email verbergen in profiel

Gestart door intered, maandag 15 september 2014, 20:09:35

Vorige topic - Volgende topic

intered

Bij Account-gerelateerde instellingen heb ik een vinkje staan bij "E-mail verbergen voor anderen?", maar toch wordt er een icon op me profiel getoond met daarin me mail adres.

Hoe kan ik dit alsnog verbergen?

ganda


Uw emailadres is onzichtbaar, ik heb zonet naar uw profiel gekeken.


intered

Oh, is de icon met daarachter het mail adres dan alleen zichtbaar voor mij? Als ik een bericht post en kijk naar me profiel zie ik 4 icons, 1x bekijk profiel icon, 1x website icon, 1x mail icon en 1x persoonlijk bericht icon

Ifugao

Allen zichtbaar voor jezelf. Ik zie maar 3 icons bij uw post. Daar zit geen email icon bij.

Admin

Citaat van: intered op maandag 15 september 2014, 20:39:16
Oh, is de icon met daarachter het mail adres dan alleen zichtbaar voor mij?

Citaat van: intered op maandag 15 september 2014, 20:09:35
Bij Account-gerelateerde instellingen heb ik een vinkje staan bij "E-mail verbergen voor anderen?",

Zoals de optie reeds omschreven is: "voor anderen"

Het is natuurlijk handig om het eigen adres te zien. Hoe kan men anders controleren of het juist is?
Hallo gast. :welcome:

LMBen

Na 8jaar philipijnen weer terug europa

intered


Fail_over

Citaat van: intered op dinsdag 16 september 2014, 17:45:33
k haat spam...

Ik heb ooit eens geprobeerd mijn brievenbus te verbergen voor de jongen die ongevraagde reclameblaadjes kwam bezorgen. Nu maak ik er de kachel mee aan......

Spam lees ik gewoon niet in mijn emailbox. Ik maak er de kachel mee aan....

(Ben af en toe blij dat ik spam krijg, dan weet ik dat mijn email en internet nog werkt ;-) )
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Admin

De e-mailadressen zijn niet zichtbaar voor het grote publiek. Echter wel voor andere leden tenzij u het laat verbergen.
Hallo gast. :welcome: