Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

roken manila aiport terminal 1

Gestart door disnoke, zaterdag 12 april 2014, 17:52:19

Vorige topic - Volgende topic

disnoke

Even een heads up.

Momenteel is men bezig met het renoveren van terminal 1, wat wat veranderingen met zich meebrengt, ik ben een paar dagen geleden van hier vertrokken en het was een chaos en drukte, verschillende maatschappijen zijn veranderd van incheckbalie dus zie dat je in de juiste rij aanschuift.

Eens voorbij de immigratie en veiligheidscontrole kun je nu niet meer roken, alle ruimtes waar je vroeger kon roken zijn momenteel gesloten of momenteel niet rokers dus als je een sigaretje nog voor de reis wilt kun je best zo laat mogelijk door de immigratie gaan want eens je daar bent kun je niet meer terug, ook waren er bijna nergens vrije stoelen te vinden

daf105paccar

Het koffie/pils winkeltje met de sigaretten achter glas is dicht?
:negatief: :negatief: :negatief:

disnoke

niet dicht maar voorlopig rookvrij.

Zo was er ook nog een cafeteria op de 1e verdieping waar je kon roken, ook een lounge waarvoor je kon betalen, beide nog open maar rookvrij nu

Er was nog een andere lounge sampdoria denk ik was de naam maar die is al meer dan 6 maand toe wegens renovatie

daf105paccar

Ik denk dat ik geluk heb dat de volgende vlucht uit NAIA 1 een korte is.(bangkok)

disnoke    :thankyoufw5: voor de waarschuwing

disnoke

heeft iemand een update ivm de renovaties?  Hoe is de stand van zaken nu?

Luke

Citaat van: disnoke op vrijdag 25 juli 2014, 21:37:20
heeft iemand een update ivm de renovaties?  Hoe is de stand van zaken nu?

Nog altijd CHAOTISCH!

Pinocchio


gosternokke

Kan ik bij aankomst op terminal 1 een simkaart kopen ?    of alleen buiten de airport ?  is wel handig als ik met een  :smiley-philippines: sim kan bellen gelijk

Budgie

Citaat van: gosternokke op donderdag 27 november 2014, 19:06:11
Kan ik bij aankomst op terminal 1 een simkaart kopen ?    of alleen buiten de airport ?  is wel handig als ik met een  :smiley-philippines: sim kan bellen gelijk

Ja dat is inderdaad handig weet ze precies hoe laat hij naar beneden moet :lachen: :jajaja:
Getting older beats the alternative -dying young

Digos

Kan best, zowel voor phone als voor I pad met nano sim, maar trek er gerust wel wat tijd voor uit......je bent tenslotte in de phils, maar het werkt, je bloeddruk word wel direct getest.....mabuhay
LIVE ONCE - LIVE IT