Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

aow

Gestart door janvanderijt, maandag 17 maart 2014, 05:48:29

Vorige topic - Volgende topic

LMBen

Ja ik heb ook gewoon abnamro bank in nederland op een postadres.
Daar wordt mijn pensioen en aow op gestort, vandaar boek ik het over naar phil rekening
Dat hoeft niet je kan ook gewoon pinnen met je atm kaart
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

janvanderijt

ok  simpel dus pastadres in nederland giro in nederland eigen adres hier in bacolod hartelijk bedankt

LMBen

Nu alleen nog; sta je ingeschreven in nederland? Hoef je geen bewijs van in leven in te sturen ieder jaar
Ga je uitschrijven; heb je belasting voordeel maar geen ziekenfonds meer, krijg je ieder jaar een formulier opgestuurd wat je moet invullen en inleveren bij de sss, de plastselijke svb zal ik maar zeggen.
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

innka3

Citaat van: janvanderijt op woensdag 26 maart 2014, 02:48:21
ok  simpel dus pastadres in nederland giro in nederland eigen adres hier in bacolod hartelijk bedankt

voor een postbus adres moet je wel een bestaand echt adres hebben in  :nederlandsevlag:

gosternokke

@ innka3    Een postadres is niet het zelfde als een  postbus adres !

gvdt1

hoi hoi
ik ben nog  niet zover maar zijn er mensen hier die iets weten en ervaring hebben met het verhuizen naar de philip
ik wil graag Nederland verlaten en met mn aow en pensioen op de filip gaan wonen

Ronny55

Citaat van: gvdt1 op woensdag 24 september 2014, 10:34:08
hoi hoi
ik ben nog  niet zover maar zijn er mensen hier die iets weten en ervaring hebben met het verhuizen naar de philip
ik wil graag Nederland verlaten en met mn aow en pensioen op de filip gaan wonen


Daar zijn hier een massa topic's over .....beetje zoeken krijg je meer info dan je lief is   :jajaja:

Alle info over vanalles en nog wat, waar, wat, hoe, de kosten, de mooiste plaatsen enz...
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.