Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Dutch Shop Philippines

Gestart door yepyep, dinsdag 29 juli 2014, 15:19:02

Vorige topic - Volgende topic

yepyep

Ik heb ook geen idee hoe die dat doet Christof. Maar goed, het is in ieder geval beschikbaar.

Christof

Vraag me af als zoiets zou lukken in dumaguete

Lenn

#12
Citaat van: yepyep op woensdag 30 juli 2014, 11:55:10
Ook verkrijgbaar:

Belgische friet import uit belgie 14x14 mm
Kan je ook kopen bij de S&R, 149php voor 2 kg.

Ronny55

Wij maken hier zelf onze frieten, 8x8 met zo'n frietsnijder we bakken(2x) die dan met palmolie . Ze zijn echt lekker en mooi goudbruin. Als ik mijn gasten mag geloven zeer dicht bij originele  :belgiesmiley: frieten. Het enige probleem zijn dikke aardappelen te vinden, maar de iets kleinere doen het in geval ook wel. We hebben een vriend die ze regelmatig meebrengt rechtstreeks van de boer, 50 a 60 peso/kg, niet echt goedkoop, (Robinson bv 60 tot 75 peso/kg) maar ja. Het vlees erbij maken we zelf, dan weet ik wat ik eet. Frikadellen, bitterballen, vleeskroketten etc daar was ik in  :belgiesmiley: al geen liefhebber van, dus dat mis ik in geen geval.
   We eten een mix van  :smiley-philippines: en  :eu: keuken zonder extra kosten.....Het enige wat ik mis is een lekkere salami(van de aldi) en jonge gouda.  :jajaja:

Diegene die hier op bezoek komen die weten dat , zonder salami of jonge gouda slaap je op hotel  :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

janvanderijt

goede salami en boerenham vers van het mes is bij metro verkrijgbaar ook gouda kaas jong :happy:

Ronny55

Citaat van: Luke op woensdag 30 juli 2014, 05:51:37
Ik heb al bestellingen gedaan met Toine. Kan ook betalen via payPal.
Ken hem al jaren.

@Luke: is het deze Toine waar je het over hebt??  :lachen: :lachen:

Na oneindig veel veroordelingen door b.v. de reclamecodecommissie en andere zaken, nu eindelijk een boete opgelegd van 270.000 euro aan Toine van Esch directeur van o.a. Thuiswerkcentrale TWC

http://www.meldpuntthuiswerk.nl/Toine%20van%20Esch%20boete%20opgelegd%20van%20270.00%20euro%20.html
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

disnoke

hoe komt dit toe?  Ik bedoel hiermee hoe houden ze de koude keten volledig?  Is dit ingepakt in een koelbox of met dry ice?

Adik

Iemand ervaring hoe lang de bezorging in Filippijnen duurt? Heb onlangs via prepayment naar een nederlands bankrekeningnummer overgemaakt. Dat krijg je keurig via email met factuur.

Erg blij dat zoiets bestaat. Ga er vast vaker van gebruik maken als dit bevalt. Misschien komt het vanwege mijn onbekendheid maar hun website zou iets informatiever mogen qua praktische zaken (betalen, verzenden, die box die je zelf aan moet klikken?). Ook het adres kun je niet volgens filippijns formaat/ gebruik invullen? Hebben ze geen tel.nr nodig van het leveradres? Had wel me eigen ingevuld.

Er staat overigens keurig in de mail dat je ze kunt benaderen bij vragen. Ga ik wellicht nog wel doen maar wil niet al te voorbarig zijn.

Luke

Citaat van: Ronny55 op donderdag 31 juli 2014, 14:28:18
Citaat van: Luke op woensdag 30 juli 2014, 05:51:37
Ik heb al bestellingen gedaan met Toine. Kan ook betalen via payPal.
Ken hem al jaren.

@Luke: is het deze Toine waar je het over hebt??  :lachen: :lachen:

Na oneindig veel veroordelingen door b.v. de reclamecodecommissie en andere zaken, nu eindelijk een boete opgelegd van 270.000 euro aan Toine van Esch directeur van o.a. Thuiswerkcentrale TWC

http://www.meldpuntthuiswerk.nl/Toine%20van%20Esch%20boete%20opgelegd%20van%20270.00%20euro%20.html

Jap dat is em.   :biggrinn:
Of hij die boete ooit betaald heeft weet ik niet.
Niettegenstaande werkt die shop hier wel tot nu toe.
Heeft ondertussen ook andere jobs als kok gedaan o.a. in het Belgisch Cafe in Doha, Qatar.

Ronny55

Citaat van: Luke op woensdag  6 augustus 2014, 14:41:42
Citaat van: Ronny55 op donderdag 31 juli 2014, 14:28:18
Citaat van: Luke op woensdag 30 juli 2014, 05:51:37
Ik heb al bestellingen gedaan met Toine. Kan ook betalen via payPal.
Ken hem al jaren.

@Luke: is het deze Toine waar je het over hebt??  :lachen: :lachen:

Na oneindig veel veroordelingen door b.v. de reclamecodecommissie en andere zaken, nu eindelijk een boete opgelegd van 270.000 euro aan Toine van Esch directeur van o.a. Thuiswerkcentrale TWC

http://www.meldpuntthuiswerk.nl/Toine%20van%20Esch%20boete%20opgelegd%20van%20270.00%20euro%20.html

Jap dat is em.   :biggrinn:
Of hij die boete ooit betaald heeft weet ik niet.
Niettegenstaande werkt die shop hier wel tot nu toe.
Heeft ondertussen ook andere jobs als kok gedaan o.a. in het Belgisch Cafe in Doha, Qatar.

Tja , klassiek, de schup afkuisen en gewoon op den vreemde verder doen..... kwestie van tijd schat ik zo en der zullen weer hopen mensen den dupe zijn. En op naar een ander land.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.