roken manila aiport terminal 1

Gestart door disnoke, zaterdag 12 april 2014, 17:52:19

Vorige topic - Volgende topic

ron

3 dagen geleden terug gekomen vanuit de Phils en mogen genieten van terminal 1 als terminal 3 het is nog steeds 1 grote bende overal :)

Roken in Terminal 1 na de check vergeet het je zult weer naar buiten moeten ( vergeet je boarding card niet scheelt je hoop gezeur om weer binnen te komen )
Roken in Terminal 3 er is nu 1 klein hol open waar je als je mazzel hebt je zelf naar binnen kunt persen om te roken ( zelf sigaret opsteken niet nodig flink diep in ademen is zat er hangt genoeg in de lucht ) de rest is under construction.

Had de ijdele hoop dat het in Terminal 3 iets beter geregeld zou zijn maar ach de phils zou de phils niet zijn :D verschillende liften werken niet , roltrappen doen het vaak ook niet op moment dat wij er waren 1 lift beschikbaar om met je karretje naar boven te komen je kunt er naar raden wat de wachttijd dan ongeveer is.

Sim kaartjes zijn wel redelijk verkrijgbaar in beide Terminals staan meerdere hokjes waar je ze kunt kopen.

Lorre


yepyep

Ja, NAIA 1 blijft een lelijk vliegveld en NAIA 3 is een prima airport als je vertrekt of aankomt. Niet vergelijkbaar met Schiphol of andere Europese Airports, maar toch een hele vooruitgang.

Qua reizen moet je geluk hebben bij zowel je vertrek of aankomst, dat er weinig andere vluchten zijn. Dat maakt het er allemaal makkelijk op en ben je binnen no-time binnen of buiten de vliegvelden.

Met mijn 13 a visum kan ik samen met mijn vrouw en dochter via een speciale lane door de douane, omdat we een bedrag moeten betalen en een exit clearance kunnen krijgen op het vliegveld (is alleen in bepaalde situaties, waaronder 13 a visum). Dat heeft er voor gezorgd dat ik de laatste 2 keer dat ik vloog binnen een goede 30 minuten mijn koffers ingechecked had en in de boarding gate zat.

Maar om on topic te blijven; roken kan momenteel niet op NAIA 1 volgens mij. De enige ruimte waar men kon roken is weg.


janvanderijt

net als zo,n vissebak in abu dabi 40 man in een glazen hokje aan het roken heb me rot gelachen
:lachen:

disnoke

Idd momenteel nog altijd geen roken in de luchthaven, zelfs na t inchecken kun je niet zomaar terug even naar buiten, moet je een handtekening hebben vd checkin en ku. Je terug even naar buiten.

In abu dhabi zijn er verschillende plekken een grote in terminal 3 een kleiner lokaal in terminal 1 en verschillende glazen, of je gaat gewoon even naar buiten als je tijd genoeg hebt, krijg je toch zo een stempel.

gosternokke

pas van terminal 2 vertrokken naar het zuiden van  :smiley-philippines:,maar das toch een hele opluchting  met 1 en 3.  Terminal2 ziet er gelikt uit.  Roken doe ik niet ,dus weet ik niks van.

Nette vertrek hal , maar bij de toiletten zijn de eerste tekenen van verval al zichtbaar.  Fluch dier met tape an elkaar zit e.d.

Amice

Citaat van: gosternokke op maandag  8 december 2014, 12:24:18
pas van terminal 2 vertrokken naar het zuiden van  :smiley-philippines:,maar das toch een hele opluchting  met 1 en 3.  Terminal2 ziet er gelikt uit.  Roken doe ik niet ,dus weet ik niks van.

Nette vertrek hal , maar bij de toiletten zijn de eerste tekenen van verval al zichtbaar.  Fluch dier met tape an elkaar zit e.d.

Aha, dus dat verklaart je afwezigheid hier. :jajaja:

Was dat op International of domestic flights waar je van vertrok?

Inderdaad komt in het rijtje van hoeren, vreten en zuipen, de mogelijkheid van roken niet voor.  :lachen:

Ik snap ook niet wat we daar mee moeten maar het zal de verslaving en de geneugten des levens zijn. :happy2:

Is het nodig dat ik meteen een PNP blotter maak van je aanwezigheid hier of kan ik daar mee wachten omdat jij je wel gedraagt?  :biggrinn:



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

peldoman

Goed te horen dat hij nog onder ons is. :thumb:
Maakte me ook al een beetje zorgen.
Onze vaste therapeut niet aanwezig.