Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

6 maanden termijn bijna om en administratief onderzoek

Gestart door stef boss, woensdag 26 november 2014, 17:42:43

Vorige topic - Volgende topic

stef boss








beste mensen bij deze zou ik willen vragen of het normaal is dat we nu een maand verder zitten en nog steeds niks gehoord heb niet van politie niet van dvz en niet van de ambassade ?
Er is een beslissing genomen op24 oktober 2014 ik had gebeld en men zij me dat er een administratief onderzoek is (schijnhuwelijk ? ) tot op heden 1 maand verder nergens niks gehoord klopt het dat men moet beslissen voor 25 december is datum visum aanvraag  daar de 6 maanden om zijn dan of mag men gewoon die datum overschrijden eer men een beslissing neemt


Visumaanvraagnummer:  prive
Datum visumaanvraag:  Jun 25 2014
Datum registratie visumaanvraag door Dienst Vreemdelingenzaken:  Sep 8 2014
Beslissing/Status Dossier:  In afwachting ontvangst van documenten die de visumaanvraag ondersteunen en die door de Belgische diplomatieke/consulaire post per diplomatieke valies verzonden wordt.
Datum beslissing/Status Dossier:  Oct 24 2014


Ronny55

Citaat van: stef boss op woensdag 26 november 2014, 17:42:43

beste mensen bij deze zou ik willen vragen of het normaal is dat we nu een maand verder zitten en nog steeds niks gehoord heb niet van politie niet van dvz en niet van de ambassade ?
Er is een beslissing genomen op24 oktober 2014 ik had gebeld en men zij me dat er een administratief onderzoek is (schijnhuwelijk ? ) tot op heden 1 maand verder nergens niks gehoord klopt het dat men moet beslissen voor 25 december is datum visum aanvraag  daar de 6 maanden om zijn dan of mag men gewoon die datum overschrijden eer men een beslissing neemt


Visumaanvraagnummer:  prive
Datum visumaanvraag:  Jun 25 2014
Datum registratie visumaanvraag door Dienst Vreemdelingenzaken:  Sep 8 2014
Beslissing/Status Dossier:  In afwachting ontvangst van documenten die de visumaanvraag ondersteunen en die door de Belgische diplomatieke/consulaire post per diplomatieke valies verzonden wordt.
Datum beslissing/Status Dossier:  Oct 24 2014
Mijn neefje trouwde in de  :smiley-philippines: in januari 2012 en in april 2012 was zijn vrouwtje in  :belgiesmiley: ...Dat was toen , nu is er intussen zoveel veranderd. Het ,per difinitie, onderzoek op "schijnhuwelijk" oa. Zij hebben wel eerst hun huwelijk in  :belgiesmiley: laten registreren en dan de gezinshereniging aangevraagt, nergens geen problemen , het wachten op de treu copie van de huwelijksakte nam het meeste tijd in beslag.
Sorry Stef, veel heb je hier niet aan , heb overal eens gegoogeld maar kan niks vinden van max termijnen ed. Daar is iemand hier getrouwd in mei ll en die gingen ook  :belgiesmiley: wonen , heb zijn vrouwtje vorig weekend nog in de mall gezien, spijtig genoeg geen kans gehad om te vragen hoe ver ze al waren, dus daar schiet het ook blijkbaar niet op.  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Jan69

Hoe gebeurt het onderzoek naar schijnhuwelijken? Komt de wijkagent 's avonds (want overdag ben ik werken) eens binnenvallen of wordt men op het politiekantoor uitgenodigt voor een gesprek?

stef boss

ik ben op donderdag 18 december 2014 gebeld door de politie dat ze mij dringend moesten verhoren ivm mijn huwelijk op de filipijnen en op 23 december stond op de site van dvz akkoord  toen was het visum goed gekeurd