Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

geld vanuit de filippijnen naar belgie sturen?

Gestart door eddyvm, woensdag 11 juni 2014, 10:37:41

Vorige topic - Volgende topic

eddyvm

hallo mensen
Als het topic al bestaat of deze op de verkeerde plaats staats,sorry.Geld opsturen naar de filippijnen is al aan de beurt geweest,maar hoe zit het met de omgekeerde weg?Was vandaag even gaan informeren bij metrobank,maar het lijkt niet zo simpel als gedacht.Vragen oa een tin nummer.Ik weet dat er citibank bestaat oa in cebu,en vroeger noemde Beobank in Belgie ook Citibank,en vroeg me af indien het mogelijk is om via bv het filiaal in cebu geld over te maken naar een beobankrekening in belgie.Lijkt simpel,maar meestal is het niet zo simpel.Iemand suggesties?alvest bedankt

Blauwvinger

Is het een groot bedrag?

PNB in  :smiley-philippines: heeft ook filialen in Duitsland.
Eerst een rekening openen in  :smiley-philippines:
Vervolgens een dagjeuit naar Duitsland en je geld opnemen.

Het is maar een idee hoor?  :denk:

bigfoot12345

Ik heb ooit eens de vraag gesteld in citibank in belgie en daar zeiden ze dat er hier toen geen samenwerking was met de citibank in cebu.
Hoe het nu is weet ik niet,ik vroeg dit 3 jaar geleden.

Soushkin

HSBC rekening openen?

Geld naar jezelf toesturen via Western Union?

Overmaken naar de rekening van een familielid?


Er zijn wat dat betreft genoeg mogelijkheden.
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

klootzakken (voorheen Jens)

 :lachen: ik doe het altijd gewoon in een envelop . postzegel er op en klaar . 
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Blauwvinger

Citaat van: jens op woensdag 11 juni 2014, 21:01:57
:lachen: ik doe het altijd gewoon in een envelop . postzegel er op en klaar . 

Lekker link  :crazy:

eddyvm

wat ivm de belastingen?gaan die zich niet roeren,en ja ,tis een mooi bedrag.

Luc

Een keertje rondvragen bij Filipinos in  :belgiesmiley: die regelmatig geld opsturen naar de  :smiley-philippines:

Zij geven je in  :belgiesmiley: euro, jij geeft ze in de  :smiley-philippines: de pesos.

Ik heb het ooit zo gedaan. Meteen meer dan genoeg kandidaten. Onwaarschijnlijk hoeveel sommigen opsturen. Binnen de kortste keer alles omgewisseld.

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

opinie

Voor de belastingen in België, zorg best voor bewijzen over de oorsprong van de gelden. Een overzicht zodat je bij de eerste vraag dadelijk je oprechtheid kan bewijzen.

Een kennis kreeg controle binnen de week na verkoop van een oldtimer. De koper wou enkel contant betalen Waarom hij zo'n grote som cash op zijn rekening plaatste? Papieren van het voertuig en de verkoop laten zien en einde controle. De bank moet stortingen boven de â,¬ 3.000 melden om witwassen van drugsgelden en terreursponsoring te onderscheppen.

De vraag naar een TIN is eveneens voor de PH-belastingen. Met de oplossing van Luc jeb je daar geen last van.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Blauwvinger

Citaat van: Luc op woensdag 11 juni 2014, 23:16:13
Een keertje rondvragen bij Filipinos in  :belgiesmiley: die regelmatig geld opsturen naar de  :smiley-philippines:

Zij geven je in  :belgiesmiley: euro, jij geeft ze in de  :smiley-philippines: de pesos.

Ik heb het ooit zo gedaan. Meteen meer dan genoeg kandidaten. Onwaarschijnlijk hoeveel sommigen opsturen. Binnen de kortste keer alles omgewisseld.

Luc, in deze topic wordt gevraagd geld opsturen van  :smiley-philippines: naar  :eu: , en niet anders om. :atyourservice: