Speciaal voor mensen met een roze bril!

Gestart door diky dik, donderdag 7 augustus 2014, 14:12:31

Vorige topic - Volgende topic

diky dik

Vanavond op tv  EEN in koppen XL  om 21.30 u

Mijn vader is een sextourist !! 

http://www.een.be/tv-gids

jamietagabundok

http://www.een.be/programmas/koppen-xl     Ik dacht dat kinderen van blanke vaders hoog in  aanzien stonden in    :smiley-philippines:  . ? Althans dat meen ik op het forum te hebben gelezen.  Dit kind lijkt echter gepest te worden op school vanwege haar blanke uiterlijk .   Heel tegenstrijdig voor mij.

diky dik

Dat dacht ik ook, maar ik wil het hele verhaal horen eerst !!

diky dik

Voor wie het gemist heeft..........
Hier is de originele film, in het frans omdat het van de zwiterse tv komt.

http://www.dailymotion.com/video/x11628p_papa-est-touriste-sexuel_webcam

Dit is de organisatie die zich met verlaten kinderen bezighoud !
http://www.renew-foundation.org/index.html

Tinulang_Manok

Citaat van: jamietagabundok op maandag 13 april 2015, 19:37:48
http://www.een.be/programmas/koppen-xl     Ik dacht dat kinderen van blanke vaders hoog in  aanzien stonden in    :smiley-philippines:  . ? Althans dat meen ik op het forum te hebben gelezen.  Dit kind lijkt echter gepest te worden op school vanwege haar blanke uiterlijk .   Heel tegenstrijdig voor mij.

Mijn ervaring is dat kinderen waarvan de blanke vader nog aanwezig is ofwel nog geld stuurt geen problemen hebben, die gaan ook vaak naar private schools etc.
Kinderen waarvan de blanke vader verdwenen is, zitten in dezelfde vaak deplorabele financiele staat als hun moeder en dan zijn ze ineens niet van pure filipino blood, je kunt je afvragen wat dan wel pure filipino blood is met al die chinese en spaanse invloeden, maar filipino's hebben over het algemeen in ieder geval geen enkel ethisch probleem met discrimineren op basis van ras.

kortom: geld = status
Amare et sapere vix deo conceditur

Michaela

zonder vader =is bastaard. Het maakt het nog erger als je moeder een prostitue bent/was.

Kinderen kunnen soms erg gemeen doen tegen elkaar. De volwassenen geven ook al geen goede voorbeeld door te roddelen waarbij de kinderen aanwezig zijn. De kinderen horen het en gebruiken het ook om iemand mee te pesten.

Adik

Het programma maakt op mij wel indruk. Op sommige vrouwen zal vast wel wat aan te merken zijn maar 'mannen' die zich daarom aan elke verantwoordelijkheid onttrekken.. Bah .. En dan dat kind vanaf jong af aan maar denken dat de vader boos op ze is :(

daf105paccar

Je hoort in het verhaal van "Grace" dat de zwitser er wel wilde voor zorgen maar totaal geen vertrouwen meer had in de moeder.
Een situatie waar ik begrip kan voor opbrengen,alleen mag het kind er geen slachtoffer van worden.
Ben blij dat Grace nu toch enige mogelijkheden heeft voor de toekomst.

Dat problemen van  :smiley-philippines: zullen nog niet te snel opgelost geraken.

Adik

Ik kan er minder begrip voor opbrengen omdat er een TVcrew voor nodig is een vaderschapstest af te dwingen. Dat kun je toch ook uit eigen initiatief doen om er zeker van te zijn dat je eigen spruit niet te kort gedaan wordt? Alle lof voor de voortvarendheid van de tolk op het laatst met de zwitser!

Ronny55

Citaat van: daf105paccar op dinsdag 14 april 2015, 14:55:08
Je hoort in het verhaal van "Grace" dat de zwitser er wel wilde voor zorgen maar totaal geen vertrouwen meer had in de moeder.
Een situatie waar ik begrip kan voor opbrengen,alleen mag het kind er geen slachtoffer van worden.
Ben blij dat Grace nu toch enige mogelijkheden heeft voor de toekomst.

Dat problemen van  :smiley-philippines: zullen nog niet te snel opgelost geraken.
Dat er ook een andere kant is aan die medaille vergeten ze erbij te vertellen, Dat de vader bij buitenechtelijke kinderen geen enkel recht heeft BV . Dat indien gewenst de kinderen ter adoptie kunnen geven zonder dat je als vader enig zeggingschap heb. Dat het kind of kinderen enkel gebruikt worden om zoveel mogelijk geld uit de zaak te trekken. Ze mogen anders eens bij mij komen en mijn geval onderzoeken , hoe ik een hoop geld heb uitgegeven om hen in  :belgiesmiley: te laten registreren , hoe uiteindelijk geprobeerd hebben mij te "chanteren" om naar de ambassade de documenten te gaan tekenen, zodat de kinderen later eventueel op wezengeld aanspraak konden maken , vrij zouden kunnen reizen. Allemaal kosten voor de bok zijn twee kloten , ze wilden geld nu en meteen , later daar hadden niks aan. Mij moet niemand komen vertellen dat die moeders bekommerd zijn voor de toekomst van de kinderen.
   Wat heb ik bereikt, dat ik ze 2 x per maand voor 4 dagen bij mij heb. Wat heeft zij bereikt, niets enkel dat ze de toekomst van de kleintje op de helling heeft gezet . Ben er nu 66 en de kleintjes 3 ....Weet niet hoelang ik er voor hun nog zal kunnen zijn. Swat, met pijn in mijn hart heb er mij bij neergelegd dat eens ik er niet meer ben het gewoon "arm schaapjes" zullen zijn zoals er hier 13 in een dozijn leven....Dat allemaal wegens kortzichtig hebzucht van de moeder.

Ze zouden ook eens een reportage moeten maken hoe sommige vrouwen de kinderen als "base-ball bat " gebruiken om er de vader zo hard mogelijk neer te knuppelen.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.