Speciaal voor mensen met een roze bril!

Gestart door diky dik, donderdag 7 augustus 2014, 14:12:31

Vorige topic - Volgende topic

Luke

Citaat van: Ronny55 op woensdag 15 april 2015, 09:33:00
Citaat van: daf105paccar op dinsdag 14 april 2015, 14:55:08
Je hoort in het verhaal van "Grace" dat de zwitser er wel wilde voor zorgen maar totaal geen vertrouwen meer had in de moeder.
Een situatie waar ik begrip kan voor opbrengen,alleen mag het kind er geen slachtoffer van worden.
Ben blij dat Grace nu toch enige mogelijkheden heeft voor de toekomst.

Dat problemen van  :smiley-philippines: zullen nog niet te snel opgelost geraken.
Dat er ook een andere kant is aan die medaille vergeten ze erbij te vertellen, Dat de vader bij buitenechtelijke kinderen geen enkel recht heeft BV . Dat indien gewenst de kinderen ter adoptie kunnen geven zonder dat je als vader enig zeggingschap heb. Dat het kind of kinderen enkel gebruikt worden om zoveel mogelijk geld uit de zaak te trekken. Ze mogen anders eens bij mij komen en mijn geval onderzoeken , hoe ik een hoop geld heb uitgegeven om hen in  :belgiesmiley: te laten registreren , hoe uiteindelijk geprobeerd hebben mij te "chanteren" om naar de ambassade de documenten te gaan tekenen, zodat de kinderen later eventueel op wezengeld aanspraak konden maken , vrij zouden kunnen reizen. Allemaal kosten voor de bok zijn twee kloten , ze wilden geld nu en meteen , later daar hadden niks aan. Mij moet niemand komen vertellen dat die moeders bekommerd zijn voor de toekomst van de kinderen.
   Wat heb ik bereikt, dat ik ze 2 x per maand voor 4 dagen bij mij heb. Wat heeft zij bereikt, niets enkel dat ze de toekomst van de kleintje op de helling heeft gezet . Ben er nu 66 en de kleintjes 3 ....Weet niet hoelang ik er voor hun nog zal kunnen zijn. Swat, met pijn in mijn hart heb er mij bij neergelegd dat eens ik er niet meer ben het gewoon "arm schaapjes" zullen zijn zoals er hier 13 in een dozijn leven....Dat allemaal wegens kortzichtig hebzucht van de moeder.

Ze zouden ook eens een reportage moeten maken hoe sommige vrouwen de kinderen als "base-ball bat " gebruiken om er de vader zo hard mogelijk neer te knuppelen.

ehhh effe in de war Ronny. Zijn die kinderen van je "huidige" vrouw? of van een voorgaande relatie?

Ronny55

Citaat van: Luke op woensdag 15 april 2015, 12:54:31
ehhh effe in de war Ronny. Zijn die kinderen van je "huidige" vrouw? of van een voorgaande relatie?

Me hier nu niet de wormen uit mijn neus gaan trekken ,  :lachen: als je een beetje tussen de lijnen kunt lezen   :jajaja:  :weetikniet:

Ik bedoel hoe wat waar ze van komen maakt niks uit , ze zijn er nu eenmaal en de kleintjes hebben er niet om gevraagt.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

opinie

Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus