Wat is de beste voordeligste manier om € om te zetten in PHP?

Gestart door BartD, donderdag 12 maart 2015, 07:16:36

Vorige topic - Volgende topic

pierrevanwies

  
@ Lenn,

  Ik heb mijn euro account bij BPI since 2004,

   gedurende die tijd zette ik in de bank een deel van de euros om in peso en dan op de atm kaart van bpi [aan slechte koers],

    een jaar of 2 later ben ik er mee gestopt en haalde mijn euros af en wisselde ze niet meer in de bank[voordeel toen maandelijks +_ 2500 peso]

   persoonlijk heb ik nooit de situatie voor gehad dat mij verteld werd dat ze geen euros hadden [had er wel al van gehoord].

    en dan ook nog de laatste jaren wordt aan mij meestal gevraagd wat ik wil , vb haal 1500 euro af en ik verkies 15x100 of 3x500 en als ze niks vraagen vraag ik het zelf.   :daag:  

Johan En Elvie

En andersom Peso omzetten naar Euro.
Hiervoor kan je bij mij terecht.
Ik heb elke maand voldoende peso nodig om daar de firmas te betalen die mijn dozen rond dragen.
Hoe kan het?
Je zet peso op mijn peso rekening en ik zet te tegenwaarde hiervan op jouw Euro rekening hier thuis.
We nemen hiervoor de officiële wisselkoers van het moment op http://www.xe.com/
Zo heb jij geen transferkosten meer en ik ook niet en winnen we beiden.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Ronny55

Citaat van: Johan En Elvie op vrijdag  4 december 2015, 14:58:48
En andersom Peso omzetten naar Euro.
Hiervoor kan je bij mij terecht.
Ik heb elke maand voldoende peso nodig om daar de firmas te betalen die mijn dozen rond dragen.
Hoe kan het?
Je zet peso op mijn peso rekening en ik zet te tegenwaarde hiervan op jouw Euro rekening hier thuis.
We nemen hiervoor de officiële wisselkoers van het moment op http://www.xe.com/
Zo heb jij geen transferkosten meer en ik ook niet en winnen we beiden.

Wie stort als eerste ?? Is wel veel vertrouwen voor nodig op die manier.  :weetikniet: De ene stort en de andere vergeet het ...Niet denkbeeldig. Ben een tijdje op die manier aan peso's geraakt , maar beide partijen waren in de  :smiley-philippines: en de wissel ging gelijktijdig  :jajaja: Mijn ervaring...."Als het om geld of om vrouwen gaat is niemand te vertrouwen"  :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

pieterbreugel

Gelijk heb jij Ronny
Mijn vader zaliger zei tegen ons allen zijn kinderen vertrouwen hebben in iemand is mooi en goed,maar wanneer er geld mee gemoeid is is niemand vertrouwen beter.
Ik zelf heb  tegen mijn zonen gezegd .GRTopgelet jongens ...Geld maakt geen vrienden  enkel vijanden....

GRT