Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Geld overmaken naar het buitenland

Gestart door Kano, woensdag 27 januari 2010, 03:06:25

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Op deze site kun je de beste aanbieders vinden voor wat betreft het overmaken van geld naar het buitenland http://www.geldnaarhuis.nl/home.aspx.

Ga hier niet blindelings op af want nog niet alle instellingen die geld overmaken zijn vermeld.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Paring Belga


klootzakken (voorheen Jens)

ja prima info Kano.

zelf heb ik zo.n bankpasje opgestuurd , met een rekeningnr dat niet in de min mag, ha ha .
dus wat ik er op stort kan er worden afgehaald meer niet.
ik moet eerlijk bekennen dat mijn fam er geen misbruik van maakt , ik zorg dat er aaltijd een x bedrag op staat en betaal â,¬1.80 per transatie. wel ik denk dat het haast niet goedkoper kan. en je fam kan ten alle tijden over geld beschikken en hoeft niet te wachten.

jens......
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

nils

Banken rekenen altijd een zogenaamde koersopslag.
Ofterwijl 1-2 pesos minder per euro, waar ze ook geld aan verdienen.
Dus die 1.81 per transactie is niet helemaal leidend.
Schijnbaar is moneygram dus goedkoper, maar wel lastiger. :)
Dus is het maar de vraag of je voor die 2 euro op een bedrag van 150 euro uit je bed wilt kruipen.  :cold:

Ik doe het altijd via XOOM met een kortingscoupon.
Hierbij heb ik geen transactiekosten, alleen maar een koersopslag.

Mawibata



Ping-Ping, de eerste keer dat ik er van hoor. 



Volgende flyer komt van de Independence Day in Brugge.



Te gebruiken voor kleinere bedragen ?













Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Phille

Xoom werkt sinds een tijdje toch alleen met kaarten uitgegeven in USA, of is dat weer veranderd?

Mawibata

Citaat van: Phille op donderdag 24 juni 2010, 00:32:32
Xoom werkt sinds een tijdje toch alleen met kaarten uitgegeven in USA, of is dat weer veranderd?


Dit klopt.   

Waarom denk je dat het weer veranderd is ?



Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Phille

Ik zag dat in een berichtje van Nils staan, voor het jouwe, nu zie ik dat het een ouder is, ik zal niet goed wakker geweest zijn

boldy

tis veel goedkoper dan WU zie ik , maar het makkelijkst en goedkoopst is tog nog steeds rekening openen en haar pasje geven
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Rich

Citaat van: Phille op donderdag 24 juni 2010, 09:26:05
Ik zag dat in een berichtje van Nils staan, voor het jouwe, nu zie ik dat het een ouder is, ik zal niet goed wakker geweest zijn


Nee, is noch niets veranderd hoor Phille. Jammer genoeg want ik vond Xoom wel makkelijk en niet duur.
Rich de Nederbelg.