Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Geld sturen naar de Filippijnen

Gestart door Fail_over, maandag 24 november 2014, 12:58:02

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Dat klopt de koers is ongeveer één en half peso minder dan de officiele koers, met small world is dat één peso
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Vorige maand via ING naar BPI @ kosten BPI aantikken en totaal 6 euros commission... en alleen maar 48 uur geduurd..... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

serge81


Hey

Als ik daar ben dan stuur ik ook altijd geld van mijn rekening op via azimo naar daar , en iets later kan mijn vrouw dat geld dan gaan ophalen ipv ik altijd naar een atm moet lopen en elke keer geld verlies met geldopname plus je kan ook maar elke keer 10000 pesos afhalen en met azimo kan je in 1 keer iets meer sturen .

Smallworlds heb ik 1 keer gebruikt en bij de eerste keer was er al iets fout gelopen het geld was verzonden maar het heeft wel een tijd geduurd voor het vrij werd gegeven zeker 1 week was niet zo handig eigenlijk als de vrouw het nodig had hahaha dus ben van azimo wel tevreden de wisselkoers is mss wel iets lager maar ja iedereen verdiend graag zenne boterham  en liever iets dat goed werkt dan niet !

En ook soms heb ik bij atm problemen dat ze niet werken heb prepaid kaarten gehad van sommige diensten en soms werkten die niet in sommige atms

groetjes Serge

jiggy

Ik ben nog steeds heel tevreden van Worldremit. Vergelijkbaar met Azimo denk ik.
Voordeel is dat ze ook een App hebben. Zodoende heb je beter overzicht over je account en verrichtingen.

Op een keer had ik een verkeerde keuze gemaakt, zodat er problemen dreigden bij de uitbetaling. Binnen de 12 u werd dit via hun klantendienst (in Londen , dacht ik) bijgestuurd en was het probleem van de baan.

Ook hebben ze vaak promoties, waarbij de kosten maar 50% zijn van de normale fee of... zoals de afgelopen feestdagen : helemaal geen fee (wel promocode vermelden dan).
Zo kon ik "mezelf" 50.000 Php opsturen tegen de tijd dat ik in de Phils arriveerde. Geen gedoe met cash meenemen of op zoek naar een ATM die buitenlandse Visakaart aanvaardt  :thumb:

Marius

Ik kreeg zelf de tip om Transferwise te gebruiken. Geen fee tot iets van 150 euro ofzo, dacht ik.

Herbie

Smallworld slaat nog eens op, nu moet je ook al 4.85 :eu: betalen als je met Creditcard betaald :negatief: overschrijven is nog gratis.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Chowking

Ik heb altyd Western Union gebruikt maar probeer nu World remit  maar eens een keer.Ik zie nu al dat hij voordeliger is dan Western Union!
:applaus: das mooi,its gonna be a keeper maybe.

jiggy

Ja Chowking. Net daarom gebruik ik ook reeds lang Worldremit.
Soms kunnen anderen, ook WU voordeliger zijn, maar... ik ben best tevreden over Worldremit.
Ook over hun klantenservice. Een probleem opgelost binnen de paar uur, terwijl alles in feite virtueel, online gebeurt.
Anderen zijn misschien nog voordeliger, doch... dan moet ik met cash geld naar de stad én zijn ze net gesloten. (Reeds ervaren). Dus die eventuele paar pesos meer... komen in ieder geval duurder uit voor mij.
Worldremit heeft ook een zeer gebruiksvriendelijke App. Maar  misschien anderen ook tegenwoordig?

Wel..  ik loop niet van hot naar her. Zo is het met alles. De ene klaagt over een dokter, garagist,.. de ander is tevreden  :lachen: :thumb:

Chowking

Ja Jiggy ik had je ervaring van Worldremit gelezen dus daarom ben ik m nu ook gebruiken, en is zojuist succesvol afgerond! :applaus:
ik denk dat ik m wel meer ga gebruiken in de toekomst. bedankt :happy:

jiggy

Graag gedaan Chowking  :thumb:

Verder heb ikzelf geen financiële voordelen bij het promoten of aanbrengen van nieuwe klanten.  :lachen: