Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Wat stoort je aan de Filipijnen?

Gestart door Lorre, donderdag 22 mei 2014, 08:12:58

Vorige topic - Volgende topic

Lorre

Welke zaken storen je écht in de Filipijnen?  Het is niet om een steen te werpen of hen af te kraken tot tegen de grond, enkel en alleen onze ervaringen delen. :atyourservice:

LMBen

Na 8jaar philipijnen weer terug europa

daf105paccar

De wildgroei van de modernisering.
Ik gun het hun dat het land ontwikkeld,alleen de manier waarop.....  :negatief: :weetikniet:

Rich

- Het onlogische denken bij velen.
- Ongemanierdheid.
- Corruptie.
- Inefficiëntie.
- Kortetermijndenken.
- Gebrek aan ethiek.
- Eigenwijsheid.





Rich de Nederbelg.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Rich op donderdag 22 mei 2014, 09:26:14
- Het onlogische denken bij velen.
- Ongemanierdheid.
- Corruptie.
- Inefficiëntie.
- Kortetermijndenken.
- Gebrek aan ethiek.
- Eigenwijsheid.






:thumb: en het wandelende brandkast gevoel . de gehele dag zitten die klanten aan je te trekken , bis zum letsten peso  :lachen:.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

nils

Mijn grootste frustratie is het zinnetje 'give me money sir'.
Voor de rest neem ik het voor lief, omdat het er gewoon erg gezellig kan zijn.

Wellicht ook een interessante vraag, waar storen de Filipinos zich aan bij buitenlanders?
Betweterigheid?

Luke

Citaat van: nils op donderdag 22 mei 2014, 10:27:51
Wellicht ook een interessante vraag, waar storen de Filipinos zich aan bij buitenlanders?
Betweterigheid?

In Godsnaam, Wat komen die witneuzen in the PH doen???

Michaela

de mentaliteit.  als de dochter trouwt met een witneus, denken en voelen de ouders, broers en zussen dat ze ook rijk zijn

Lorre

Citaat van: nils op donderdag 22 mei 2014, 10:27:51
Mijn grootste frustratie is het zinnetje 'give me money sir'.
Voor de rest neem ik het voor lief, omdat het er gewoon erg gezellig kan zijn.

Vraag ik steeds: oh, do you want money?  How much do you want?  Men noemt dan een bedrag...  Antwoord ik hen: what do you think to work for it like I do?  Have a nice day, mister pinoy/miss pinay. :lachen: :lachen:

Rich

Citaat van: Michaela op donderdag 22 mei 2014, 10:33:51
de mentaliteit.  als de dochter trouwt met een witneus, denken en voelen de ouders, broers en zussen dat ze ook rijk zijn


Dus denkt men uberhaubt al dat de echtgenoot van de dochter rijk is  :jajaja:     :denk:  en dat is voor mij nog altijd het grootste misverstand wat er is daar.
Rich de Nederbelg.