Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

vermist in cebu

Gestart door innka3, woensdag 25 maart 2015, 19:35:32

Vorige topic - Volgende topic

innka3

dit kwam ik tegen op het  :nederlandsevlag: forum,misschien kent iemand hem.
er wonen nog al wat  :belgiesmiley: en  :nederlandsevlag: daar.

De persoon op de foto is mijn goede vriend JOHAN DE BOECK.
Hij is begin december vertrokken naar CEBU voor een oeriode van 4 tot 6 weken.
Tot op heden heb ik geen teken van leven en ik mij mij echt zorgen.
Ook zijn GSM geeft geen gehoor.

Hij is in Cebu gehuwd met ene EVELEN C. Samen hebben zij een ongeveer driejarig dochtertje.
Hij is ongeveer 45 jaar , 1.80m groot, normale lichaamsbouw, niet roker, zelfstandig markthandelaar in stoffen aan de meter,
vlot in de omgang, maakt gemakkelijk vrienden.
Bij mijn weten heeft hij geen famillie in Belgie.
Ik vrees echt dat hem iets ernstigs overkomen is.
Mijn oprechte dank aan forumleden die eventueel enige inlichting hebben.
Bona.


Amice

Al navraag gedaan bij de  :nederlandsevlag:  :belgiesmiley: ambassade of daar iets bekend is over zijn afwezigheid?

Zijn gezicht komt me bekend voor ik heb hem al eens ontmoet, waarvan ik vermoed dat het in Gpoint is geweest maar het is wel al jaren geleden.




Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Baron

 :hoedjeaf:

Ik zal er in ieder geval bewust op gaan letten. meen namelijk dat ie mij ook bekend voorkomt. Hij zou dan wel voller in het gezicht zijn. Een man met een vriendelijke uitstraling, meen paar keer de laatste 10 dagen in Amazonia gezien te hebben. Maar is hij het type man die als hij okay is en eventueel een ander leven heeft gekozen niemand zou inlichten?

Ik zal mijn laptop vandaag of morgen meenemen naar Amazonia en G point en LA en de vaste hoereca daar de foto tonen en vragen of iemand hem kent. Die vrouwen wonen daar nagenoeg en ieder "nieuw" gezicht valt op.


Goed dat iemand zich nog eens zorgen maakt over een ander! En niet alleen zorgen maakt maar ook aktief iets onderneemt.
Maar ja, als hij dus in deze bars komt, gaat het hem goed.

:daag:

Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Amice

Citaat van: Baron op donderdag 26 maart 2015, 03:49:49
:hoedjeaf:

Ik zal er in ieder geval bewust op gaan letten. meen namelijk dat ie mij ook bekend voorkomt. Hij zou dan wel voller in het gezicht zijn. Een man met een vriendelijke uitstraling, meen paar keer de laatste 10 dagen in Amazonia gezien te hebben. Maar is hij het type man die als hij okay is en eventueel een ander leven heeft gekozen niemand zou inlichten?

Ik zal mijn laptop vandaag of morgen meenemen naar Amazonia en G point en LA en de vaste hoereca daar de foto tonen en vragen of iemand hem kent. Die vrouwen wonen daar nagenoeg en ieder "nieuw" gezicht valt op.


Goed dat iemand zich nog eens zorgen maakt over een ander! En niet alleen zorgen maakt maar ook aktief iets onderneemt.
Maar ja, als hij dus in deze bars komt, gaat het hem goed.

:daag:



Hij is denk ik geen nieuweling in de bars en dat maakt de zaak makkelijker want dan heeft hij al eerder contact met de meiden gehad.

Het zou qua aanzien overigens een broer kunnen zijn van baliw batok, die is idd voller in gezicht en niet grijs.  :biggrinn:

Maar hij hangt of heeft in manila rondgehangen en zijn beroep valt ook op in zijn doen en laten.

Dus succes met het pastoraal werk dienaangaande Baron.  :thumb:



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Baron

 :hoedjeaf:

Ik heb dus gisteren de laptop meegenomen. het was een rustige avond, qua manelijke bezoekers, dus zowel de serveersters als de dames van de hoereca hadden alle tijd. Ik schat dat een 40-tal de foto hebben bekeken. met natuurlijk een hoop vragen, want nieuwsgierig zijn ze wel.

