Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Website met info voor de buitenlander

Gestart door titorobert, zondag 19 oktober 2014, 16:20:05

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Mja, dat is de website van jens Peters en wellicht goed om weer eens onder de aandacht te brengen.

Jens heeft (of had) veel reiservaring en de website schijnt up to date te zijn.
Het enige waar ik vragen bij heb is of veel informatie over zijn reizen niet achterhaald zijn, immers zijn die al +15 jaar oud.

Edoch alle reisinformatie is veel welkom en daar staat deze site ook bekend om. :thumb:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

gosternokke

Informatie achterhaalt ?     Maar Jens Peters komt toch ieder jaar nog naar   :smiley-philippines:  ?      tenminste zover ik weet  ?  De man leeft toch nog ?

Heb hem een jaar of 20 geleden wel eens ontmoet op een vlucht van Manila naar Amsterdam, op de airport in Manila

Amice

Citaat van: gosternokke op maandag 20 oktober 2014, 12:26:29
Informatie achterhaalt ?     Maar Jens Peters komt toch ieder jaar nog naar   :smiley-philippines:  ?      tenminste zover ik weet  ?  De man leeft toch nog ?

Heb hem een jaar of 20 geleden wel eens ontmoet op een vlucht van Manila naar Amsterdam, op de airport in Manila

Ik weet niet of Jens nog steeds ieder jaar hier komt, ik heb hem tijden niet gezien maar dat zegt nets natuurlijk.

Wat ik ermee bedoel is eigenlijk dat hij beslist niet alle reizen hetzelfde zal herhalen iedere x jaar maar zelf op avontuur gaat in nog niet door hem bezochte gebieden.
Aldus kunnen bepaalde zaken van zijn eerdere reizen achterhaald zijn.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

gosternokke

Okey, ja op zo een manier, ik snap het  :thumb:    J a dingen veranderen in  :smiley-philippines:   als bij toverslag. Onrendabele vlieg en ferry bestemmingen zijn soms plotsklaps verdwenen. 

titorobert

Da's natuurlijk altijd met zulke sites van privépersonen, maar wat IS aktueel op de :smiley-philippines: ?
Het land is nog niet eens aktueel met zichzelf, dus naar mijn gevoel is zélfs zo'n site zoals die van JPP nog steeds aktueel genoeg.

Zoals we allemaal weten, is alles van waarde, vooral in de  :smiley-philippines: weerloos, dus, goeggelen en duckduckgo-en blijft de boodschap.

Wat bvb.ik ontdekte over de afgelopen jaren aan websites, met info over building en coustruxion hardware, is bizar. Ga je naar de fabrikant, dan bestaan er wel 6-7 fake sites, waarbij de company zelf niet meer weet welke site ze zelf hebben, (Koten-circuit breakers was zo'n voorbeeld).