Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

vliegen met british airways

Gestart door rony, donderdag 27 juni 2013, 15:06:26

Vorige topic - Volgende topic

daf105paccar

Citaat van: the boy from bagacay op zondag 11 augustus 2013, 18:35:43


Yes " my Dear " , B.A. is best te pruimen , maar de airport , forget it samen met charles De Gaule in parijs . Een doolhof , onvriendelijk , groot en soms vuil.
OOK VERLOREN bagagge . Voor mij is schiphol de beste in de rij . Moet  je een stop maken , dan Singapore of kuala lumpur . In hong kong is alles dicht s'nachts .
Vlieg de laatste jaren met etihad , maar dit was de laatste keer .  :negatief:
Heathrow.................. :mauer: :ziek: :shoot13lj7:


Wat was er mis met Etihad?

Rich

Citaat van: daf105paccar op zondag 11 augustus 2013, 23:30:32

Wat was er mis met Etihad?

Vlieg maar eens met Cathay, dan zal je het verschil snel merken  :jajaja:

-meer, beenruimte
-ruimere toestellen
-korter onderweg
-geen stop van 3 uur of langer in Abu-Dhabi


Kortom, meer komfort.
Rich de Nederbelg.

Ronny55

Citaat van: Rich op maandag 12 augustus 2013, 00:03:40
Citaat van: daf105paccar op zondag 11 augustus 2013, 23:30:32

Wat was er mis met Etihad?

Vlieg maar eens met Cathay, dan zal je het verschil snel merken  :jajaja:

-meer, beenruimte
-ruimere toestellen
-korter onderweg
-geen stop van 3 uur of langer in Abu-Dhabi


Kortom, meer komfort.
:agreed: is zeker 50-100 euro meer waard als je een extratje comfort wil hebben
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

pagud

Ik heb gevlogen met klm (7x) , etihad(3x) , quantas(1x) , Cathay(2x)  en Singapore airlines (2x).

Inderdaad Cathay en Singapore zijn mijn favoriten . Vroeger was klm super , nu moeten ze tegenwoordig een stopover maken op een aziatisch (buur)land wegens de torenhoge landingsrechten .
Etihad , de laatste keer was het eten niet te vreeten , screen stuk . Voorlaatste keer , meegemaakt dat een klote Arabier zich superieur waant aan de pinay .
Quantas , eten , down under ( hehehe), lange stopover in hong  .
Moest Singapore airlines hun prijzenpolitiek herzien , direkt !

Naar het schijnt is quatar airlines en thai airways goed , weet het niet . Volgend jaar vlieg ik met de thai , we zien wel  .
Maar zeker geen etihad meer !!! :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:

mork2007

5 maal met Etihad gevolgen en totaal geen klachten

Voordelen van Etihad voor mij:
- Brussel - Abu Dhabi - Manila = slechts 1 tussenstop
- lange vlucht wordt bijna op de helft in 2 gedeeld
- tussenstop van 3 uur = niet te lang en niet te kort
- meestal gunstig geprijsd

Heb ook met verschillende andere maatschappijen gevlogen en hier ook totaal geen klachten, maar verkies momenteel Etihad om de vermelde redenen.  Maar ja misschien ben ik te gemakkelijk of heb ik een roze bril op t.o.v luchtvaartmaatschappijen  :lachen:

pagud

ja , gunstig geprijsd . En daar gaan we meestal voor :lachen:.

kulay

zal etihad weer met een promotie-prijs-campagne komen in de 2de helft van augustus?
vorige 2 jaar was dat telkens het geval

niceke

Heb enkele maanden geleden met Etihad gevlogen Bru-abu dhabi - Hong Kong  en van Manila - abu dhabi - Bru.

Van Bru-abu dhabi was het vervelendste dat aan de raamkant 3 zitplaatsen zijn i.p.v. 2 zitplaatsen. En ik zat natuurlijk tussen geplakt tussen 2 "arabieren". Voor derest vond ik alles goed meevallen.
Screens hebben allemaal gewerkt en eten tja daar moet men geen 3 *** verwachten.

Bij ene vliegtuig kan je gsm/smartphone/tablet,... opladen via USB aansluiting en bij andere niet (bij Etihad).

Begin september vertrek ik terug met Etihad richting naar mijn toekomstige asawa babae  :thumb: (trouwen doen we in de toekomst in België als haar visa goedgekeurd is)

Groetjes,
Walter

Pinocchio

Citaat van: the boy from bagacay op maandag 12 augustus 2013, 11:29:49.
Moest Singapore airlines hun prijzenpolitiek herzien , direkt !

De stewardessen  aan boord van de vliegtuigen van Singapore airlines zullen wel altijd tot de verbeelding blijven spreken van passagiers wereldwijd..
Maar afgezien van genoemde "Singapore girl" en het Givenchy tasje met sokjes en een tandenborstel dat je krijgt op een intercontinentale vlucht is er niets bijzonders aan deze luchtvaartmaatschappij.
Op een recente vlucht met Alitalia smolten de dames in mijn omgeving weg van de sexy Italiaanse stewards en daar vond ik nu niets aan.
Alles is dus subjectief zullen we maar zeggen.

vvjoris

BA is voor mij prima, via HKG in combinatie met Cathay beetje duur, maar in combinatie met een low cost best te doen.

Heathrow heb ik niet echt slechte ervaringen, behalve ook een stukje lost luggage, al was dat mijn eigen fout (jas met gsm in laten hangen waar ik eerst een pintje dronk vooraleer terug naar BRU te vliegen ... mijn GSM ligt er na twee jaar dus nog ....)

BRU - LHR en een dagje London shoppen en dan LHR - HKG -  :smiley-philippines: is voor mij ook altijd leuk....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.