Groupon en Ethihad 100-150€ korting tot 5 maart 2015 beschikbaar

Gestart door BartD, vrijdag 27 februari 2015, 16:35:22

Vorige topic - Volgende topic

BartD

Momenteel op Groupon is er een kortingsbon voor Ethihad ter beschikking met ondermeer Manila als bestemming.

Prijs voor 1 persoon, â,¬ 100 of â,¬ 150 voor een heen- en terugvlucht met Etihad Airways, in Economy of Business class, tussen 01/03/2015 en 10/12/2015.

-Betaal â,¬ 10 p.p. en krijg â,¬ 100 korting p.p. op een Etihad Airways ticket voor een retourvlucht in Economy Class


-Betaal â,¬ 15 p.p. en krijg â,¬ 150 korting p.p. op een Etihad Airways ticket voor een retourvlucht in Business Class


Lorre


Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Pinocchio

Hoe boek ik mijn reis?
Lees zorgvuldig de voorwaarden van deze deal (zie tabblad "Voorwaarden & details"). Zoek op www.etihad.com naar je favoriete bestemming. Koop vervolgens je groupon, via de "ZIE OPTIES"-knop. Boek je reis voor 31/12/2014 via de website van Etihad: www.etihad.com. Na het selecteren van je vlucht vul je je gegevens in en vul je de Groupon-code in bij het veld Kortingscode.

Amice

Citaat van: Pinocchio op zaterdag 28 februari 2015, 02:58:20
Hoe boek ik mijn reis?
Lees zorgvuldig de voorwaarden van deze deal (zie tabblad "Voorwaarden & details"). Zoek op www.etihad.com naar je favoriete bestemming. Koop vervolgens je groupon, via de "ZIE OPTIES"-knop. Boek je reis voor 31/12/2014 via de website van Etihad: www.etihad.com. Na het selecteren van je vlucht vul je je gegevens in en vul je de Groupon-code in bij het veld Kortingscode.

Boek je reis voor 31/12/2014

Daar komen ze dan laat mee aanzetten.

Eerst ff de klok 2 maanden terug zetten dan. :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

antzan

ga dus vandaag boeken Amsterdam - Manila 14 Aug. - 12 Sept . E.510 p.p. ,met Turkish Air [ no1 in Europa momenteel ]  datum was goed voor ons , kunnen we met de boot op de 16e naar iligan city . geen gedoe met binnenlandse vluchten .
Foodmaster

BartD

Wat ook meevalt in prijs is met Turkish Airlines naar Hong Kong vliegen en daar met Cebu Airlines naar de Filipijnen gaan. Waarschijnlijk doe ik dat in december.

antzan

 even herstellen : de prijs van turkish air E . 555 . a,dam - mnl p.pers. 14Aug . en mnl - iligan city E.150 2 pers.suite , 16 Aug. daarna iligan .C.- Manila met Cebu pac.air E .45 in September , 2 pers. promo hier heb ik weken naar gezocht en uiteindelijk zo.n 300 euri bespaart .
Foodmaster


Ronny55

Citaat van: antzan op zaterdag 28 februari 2015, 07:53:37
ga dus vandaag boeken Amsterdam - Manila 14 Aug. - 12 Sept . E.510 p.p. ,met Turkish Air [ no1 in Europa momenteel ]  datum was goed voor ons , kunnen we met de boot op de 16e naar iligan city . geen gedoe met binnenlandse vluchten .
Zo'n 30 uur op de boot, das al de moeite ....Nu ja met een suite is dat wel te doen. Is ook eens iets anders, graag geweten hoe het gegaan is ?
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

antzan

met deze boot zijn we al 2x eerder gegaan , 1x met de 3 kinderen erbij . er zijn zo,n 500 passagiers , de meeste bovendeks op bedden . eigen eetzaal . middeks heb je cabins voor 4 , 6 of 12 pers. [ families ]  en Stateroom voor 4 of 6 , mooi groot , en de suite is voor 2 [ of 3 ] TV ,Toilet , Douche en eigen eetzaal . Echt relaxen , mooi weer buiten zitten , meestal zie je wel eilanden.
En deze naar Iligan , meert aan in de haven/pier en dan nog 10 minuten met taxi of jeepny naar hotel/thuis .
Wij vinden het ,n genot . Je komt uitgerust aan . anders moet je in manila uren wachten . Mnl - cagayan gaat 's nachts van 04.00 uur tot 14.00 uur .
En ik heb vroeger zelf nog op passagiersboot gewerkt , dus .....
Foodmaster