Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Wat is niet lekker in de Ph

Gestart door Lenn, zaterdag 11 oktober 2014, 13:00:03

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: jim miata op maandag 12 januari 2015, 14:29:17
Om nog een keer op de bagoong terug te komen, we kennen in Nederland ook iets dergelijks; gefermenteerde garnalen, wij kennen het van uit de Indonesische keuken die je intussen toch wel als ingeburgerd mag beschouwen, dat spul, trassi ook wel terasi genoemd, in ieder super in Nederland als pasta  of in blokken(jes)  te verkrijgen, zo vreemd is het dus eigenlijk niet,

Trassi ken ik nog wel van vroeger en dat moest ik NIET hebben.....maar werd (meestal) alleen door de INDO'S gegeten.......



[embed=425,349]<iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/4magj_Dnqf8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

janvanderijt


Ifugao

Citaat van: bananacreek op dinsdag 13 januari 2015, 12:58:59





Gadverdamme Creek, dat lijkt toch net alsof er een bouvier op je bord heeft liggen braken??

bananacreek

Citaat van: Ifugao op woensdag 14 januari 2015, 14:43:05
Citaat van: bananacreek op dinsdag 13 januari 2015, 12:58:59





Gadverdamme Creek, dat lijkt toch net alsof er een bouvier op je bord heeft liggen braken??

Nee dat kwam van Batman........... :negatief: :negatief: :ripba8: :ripba8:




Ingy

Geuren, kleuren en smaak verschillen nu eenmaal!

Het is moeilijk om daar een lijn in te trekken.

Persoonlijk eet ik graag Bagoong in gewone rijst, af en toe wel te verstaan.
ik heb ook Balut gegeten. Ok, ik heb het geprobeerd. Het is niet mijn voorkeur, maar als echt honger hebt eet je alles, denk ik.

Iedereen doet of eet toch wat hij of zij wilt!

Groetjes,

INGY


pierrevanwies

ook zo weer iets dat ik niet binnen krijg en dat zijn varkens darmen en bijhorige ingewanden      :lachen:    .

slechte foto deze middag.




image upload

bananacreek


pierrevanwies

pan met ingewanden ,varkens.  paklay in visayan

 


upload image

pierrevanwies

   :denk:   was even mis,  effe update.....  het is SHA-E  en wanneer in stukjes dan is het PAKLAY .