Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

2de hands auto onderdelen / sloperijen

Gestart door Ifugao, vrijdag 13 juni 2014, 11:37:55

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op donderdag 12 mei 2016, 14:32:29
Dit was de Kia KM311 van Nigel uit Tambobo maar al een paar jaar geleden verkocht in Janjay maar nooit meer zien rijden.... :denk: :denk:



Dit wil ik ook wel....zelfde model...

:thumb: :happy:


Met of zonder rakettenwerper Creek ?   :lachen:

bananacreek

Met de raketten dacht ik zou beter zijn gezien mijn tampoo vanavond.......................... :denk: :confused2: :jajaja: :thumb: :happy: :run: :run: :run:

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op donderdag 12 mei 2016, 18:09:08
Met de raketten dacht ik zou beter zijn gezien mijn tampoo vanavond.......................... :denk: :confused2: :jajaja: :thumb: :happy: :run: :run: :run:
O,zal je verder dan maar gerust laten voor ik een raket op mijn reet krijg afgevuurd... :lachen:

bananacreek

Nee hoor...die stond zuid-oost gericht en Barcelona is Noord West en wat verder uit de buurt buurt................ :lachen: :hoedjeaf:

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op donderdag 12 mei 2016, 18:32:26
Nee hoor...die stond zuid-oost gericht en Barcelona is Noord West en wat verder uit de buurt buurt................ :lachen: :hoedjeaf:
Pfew...heb ik effe geluk zeg...maar ik woon in Sagunto,vlakbij Valencia,juist ter informatie om zeker de andere kant te vuren... :lachen:

bananacreek

Ken's trading en duur ..... :negatief: :negatief:

Voor de jeeps vraagt hij 474 duizenden pesos............ :negatief: :negatief:


bananacreek



Zie je zeeeeer weinig hier ...waarschijnlijk ook een Surplus......... :denk:


bananacreek


Chowking

Kwam deze(ouwe) PH Army truck tegen in DAU,ex us army truck misschien bananacreek?



bananacreek

Ja, een mooie foto en dat is een (oude) REO (DIAMOND) zo te zien en komen oorspronkelijk uit de USA maar ook hier een aantal verschillende modellen...

In Vietnam werden die wagens al gebruikt...

DAU?.....waar is dat?.... :confused2: :denk: :weetikniet: :hoedjeaf:

Worden ook vaak gebruikt als Sugarcane truck en hier in Bais (central) kan je ook onderdelen kopen...




Internet: