legaliseren van geboorteakte in Belgische ambassade

Gestart door granadat, maandag 16 februari 2015, 23:54:49

Vorige topic - Volgende topic

granadat

Hallo,

Kan er iemand mij vertellen hoelang het duurt om een filippijns geboorteakte te laten legaliseren in de Belgische ambassade?
ik heb reeds gelezen op de website van diplomatie dat dit 1week kan duren, gebeurt het soms dat het nog langer duurt?
en moet daarvoor een afspraak gemaakt worden? of kan je er gewoon naartoe gaan zonder afspraak? en aan de loketten spreken zij nederlands of engels?

Pinocchio

Zowel in de Belgische als de Nederlandse ambassade in Manila is alles op afspraak.

Zonder afspraak kom je de ambassade niet in.


kristof19

Citaat van: Pinocchio op maandag 16 februari 2015, 23:59:00
Zowel in de Belgische als de Nederlandse ambassade in Manila is alles op afspraak.

Zonder afspraak kom je de ambassade niet in.

wat betreft de Belgische ambassade dient u voor bijvoorbeeld het aanvragen  van legal capacity geen afspraak te maken. Staat ook zo vermeld op de website en kom je er zo in. Voor legalisatie van een geboorteakte weet ik niet of afspaak nodig is

Blauwvinger

Bij Nederlandse ambassy, op afspraak en sturen het per post binnen 4 dagen.

granadat



heb ondertussen een mail gestuurd en Vandaag antwoord ehad van de belgische ambassade :

Legalisation days of our Embassy are Tuesdays and Thursdays, between 10 :30am and 11 :30am. No need for prior appointment.   Legalisation fee is Php 1,140/document.  We need 3 working days to do the legalization.

Please make sure however that your document has been authenticated by the Department of Foreign Affairs before you request for our legalisation.

Sincerely,

Visa Dep't
Embassy of Belgium, Manila

zo dit weten we dan ook weer :)