eerste bezoek aan de filipijnen wat allemaal nodig

Gestart door drikvis1968, dinsdag 19 augustus 2014, 11:12:10

Vorige topic - Volgende topic

Ronald-D

Citaat van: boldy op zondag 31 augustus 2014, 15:25:01
op de site staat 30  maar op mijn ticket stond 20 dus daar heb ik me aan gehouden.nou maakt dat voor mijzelf niks uit maar tis wel vreemd  kan helaas mijn ticket niet meer vinden.

sorry voor  :offtopic: dus maar weer  :ontopic:

Op mijn ticket stond toen ik geboekt had ook 20 kg.
Op een gegeven moment van SA op Facebook dat er een gratis upgrade was naar 30 kg.
Heb toen even voor de zekerheid naar sa gebeld en zij vertelden me toen dat dat niet erg was dat er 20 op de ticket stond een dat 30 kg gewoon werd geaccepteerd.

Maar er waren veel mensen bij de check in die dat ook niet wisten hoor... hadden ook allemaal gewoon 20 bij zich

peldoman

innka3 begon hier over 23 kilo.
Hij zal wel bedoeld hebben netto gewicht.
Dus 30 kilo meenemen , koffer weegt 7 kilo dan mag je 23 kilo netto meenemen.
Zal wel een missunderstanding zijn.

Amice

Citaat van: peldoman op zondag 31 augustus 2014, 15:34:33
innka3 begon hier over 23 kilo.
Hij zal wel bedoeld hebben netto gewicht.
Dus 30 kilo meenemen , koffer weegt 7 kilo dan mag je 23 kilo netto meenemen.
Zal wel een missunderstanding zijn.
Inkka zal ons wel uit de droom helpen maar hij kan ook de tolerantie bedoelen 20 kg toegestaan is max. 23kg op de schaal .  :weetikniet:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Lorre

Iedere koffer heeft toch een ander gewicht, dus 30 kg is 30 kg inclusief koffer.  Al weegt je koffer 10 kg, neem je 12 kg bakstenen mee en 8 kg kledij...  

Er zijn maatschappijen die 20 of 23 kg toelaten, dat is dus ook koffer incluis.  Waarom moeilijk maken als het zo eenvoudig is?

bananacreek


innka3

Citaat van: Amice op zondag 31 augustus 2014, 16:15:48
Citaat van: peldoman op zondag 31 augustus 2014, 15:34:33
innka3 begon hier over 23 kilo.
Hij zal wel bedoeld hebben netto gewicht.
Dus 30 kilo meenemen , koffer weegt 7 kilo dan mag je 23 kilo netto meenemen.
Zal wel een missunderstanding zijn.
Inkka zal ons wel uit de droom helpen maar hij kan ook de tolerantie bedoelen 20 kg toegestaan is max. 23kg op de schaal .  :weetikniet:


klm/air france is 23 kg max gewicht inclusief koffer.
            maar ik heb 2x 23 kg(seamans ticket) plus een koffer extra (flying bleu)
            op schiphol heb je selfservice,daar doe je de koffer in .is hij zwaarder dan 23 kg
           dan krijg je geen label die je zelf aan de koffer moet doen 23 of minder gaat het apperaat dicht en je koffer verdwijnt tevens kun je 1 handkoffer/handbag en 1 laptoptas meenemen  :hoedjeaf: