"Mijn vrouw sloeg mijn tanden uit"

Gestart door Luc, donderdag 8 mei 2014, 14:55:39

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: josv op zaterdag 21 juni 2014, 10:14:00
Citaat van: Adriaan op zaterdag 21 juni 2014, 06:54:55
Men vermoedt dat een mogelijke oorzaak van "borderline personality disorder" is het vroeg door de ouders alleen gelaten worden op kinderlijke leeftijd en dan voornamelijk voor zichzelf te hebben moeten zorgen. Dat lijkt me hier nogal eens voor te komen vooral bij de oudste in een gezin (de anderen hebben een oudere zus of broer). Men zij dus gewaarschuwd en/of koopt een Rottweiler.

Och dat is mijn vrouw ook en die doet ook normaal. Of zou het komen omdat ik geen tanden meer heb om uit te slaan  :lachen:
aha josv heb jij ook zo,n vrouw .

ik zeg laatst nog tegen die van mij!! seks is goed voor de tanden. zij , waarom dat dan? ik, als jij er niet wil sla ik al je tanden er uit . :lachen:

joke joke  joke. 
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

walkingtree

Citaat van: gosternokke op donderdag  8 mei 2014, 17:41:59
Meeste pinays zijn hoewel klein van stuk voor de duvel nie bang.   En snel   :applaus:   Meestal net te snel voor mij om een klets voor men kop te ontwijken   :haha:     Maar das dan meestal mijn eigen schuld,  ik maak graag lullige opmerkingen    :lachen:

En ook venijnig zijn ze , knijpen en zo.   Dat noemen ze toch ? pitik ?  of koeroet ?  Vooral als ik in de auto zit, dan kan je moeilijk effen een stukje opzij nietwaar   :confused2:


Gelukkig heb ik mijn tanden nog.  ( nog wel )   :daag:

Hahaha, nou nou...
Maar ook ik heb het gemerkt, ze zijn, klein zoals ze zijn, mijn vriendin is iets groter dan gemiddeld, voor de duvel niet bang, de mijne geeft regelmatig kneepjes in een oor, zie avatar.
Mijn tweede ex, in Thailand, dreigde mij met een hakmes de hersenpan te klieven toen ik in mijn computerstoel achter de computer zat.
Heb haar door rustig en tactisch te handelen weer tot rust kunnen brengen, ze ging wel verder razen in de tuin.
Zij dacht, ten onrechte, dat ik een vriendin erop na hield buiten ons huwelijk, wat NIET het geval was.
Op het moment dat zij met de dood bedreigde wist ik dat ik deze vrouw moest verlaten.
Paar dagen later vertrok ik vanuit Udon Thani, waar wij woonden, naar Chiang Rai in het noorden van Thailand.

innka3


Baron

Citaat van: jens op zaterdag 21 juni 2014, 10:17:25
..........                    ze kunnen met het grootste gemak een kokosnoot met de schaamlippen kraken waar dan ook een cm of 2 eelt op zit. om over de ziel en het karakter maar te zwijgen .

 :nietverdervertellen:     geef mijn portie maar aan fikkie .

   
 


:hoedjeaf:



Jens Ik vind dat jij dit weer eens heel duidelijk en vooral poetisch aanschouwelijk , bijna lyrisch hebt uitgedrukt!

:jajaja: :lachen:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).