Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Armere mensen helpen

Gestart door Christof, woensdag 30 juli 2014, 23:21:27

Vorige topic - Volgende topic

Pinocchio

Citaat van: jens op zondag 24 augustus 2014, 08:43:07
de meter andersom zetten.

In Belgie is die meter wel verzegeld, en het zegel verbreken is onherstelbaar. :jajaja:

Luc

Citaat van: Pinocchio op zondag 24 augustus 2014, 08:09:26
Citaat van: Luc op zaterdag 23 augustus 2014, 19:43:11

Een 4-persoonsgezin verbruikt gemiddeld 129 m³ leidingwater per jaar en betaalt hiervoor 475 â,¬ aan zijn watermaatschappij, zijnde 184 â,¬ voor de drinkwaterlevering en 291 â,¬ voor de afvalwatersanering.


Om een waterfactuur in Belgie te ontleden moet je voor boekhouder hebben gestudeerd.

Voor de gewone leek komt het evenwel hier op neer:

-Abonementsvergoeding (huur meter) +/- 45 Euro per jaar.
-Kostprijs water                               +/-  4,2 Euro / m3
-korting  ( een aantal m3 gratis/jaar)  +/-  2,3 Euro / m3                                     

Dat alles verdeeld in stukjes en brokjes over het jaar gespreid tot je er niet meer uit wijs raakt

Gratis is nu toch afgeschaft door de nieuwe Vlaamse regering. Voor een gezin van 4 is dat 40 m3 extra betalen. Gratis bestaat niet volgens onze nieuwe minister president. Volgens hem werd dat gratis gewoon doorgerekend in de prijs. Ben eens benieuwd of de prijs per m3 nu wordt verlaagd. Geloof er niks van....
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

peldoman

Meter er tussen uit halen, aan elkaar koppelen, zwembad vullen, meter er weer tussen zetten.
Ben ik nu in overtreding? :denk:


Amice

Citaat van: peldoman op zondag 24 augustus 2014, 12:38:01
Meter er tussen uit halen, aan elkaar koppelen, zwembad vullen, meter er weer tussen zetten.
Ben ik nu in overtreding? :denk:



Enkel als ze je betrappen, tja dan hang je. :jajaja:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Amice op zondag 24 augustus 2014, 12:50:41
Citaat van: peldoman op zondag 24 augustus 2014, 12:38:01
Meter er tussen uit halen, aan elkaar koppelen, zwembad vullen, meter er weer tussen zetten.
Ben ik nu in overtreding? :denk:



Enkel als ze je betrappen, tja dan hang je. :jajaja:
in nederland kost water niet zo veel , dus bij ons loont het zich niet om gemeen te zijn . dit wil niet zeggen dat ik geen  :prisoner:ben .

:lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Blauwvinger

Tja, dat wordt water drinken uit de fles daar in  :belgiesmiley:  :lachen: