Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Geld sturen naar de Filippijnen

Gestart door Fail_over, maandag 24 november 2014, 12:58:02

Vorige topic - Volgende topic

robert van dijck

Opgelet!
De gegevens van de gebruiker en/of het wachtwoord komen niet overeen. Probeer het nogmaals


Dat is de tekst die ik krijg na het inbrengen van mijn gegevens

mikesdfsdf37

Ik heb via smallworldfs geld verstuurd naar mijn toekomstige vrouw. Het staat nu al meer dan een week op "in progress". Na meerdere keren proberen kom ik eindelijk in contact met iemand van support via hun chat tool. Heb ik daar effe mee gepraat om te vragen wat er gaande is en of ze het eens willen overzetten naar mijn vrouw. (Dit is via overschrijving) Alle papieren waren vorige keer al in orde en er worden geen nieuwe gevraagd. Ze zegt dat ze aan iemand de status moet vragen dus ok ik wacht. Na een halfuur ofzoiets vraag ik hoe het zit, ze antwoord onmiddelijk dat ze zelf nog aan het wachten is. Dan ga ik eten en na de middag krijg ik helemaal niks meer te horen. Ik geraakte niet eens meer verbonden met iemand van support. Savonds als ik thuis kom van werk zijn ze natuurlijk al gesloten :negatief:

Weet iemand nog hoelang dat ongeveer kan duren? Is dat normaal dat het al een week op 'in progress' staat? Ze hebben mijn geld ontvangen maar nog niet doorgestuurd...

maastricht

Nou dat is wat, dus geen smallworldfs meer gebruiken. Heb nu al twee jaar goede ervaring met Azimo, meestal op werkdagen de volgende dag binnen, in het weekend een paar dagen later.

Pinocchio


jiggy

Heb de beste ervaringen met Worldremit.
- Snelle behandeling : meestal binnen het uur krijgt de ontvanger bericht via sms. Jijzelf krijgt een email wanneer het geld wordt afgehaald , met tijdsvermelding.
- 1 keer liep er toch iets fout en was dit via email naar de klantenservice binnen de 3 uur opgelost !

Adik

Citaat van: jiggy op woensdag 20 mei 2015, 08:40:41
Heb de beste ervaringen met Worldremit.
- Snelle behandeling : meestal binnen het uur krijgt de ontvanger bericht via sms. Jijzelf krijgt een email wanneer het geld wordt afgehaald , met tijdsvermelding.
- 1 keer liep er toch iets fout en was dit via email naar de klantenservice binnen de 3 uur opgelost !

Eens!

Kan me niet herinneren wie mij op dit forum op worldremit heeft gewezen maar de tip was goud waard. Gebruik vooral hun mobile-to-mobile optie (smart/gcash). Geen gedoe met nummers en filialen, ze hebben het bedrag of airtime binnen een paar minuten tot hun beschikking, waar ze ook zijn.

joost



Hallo.
Ik heb het hier al eens eerder vermeld over het verzenden met Worldremit. Ik kreeg dan als reactie dat Worldremit te duur zou zijn. Ik zou zeggen , maar dat is iets persoonlijks , beter iets meer betalen voor verzenden dan helemaal niets verzonden krijgen , of nog erger , iets verzenden en helemaal niets ontvangen. Ik verzend altijd met Worldremit. Nu op de verzendknop drukken en na enkele ogenblikken is het daar. Word het bedrag afgehaald dan krijg je 'n bericht dat het bedrag opgehaald is. How easy it can get.

Groeten.
Joost.

stijn54

Ik zend al jaren met smallworldfs geld nog nooit geen problemen gaat. Het kan altijd eens fout lopen, met alles is dat zo.

Amice

Citaat van: joost op woensdag 20 mei 2015, 11:12:22


Hallo.
Ik heb het hier al eens eerder vermeld over het verzenden met Worldremit. Ik kreeg dan als reactie dat Worldremit te duur zou zijn. Ik zou zeggen , maar dat is iets persoonlijks , beter iets meer betalen voor verzenden dan helemaal niets verzonden krijgen , of nog erger , iets verzenden en helemaal niets ontvangen. Ik verzend altijd met Worldremit. Nu op de verzendknop drukken en na enkele ogenblikken is het daar. Word het bedrag afgehaald dan krijg je 'n bericht dat het bedrag opgehaald is. How easy it can get.

Groeten.
Joost.

Toch klinkt dat verhaal me bekend in de oren maar dan geassocieerd met palawan express hier in de phils. Ik zal volgende keer eens opletten of die gelinieerd zijn met Worldremit.
In ieder geval hoef je feitelijk zelf niets meer te doen dan de overboeking want je krijgt van palawanexpress een bericht dat het overgemaakt is en een bericht dat de geadresseerde het afgehaald heeft. Goede service maar die zijn hier althans niets duurder dan LBC of wat dan ook.  :thumb:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

boomerang

Vraagje: Ik heb een ING bankrekening in NL en ben woonachtig in de Filippijnen. Heb al bij verschillende bedrijven geprobeerd een transfer rekening te openen doch dit schijnt op een of andere manier niet mogelijk te zijn. Ik wil maandelijks graag een bedrag naar mijn BPI bankrekening overschrijven. Zijn er leden welke mij een goedkope oplossing kunnen leveren?
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"