Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

De paradijsslang (vliegende slang )

Gestart door ganda, woensdag 15 oktober 2014, 18:43:58

Vorige topic - Volgende topic

ganda

De paradijsslang komt voor in laaggelegen regenwouden in Azië: Brunei, Cambodja, Filipijnen, Indonesië, Laos, Maleisië, Myanmar, Singapore en Thailand. Het is een boombewonende soort die overdag actief is en veel te vinden is in de kruinen van kokospalmen. Het is één van de 'vliegende slangen' uit het geslacht Chrysopelea, de slang kan kleine stukjes van boom naar boom zweven door het lichaam sterk af te platten en slingerende bewegingen te maken. De paradijsslang eet kleine gewervelde dieren die in bomen leven. De voorkeur gaat daarbij uit naar hagedissen.



http://www.nrc.nl/nieuws/2014/01/31/de-giftige-zweefslang-kan-meters-door-de-lucht-dankzij-zijn-ribben/

http://nl.wikipedia.org/wiki/Paradijsslang

peldoman

Als Eva vroeger niet van die appel had gegeten hadden we die rot beesten nu niet gehad.
Vraag me soms wel eens af wat de toegevoegde waarde van vrouwen op deze aardkloot is?
Nodig voor de voortplanting ja, maar dan heb je het wel gehad. :jajaja:



klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: peldoman op woensdag 15 oktober 2014, 21:05:50
Als Eva vroeger niet van die appel had gegeten hadden we die rot beesten nu niet gehad.
Vraag me soms wel eens af wat de toegevoegde waarde van vrouwen op deze aardkloot is?
Nodig voor de voortplanting ja, maar dan heb je het wel gehad. :jajaja:



dan neem je toch een vent Peldoman . stront gaat er beter af dan lipstick   :lachen: en er lopen genoeg van die vrolijke vrienden .

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

peldoman

Kan ook celibatair leven , net als de Paus! :jajaja:

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: peldoman op woensdag 15 oktober 2014, 21:26:58
Kan ook celibatair leven , net als de Paus! :jajaja:
ja dat is natuurlijk ook een optie .  :jajaja:

alhoewel ik die klanten ook voor geen meter vertrouw  :neeneenee:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Amice

Citaat van: jens op woensdag 15 oktober 2014, 21:28:22
Citaat van: peldoman op woensdag 15 oktober 2014, 21:26:58
Kan ook celibatair leven , net als de Paus! :jajaja:
ja dat is natuurlijk ook een optie .  :jajaja:

alhoewel ik die klanten ook voor geen meter vertrouw  :neeneenee:
nog niet voor 15 cm  :lachen:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

janvanderijt

ik weet wel als eva met haar klauwen van die appel was gebleven
ik nog lekker in mijn blote reet door het paradijs gewandeld had
ben gek op vrouwen maar de eerste deugde al niet

gertve