gaat: Beter één kogel door de hand dan twee door het hoofd (of zoiets)............. :lachen: :lachen:

Dat was tegenover het firestation in de buurt van de south-busterminal Cebu city in September 1979 na het drinken van KINOTEL vlak in die buurt (Kinotel = een mix van Tuba+ovaltine+Anejo of White Castle)....en daar kon je goed gek van worden...en dat was zo gebeurd met de Klootzak want die was al goed gek als hij normaal was/is.....wat een avonturen....ze zeggen hier dat ik al tien keer dood had moeten zijn.... :ripba8: :ripba8: :ripba8:




bananacreek

#11
Citaat van: Adriaan op vrijdag 14 maart 2014, 00:14:39
CitaatMaar in de jaren '70-'80-'90 waren de meeste hoerententen in Colon street.

Ja die dokter is ook al weer een man op leeftijd dus zijn informatie dateert wschl. uit die periode.

Je hebt geluk gehad, Creek, dat bij jou die operatie zo goed is verlopen. Ik zou zeer huiverig zijn om aan mijn ogen te laten prutsen - en niet alleen hier. Mijn moeder werd (in Nederland) op ongeveer zeventigjarige leeftijd aan haar oog geopereerd. Ze heeft er, tot haar overlijden (toen ze 93 was), pijn, vaak ontzettende pijn, aan overgehouden. Aangegeven reden: ja een virusinfectie - die komt heel zelden voor.

Een ietwat oudere broer had (in Nederland) een paar jaar geleden een cataract operatie. Hij verloor er zijn oog bij. Aangegeven reden:  ja een virusinfectie - die komt heel zelden voor.

Nog iets over die naam Jelle Jitse. Mijn schoonzus is niet met een Fries getrouwd - haar man is van hier. Die naam kwam (op verzoek) uit mijn koker. Ik heb een paar neven met die namen en dacht dat ze wel zouden passen in het Visajaans.


Ja inderdaad, maar het risico zit er altijd in dat er iets fout gaat en daarom moet je in principe ook een WAIVER ondertekenen zodat je nooit de kans zal krijgen om die doctors naar de rechtbank zal kunnen brengen als er inderdaad iets fout gaat.

Infectie tijdens/na een Cataract is ook een mogelijkheid maar ik neem aan dat op de duizend patienten maar enkele wegkomen met een infectie en misschien later met een secondary infection wegens het niet opvolgen van de doctors-adviezen na de behandeling.....bijvoorbeeld

Maar ik ken hier ook mensen die BEIDE ogen tegelijk hebben laten doen zonder problemen.

Een aantal jaren geleden waren de LASIk behandelingen vrij duur in Nederland en men nam toevlucht to veel goedkopere behandelinen in Portugal, Turkije, Griekenland en Zuid-Amerika met als resultaat dat vele patienten gewoon blind werden omdat die "artsen" vaak BOGUS artsen waren (zoals ik las)

Larazzabal SIGHT FIRST en ACE (Manila, Cebu city (V.Ramos st) en Dumaguete (naast Hypermart) en ook het eyecenter in Holy Child hospital staan overwegend goed aangeschreven, ook in het buitenland.

Dr. Larazzabal heeft in de USA gestudeerd en gewerkt voordat hij in Cebu Doctors begon en Cebu Doctors Hospital is eigendom van de de Larazzabal family.

Getrouwd met een former movie-actress