Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Wat doen jullie tegen de muggen?

Gestart door regenwolkje, dinsdag 12 augustus 2014, 17:27:27

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: janvanderijt op woensdag 13 augustus 2014, 06:22:06
ik gebruik altijd azijn als ik gestoken ben
helpt perfect :lachen:

Precies ja vinegar, ik ook of Vicks dat helpt ook.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek


bananacreek

Soms als ik in een slechte bui ben sla ik ze met zulk een "klaphout" dood.....maar hou altijd van die blauwe plekken over........... :negatief: :negatief:


bananacreek

Citaat van: Amice op dinsdag 12 augustus 2014, 17:53:05
Malaria komt voornamelijk voor in het noorden en nog enkele plaatsen in de phils.
Daar hoef je normaliter geen malaria medicijnen voor te nemen, tenzij men zich in die gebieden begeeft.

Hier is OFF lotion/cream volop verkrijgbaar en dus eigenlijk niet nodig om dat mee te nemen.
Daarnaast zijn er van allerlei middelen tegen muggen in het huis waarbij de meeste huizen wel een muggen hordeur en raamwerk hebben.
Komen er dan toch nog muggen binnen dan zijn er goedkoop Baygon spiralen te koop die je overal neer kunt zetten. Dat geeft wel een geur in huis. Maar zijn ook effectief om ze net buiten de deur te zetten, waardoor muggen dus wegblijven om binnen te komen.
Lysol spray kan ook helpen maar dat is enkel om de reeds aanwezige muggen( en bacterieen te doden en heeft dus een beperkt tijdelijk effect.

Aangaande Dengue kun je het best om het huis checken of er stilstaand water is waar muggen zich kunnen nestelen en die verwijderen. Oude autobanden met een plas regenwater bv. zijn een heikele broedplaats voor muggen die daarin dengue kunnen ontwikkelen.

Lange kleding vooral s'avonds hoeft niet automatisch in te houden dat het ook warm is. Een barong bv. is doorgaans luchtig en toch gesloten.

:atyourservice:










Amice

Mja ik heb zo'n fles in elkaar geflanst maar resultaat blijft voorlopig nog uit en die staat er toch al een week  :weetikniet:

Te weinig yeast?
Te veel water?

:ikkeniebegrijp:


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Herbie

Ja dat werkt perfect heb dat hier al ergens eens gepost. Maar het probleem van mij was dat er een gekko er was in beland, heel de fles om. En veel kuis werk nadien :lachen: ok kuis werk was voor Nanay :thumb:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Komt gratis met 500ml alcohol............(70%)