filipijnse dames in belgie of nederland

Gestart door drikvis1968, woensdag 30 juli 2014, 21:30:49

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Zo'n beetje , de pot vewijt de ketel dat.....
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

drikvis1968

naar de filipijnen op reis.... ja
maar eens ja daar bent zonder contacten loop je zeker verloren
en op goed geluk, tja zal de keus niet veel beter zijn dan via internet
dat is zoals hier, op 11 miljoen belgen zitten ook schattenvan vrouwen, maar kom ze maar s tegen

evenwichte relatie : inderdaad ze zullen armen zijn maar dat heb je hier ook natuurlijk is het verschil groter
vandaar dat ik dacht aan hier wonende /werkende filipina
die zullen dan toch een deel van de achterstand ingehaald hebben

en verwend, ja dat zijn alle vrouwen he

en au pair, ook weer wat jong eigenlijk
een gesprek zoals met een belgische of Nederlandse vrouw zal moelijk zijn kwa taal en levenservaring in het algemeen maar alles is overbrugbaar
en boven de 30 iets mee schelen, denk dat het aanbod aan vrouwen daar zo groot is en dat de flipijnse man de lat zo hoog legt, dat de normale flipina uit de boot valt
eerlijk, hoeft voor mij geen fotomodel te zijn of super women of zo



Amice

Citaat van: josv op donderdag 31 juli 2014, 14:29:09
Citaat van: Amice op donderdag 31 juli 2014, 11:18:56

Zo had ik een leuke meid die 17 was en nog maagd, die ontmoette ik geregeld maar we hebben wel gewacht tot ze 18 was tot het gebeurde.  :copulatie:
Daarna ook nog vaak mee weg geweest maar eens ontmaagd is het vaak voor filipina's geen probleem om met andere mannen het bed te delen en werd ze dus zwanger :benweg:

Dat soort ervaringen wordt je echt niet rijker op een datingsite.


Sorry Amice maar ik had jou toch iets hoger ingeschat dan de gemiddelde buitenlander hier ......................................... :benweg:   :kotsen:

Ach als zo'n meid uit zichzelf naar je toekomt en hetzelf wil dan ben ik sociaal genoeg om daar  gehoor aan te geven.  :biggrinn: Het is overigens al jaren geleden en we hadden beiden geen relatie, dus ik zie niet in wat daar mis aan is, bezijdens dan dat ik niet zo rooms als jij ben.  :floet:

Het had wellicht nog wat kunnen worden met haar als ze het zelf niet zo licht had opgenomen.

Daarmee aangevend dat het dus beter is om hier ten lande de keuze te bepalen en ook dan nog zie je met deze ervaring dat je toch niet over 1 nacht ijs moet gaan, hoe keurig ze zich ook voordoen.



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Amice

Citaatnaar de filipijnen op reis.... ja
maar eens ja daar bent zonder contacten loop je zeker verloren
en op goed geluk, tja zal de keus niet veel beter zijn dan via internet
dat is zoals hier, op 11 miljoen belgen zitten ook schattenvan vrouwen, maar kom ze maar s tegen

Lijkt me niet zo moeilijk hoor.
Ga maar naar de week markt in  :belgiesmiley: en blijf maar in de buurt van de viskramen, daar kom je ze vanzelf tegen.
Hier in de Phils is het nog makkelijker want je kunt hier op straat al snel contact leggen( filipino's doen niet anders hoor) een blink met je wenkbrauwen, een knipoog en een lach is vaak al voldoende. Of zelf niets doen en er helemaal niet op uit zijn,resulteert vaak in een gesprek bij een winkel of kraam waar ze je zelf dan wel aanspreken of duidelijk maken dat ze meer willen.



succes
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

gosternokke

Citaat van: Ronny55 op donderdag 31 juli 2014, 14:08:20
Citaat van: gosternokke op donderdag 31 juli 2014, 13:38:00
@ Drikvis 1986        

Ik zou de ondergrens op 18 zetten.  Levenservaring en sexuele ervaring komt vanzelf met de jaren  :lachen:

Ondergrens op 30 moet je niet doen, 30 is voor  :smiley-philippines: begrippen al oud, iemand die op haar 30 ste nog niet aan de man is,  zou ik niet vertrouwen, daar is vast wel iets mee mis  :lachen:

En as je liever in  :eu: naar een pinay zoekt, er lopen honderden pinay die werken als  au-pair rond in  :nederlandsevlag: en  :belgiesmiley:.

Allemaal jonger dan dan 25 , want dat is de bovengrens.    Gescheiden pinay zou ik niet aan beginnen ,die zijn zo zuur.  Dan nog liever een  jonge weduwe


 Wel even opletten voor eventueel verborgen gebreken.   Maar daar heb je levenservaring genoeg voor lijkt mij om die snel te onderkennen.


