Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

immigratie cebu of tacloban

Gestart door apollo, woensdag 10 september 2014, 14:29:44

Vorige topic - Volgende topic

apollo

wegens onderhoud en sluiting van de luchthaven in tacloban is mijn vlucht naar manilla afgelast. Het is onduidelijk wanneer de luchthaven terug opn gaat maar ik verneem gesloten tot december 3
Ik moest daar mijn visum voor 6 maanden aanvragen.
Weet iemand van jullie of
1. Het kantoor al terug geopend is in tacloban met eventueel nieuw telefoon nummer of mail adres :-)
2. Indien nog gesloten moet ik verder naar cebu
    kan mij iemand vertellen of je daar ook het visum van 6 maand kan krijgen zoals in manila?
   Met het eventuele adres en of tel nummer zou prachtig zijn.

Dank bij voorbaat

apollo

dank u fijne forumleden voor de overvloedige informatie en reacties.
96 keer bekeken????:floet:  :negatief:
Inmiddels heb ik alle informatie hier in de filipijnen zelf gevonden.


:negatief:

Amice

Mja, het feit dat dit een forum is wil nog niet zeggen dat alle gewenste en gevraagde informatie zomaar voor handen is onder de leden.

Als die er wel was waren er wel reacties op gekomen.

Gelukkig is de informatie door uzelf inmiddels verkregen.
Het zou dus mooi zijn als u als medelid van dit forum die informatie hier plaatst zodat andere er weer iets aan hebben.

just my 2 cent
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ronny55

Citaat van: apollo op woensdag  1 oktober 2014, 06:59:50
dank u fijne forumleden voor de overvloedige informatie en reacties.
96 keer bekeken????:floet:  :negatief:
Inmiddels heb ik alle informatie hier in de filipijnen zelf gevonden.


:negatief:
Beste
Als je wilt dat ik daar een hoop onzin ga neerpennen ,ok dan wil ik wel doen maar of je er iets aan hebt laat ik in het midden , maar wat jij daar vraagt is voor de mensen van Tacloban mss evident te weten, maar ik ben bv van CDO, als je hier je visum wil verlengen , geen probleem , dan kan ik je helpen , maar je vraag over Tacloban  :weetikniet: . Het is nog altijd zo dat geen info beter is dan verkeerde info... Allee dat vind ik toch.  :weetikniet:

Wil je vasn Tacloban naar Manila dan moet je over land naar Ormoc daar met de supercat naar Cebu en daar de vlieger nemen ....Zo doet mijn Asawe het als voor zaken in Tacloban moet zijn....Via Cebu, BTW je kan ook over land naar Manila vanuit Tacloban.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.