Nu, het meest positieve resultaat waren er 2 die zeiden misschien. Hij si dus zeker niet recentelijk vaker in de free lance bars G Point, LA Cafee en Amazonia geweest.

Ik hoop dat er niets ernstigs met hem gebeurd is.


:denk: :daag:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

innka3

Citaat van: Baron op vrijdag 27 maart 2015, 04:20:51
:hoedjeaf:

Ik heb dus gisteren de laptop meegenomen. het was een rustige avond, qua manelijke bezoekers, dus zowel de serveersters als de dames van de hoereca hadden alle tijd. Ik schat dat een 40-tal de foto hebben bekeken. met natuurlijk een hoop vragen, want nieuwsgierig zijn ze wel.

Nu, het meest positieve resultaat waren er 2 die zeiden misschien. Hij si dus zeker niet recentelijk vaker in de free lance bars G Point, LA Cafee en Amazonia geweest.

Ik hoop dat er niets ernstigs met hem gebeurd is.


:denk: :daag:
ik heb die mevr/meneer Bona een bericht gestuurd dat ze beter hier op dit forum
zelf wat kan plaatsen hierover.maar  :thumb: baron.

innka3

deze pb kreeg ik van bona,maar ik zie dat het je toch gelukt is lid te worden op dit forum :hoedjeaf:

Mijn oprechte dank inneka
Ik heb vier pogingen ondernomen om mij op dat forum in te schrijven, doch vruchteloos.
Mogelijk kun jij het volgende aan de forumleden laten weten:
Het is best mogelijk dat hij bars bezoekt, hij is echter gehuwd en vader van een dochtertje, dus veronderstel ik dat hij geen vlinderaar is.
Hij zou Belgie niet zondermeer verlaten, hij heeft een winstmakende markthandel, die nu dus volledig stil gelegd is. Gevolg : geen inkomen.
Tevens neemt hij met zijn stoffenhandel deel aan evenementen georganiseerd door :
STOFFENSPEKTAKEL.NL
De foto die ik geplaatst heb is van augustus 2013, hij is sindsdien niet echt veranderd .
Veel meer kan ik niet mededelen.

Het is echt fantastisch van jouwentwege deze moeite te nemen om mij en hem te helpen, het zou derhalve heel vriendelijk zijn mocht je mij op deze wijze verder op de hoogte willen houden, hopelijk met enig positief nieuws.
Nogmaals mijn oprechte dank.
Bona.
:benweg: nu kunt u zelf posten hier. :hoedjeaf:
Naam:  bona
Berichten:  0 (0 per dag)
Positie:  Nieuwelingen
Datum van registratie:  Gisteren om 03:44:49



bona

Tot nu toe nog geen enkel teken van leven.
Is er echt niemand die hem zou kennen ?
Ik wil het niet opgeven.
Iedereen a.u.b. blijf uitkijken.
Beste dank.
Bona.

Amice

Heeft u al contact met de ambassade gehad daarover met de vraag of er iets bekend is van een verdwijing/overlijden etc?

Ik denk dat de ambassade het wel waardeert als ze erover geinformeerd worden dat (wellicht) iemand  vermist wordt.
Daarnaast is het ook zo koningsdag( 27 april) waar veel nederlanders naar de ambassade gaan en het kan dan zomaar zijn dat iemand daar meer weet als de ambassade is geinformeerd en wellicht is hij daar zelf aanwezig bij leven en welzijn.

just my 2  cent.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bona

Uiteraard had ik reeds de ambassade gecontacteerd, helaas konden zij met enkel een naam, zonder verdere gevens zoals adres in Belgie of in Cebu, mij jammer genoeg , niet verder helpen.
Wel heb ik een meer recente foto ontvangen vanwege een gemeetschappelijke vriend, die zich tevens zorgen maakt.
Johan is de persoon met het RODE T.schirt.
Andermaal beste dank.