 Succes.




Dat is wel heel kort in de bocht, Mijn vrouw was er 43 toen ik ze leerde kennen en daar was en is echt niks mis mee. Zo ken ik nog vele dames boven de dertig waar niks mis mee is .....Stel me nu wel vragen, met wat voor dames sta jij dan in contact? semi profs?
Kijk , het is niet omdat ze gene  :smiley-philippines: leeghanger willen of ne buitenlandse oude sater dat er iets mis mee is .

@ Drikvis1968 , Er zijn echt wel goede meisjes te vinden in de leeftijdscategorie die jij de voorkeur geeft, Alleen op een datingside vind je die niet, daar heb je voor 95% "golddiggers" ,die geven ook hopen uit aan internetcafe's , dat chatten dat is hun broodwinning. Dat is ook de reden waarom ik je vertelde gewoon eens hier op vacantie te komen . Want de meeste van die meisjes hebben geen pc en geven ook geen geld uit om uren in een internetcafe te zitten.



  @ Ronny 55.  Ik weet het, het is kort door de bocht.  Ik wel best aannemen  dat uw vrouw okay is , en niks mis mee is. Maar je zal het toch wel eens zijn dat het bij de meeste  vrouwen tussen de 20 en 30 wel zodanig gaat kriebelen, dat ze of een vriendje er op na houden of gaan samenwonen of trouwen.

  Ik mag toch aannemen dat je vrouw toen je haar op 43 jarige leeftijd leerde kennen , al een relatie ( of meerdere ) achter de rug had ?   ja ik weet ze zijn er in :smiley-philippines:  vergins van 30 plus.    Ja dan kan je net zo goed met een koelkast in bed laag liggen denk ik zo.   Maar misschien is het tegenovergestelde wel het geval , als een vergin van 30 pus eenmaal los komt berg je dan maar, 3 keer per dag is nog teweinig  :lachen:

de dames waar ik zelf mee in contact sta ?   Ben al 16 getrouwd met een pinay , bijna 20 jaar jonger dan ik, die nog heel jong was tijdens ons huwelijk.


   

gosternokke

Citaat van: Amice op donderdag 31 juli 2014, 16:48:10
Citaat van: josv op donderdag 31 juli 2014, 14:29:09
Citaat van: Amice op donderdag 31 juli 2014, 11:18:56

Zo had ik een leuke meid die 17 was en nog maagd, die ontmoette ik geregeld maar we hebben wel gewacht tot ze 18 was tot het gebeurde.  :copulatie:
Daarna ook nog vaak mee weg geweest maar eens ontmaagd is het vaak voor filipina's geen probleem om met andere mannen het bed te delen en werd ze dus zwanger :benweg:

Dat soort ervaringen wordt je echt niet rijker op een datingsite.


Sorry Amice maar ik had jou toch iets hoger ingeschat dan de gemiddelde buitenlander hier ......................................... :benweg:   :kotsen:

Ach als zo'n meid uit zichzelf naar je toekomt en hetzelf wil dan ben ik sociaal genoeg om daar  gehoor aan te geven.  :biggrinn: Het is overigens al jaren geleden en we hadden beiden geen relatie, dus ik zie niet in wat daar mis aan is, bezijdens dan dat ik niet zo rooms als jij ben.  :floet:

Het had wellicht nog wat kunnen worden met haar als ze het zelf niet zo licht had opgenomen.

Daarmee aangevend dat het dus beter is om hier ten lande de keuze te bepalen en ook dan nog zie je met deze ervaring dat je toch niet over 1 nacht ijs moet gaan, hoe keurig ze zich ook voordoen.






   Aha, tis dus al jaren geleden dat verklaard een heleboel.  Zeker in Manila, zijn veel meiden goed op de hoogte dat Japanners en Koreanen er 50 to 100 duizend peso voor over hebben om hun te mogen ontmaagden. 

Maar ik weet het pinays zijn ondoorgrondelijk, en zeker als ze een crush voor je hebben geven ze hun maagdelijkheid vrij makkelijk en gratis weg.  Na een paar keer een date zijn de meeste pinays al alle realiteits besef verloren.  Zeker als ze denken dat er een toekomst in het buitenland in het verschiet ligt.

Blauwvinger

Hallo drikvis,  :welcome: op dit forum.

Als je een goed vrouwtje zoekt, weet mijn girlfriend nog wel wat.
Maar dan zou ik wat meer over je willen weten.
Je kunt me prive mailen.

Maar ga niet naar de  :smiley-philippines: zonder doel of contacten.


Ronny55

Citaat van: gosternokke op donderdag 31 juli 2014, 20:31:28
  @ Ronny 55.  Ik weet het, het is kort door de bocht.  Ik wel best aannemen  dat uw vrouw okay is , en niks mis mee is. Maar je zal het toch wel eens zijn dat het bij de meeste  vrouwen tussen de 20 en 30 wel zodanig gaat kriebelen, dat ze of een vriendje er op na houden of gaan samenwonen of trouwen.

  Ik mag toch aannemen dat je vrouw toen je haar op 43 jarige leeftijd leerde kennen , al een relatie ( of meerdere ) achter de rug had ?   ja ik weet ze zijn er in :smiley-philippines:  vergins van 30 plus.    Ja dan kan je net zo goed met een koelkast in bed laag liggen denk ik zo.   Maar misschien is het tegenovergestelde wel het geval , als een vergin van 30 pus eenmaal los komt berg je dan maar, 3 keer per dag is nog teweinig  :lachen:

de dames waar ik zelf mee in contact sta ?   Ben al 16 getrouwd met een pinay , bijna 20 jaar jonger dan ik, die nog heel jong was tijdens ons huwelijk.
 

Jij "neemt" aan en "denkt" teveel met je lul goede vriend..."get a live" , jij bent er precies van overtuigd dat 90% van de pinays hoeren zijn .... dan wordt het hoogste tijd dat je die oogkleppen eens afzet. Bij mijn vrouw werken zo'n 50 tal meisjes, daar is de helft nog vrijgezel, niet getrouwd en geen relatie, daar zijn er meerdere boven de dertig waarvan ik zeker ben dat ze nog geen relatie hebben gehad en waarschijnlijk nog maagd. Ook helemaal geen "lelijke eendjes" , maar ja die leven een ander leven dan die meisjes die jij kent.

Er is een verschil in verliefd zijn op een meisje en verliefd zijn op hare ouderdom en haar jeugd. Menig keer lees ik hier zo van "Op liefde staat geen ouderdom" "ouderdom is maar een getal" , ja dan moet ik eens lachen, "lap, alweer ene die zijn eigen iets wijs aan't maken is".  :lachen: . Het is een beetje zoals "Geld maakt niet gelukkig" , daar moet je hier ook niet mee afkomen.

IN  :eu: de  :smiley-philippines: een reputatie, maar die is gekreeerd door  :eu: met dezelfde denk wijze als vele hier op het forum. ze denken dat ze wijsheid te koop hebben ,maar weten van niks of leven met oogkleppen.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

nils

Veel vriendinnen van mijn vrouw zijn eigenlijk helemaal niet op zoek naar een buitenlander
en zijn gewoon gelukkig getrouwd of zijn single met een leuke job.
Dus het is maar net in welk cirkeltje je zit.

@Lex
Als jou was dan zou ik gewoon via internet wat contacten leggen en
wellicht dat je wat bekenden aldaar hebt die je wegwijs kunnen maken.
Zelf begrijp ik je keuze van 30 jaar en ouder heel goed,
want als 20er ben je meestal toch in een wat andere levensfase.
Niet dat ik tegen een leeftijdsverschil ben, maar dit is hoe ik er over denk.

Adik

Citaat van: drikvis1968 op donderdag 31 juli 2014, 16:11:28
evenwichte relatie : inderdaad ze zullen armen zijn maar dat heb je hier ook natuurlijk is het verschil groter
vandaar dat ik dacht aan hier wonende /werkende filipina
die zullen dan toch een deel van de achterstand ingehaald hebben

en verwend, ja dat zijn alle vrouwen he

Ik heb de neiging om te antwoorden dat het vrijwel onmogelijk is achterstand in te halen. Pinay hebben een plichtsbesef ingestampt gekregen hun familie en aanhang te helpen. Bodemloze putten zijn het. Maar goed, er zijn hier al genoeg discussies gaande waar exemplarische voorbeelden ten onrechte voor universeel bij elke vrouw wordt aangezien.

Uiteindelijk blijven het bijzaken, zolang de ander binnen zijn of haar mogelijkheden ook een bijdrage levert. Dat kan dan wel kleiner van aard zijn maar oh zo veel meer zeggen dan een iemand de waarde van iets niet kent.

Eerlijk gezegd denk ik dat het geen kwaad kan de Filipijnen te bezoeken, nog voordat je serieus op vrouwenjacht gaat. Mijns bescheiden inziens verhogen de kennis, indrukken en ervaringen die je opdoet je kans op een duurzame relatie met een pinay aanzienlijk.