Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

vermist in cebu

Gestart door innka3, woensdag 25 maart 2015, 19:35:32

Vorige topic - Volgende topic

peldoman

Er zijn mensen die niet gevonden Willen worden , ondanks hun goede baan/bedrijf of wat dan ook.
Misschien spelen er andere zaken mee die niet bij de familie/vrienden bekend zijn.
De TROS had destijds een programma Vermist.
Dan vonden ze die persoon maar die was daar helemaal niet blij mee.
Alles goed afwegen ,je kunt niet zo maar zeggen , Nee dat zou hij nooit doen!!!


Amice

Citaat van: bona op maandag 30 maart 2015, 10:45:38
Uiteraard had ik reeds de ambassade gecontacteerd, helaas konden zij met enkel een naam, zonder verdere gevens zoals adres in Belgie of in Cebu, mij jammer genoeg , niet verder helpen.
Wel heb ik een meer recente foto ontvangen vanwege een gemeetschappelijke vriend, die zich tevens zorgen maakt.
Johan is de persoon met het RODE T.schirt.
Andermaal beste dank.



:ikkeniebegrijp:

Tja als je zijn adres in  :belgiesmiley: niet kent kan het dus zijn dat hij gewoon allang weer thuis is. :confused2:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Guadalupe

Probeer een advertentie te zetten in de lokale krant

http://www.sunstar.com.ph/   of in deze    http://www.philstar.com/freeman

Is er geen naam bekend van zijn vriendin of waar ze vandaan komt ? Er moet toch meer bekend zijn over hen,misschien bij de burgerlijke stand in de woonplaats in Belgie.
Wie lacht niet wie de mens beziet.

pierrevanwies

 wat een gelul en gezeur hier weer voor de zoveelste keer.....laat die man toch eens zijn eigen weg gaan....

 hij is zo te zien geen minor....

de kans bestaat dat ie het hier beu was en terug naar bels is....   :benweg: :benweg:  .

 kans is ook reeel dat ie ergens alleen of met een nieuwe vriendin,zijn querida of wat dan ook er een tijdje tussenuit wil......[zie maaar ander lid een tijd geleden] en nu ergers rustig ligt te relaxen zonder bemoeienissen van anderen.

Ronny55

Citaat van: pierrevanwies&segers op dinsdag 31 maart 2015, 00:20:43
wat een gelul en gezeur hier weer voor de zoveelste keer.....laat die man toch eens zijn eigen weg gaan....

 hij is zo te zien geen minor....

de kans bestaat dat ie het hier beu was en terug naar bels is....   :benweg: :benweg:  .

 kans is ook reeel dat ie ergens alleen of met een nieuwe vriendin,zijn querida of wat dan ook er een tijdje tussenuit wil......[zie maaar ander lid een tijd geleden] en nu ergers rustig ligt te relaxen zonder bemoeienissen van anderen.
Laten we hopen dat dit het geval is  :jajaja: Maar de kans dat ie dood en begraven is ergens is ook niet echt onrealistisch.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

innka3

Citaat van: Ronny55 op dinsdag 31 maart 2015, 02:26:35
Citaat van: pierrevanwies&segers op dinsdag 31 maart 2015, 00:20:43
wat een gelul en gezeur hier weer voor de zoveelste keer.....laat die man toch eens zijn eigen weg gaan....

 hij is zo te zien geen minor....

de kans bestaat dat ie het hier beu was en terug naar bels is....   :benweg: :benweg:  .

 kans is ook reeel dat ie ergens alleen of met een nieuwe vriendin,zijn querida of wat dan ook er een tijdje tussenuit wil......[zie maaar ander lid een tijd geleden] en nu ergers rustig ligt te relaxen zonder bemoeienissen van anderen.
Laten we hopen dat dit het geval is  :jajaja: Maar de kans dat ie dood en begraven is ergens is ook niet echt onrealistisch.
helemaal top ronny55 :thumb: want wel vreemd dat hij een busines in  :belgiesmiley:  :nederlandsevlag: heeft en er toch geld op de plank moet komen.
maar ook vreemd dat mrv/mr bona niet weet hoe zijn vrouw heet en niet weet waar hij woont :denk: veel vragen  :confused2:

pierrevanwies



  en als hij op deze manier ooit wordt teruggevonden word op het plaatselijk kerkhof een put gegraven en dan wordt hij met de garbagetruck [canterkipper in een dorp]daar  heengebracht en ingesm....

  ai,nog vergeten te schrijven dat normaal de chief of the police of zjn ai effe langskomt om vingerafdrukken te nemen als dat nog mogelijk zou zijn en wat vragen te stellen als het hem past.

  zo gaat het meestal hier in de province,   :jajaja:  deze werd gevonden een paar weken geleden ......in het nabije dorp.

 

bona

Goed, even jullie vragen beantwoorden:
- Ik ben reeds meer dan 17 bevriend met Johan. Wij hebben mekaar leren kennen door ons beroep: Amblante markthandelaar.
- Ik woon aan de kust, hij in het binnenland, omgeving Ninove.
- Ik deed nooit markten in het binnenland, waardoor ik zijn exacte woonplaats niet ken.
- Hij wel aan de Belgische kust, waardoor wij regelmatig contact hadden, dikwijls samen een glaasje dronken,een spelletje schaak speelden,  en hij soms bij ons bleef overnachten.
- Hij gaat sederd 12/13 jaar, elke winter naar de fillipijnen, steeds geeft hij een seintje bij aankomst en wanneer zijn terugkeerdatum gepland is ( open ticket)
- Dit jaar heeft hij enkel na aankomst, ongeveer 5/6 december, een seintje gegeven.
- Ik heb hem half januari trachten te bereiken, doch zijn GSM geeft geen gehoor.
- De naam van zijn echtgenote is EVELEN C. ik weet niet wat er achter de C. volgd, slechts EEN maal genoemd, klonk spaans.
- Hij verblijfd in de omgeving van CEBU, meer weet ik er niet van, ik heb nog nooit het genoegen gehad de Fillipijnen te bezoeken.
- Mijn grootste vrees is dat Ronny55 het bij het rechte eind zou hebben en hij ergens begraven is.
- Verder zijn alle speculatiets mogelijk, Hospitaal wegens ernstig ongeval/ ziekte ? Gevangenis, hij is niet gewelddadig of misdadig , maar het is een mogelijkheid, Zo maar alle bruggen met Belgie opgeblazen? Is vrijwel ondenkbaar gezien hij geen enkele vorm van vervangingsinkomen heeft.
- Dit forum is echt de laatste strohalm.
Blijkbaar kent ,jammer genoeg, niemand hem persoonlijk.

Mijn beste dank aan allen, ik blijf hopen.

Bona.

Amice

Ik heb wat  :nederlandsevlag: mensen in cebu benaderd, waar zijn naam bekend klonk en die zouden navragen bij andere  :nederlandsevlag: :belgiesmiley: of ze contact hebben/hadden met hem en of ze hem kennen.

Zodra antwoord van enig belang zal ik het hier posten of zo nodig een pm sturen.


Maar is het nu meneer of mevrouw Bona?

Bona is overigens een veel voorkomende naam bij vrouwen in de  :smiley-philippines:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bona

Citaat van: Amice op dinsdag 31 maart 2015, 07:13:22
Ik heb wat  :nederlandsevlag: mensen in cebu benaderd, waar zijn naam bekend klonk en die zouden navragen bij andere  :nederlandsevlag: :belgiesmiley: of ze contact hebben/hadden met hem en of ze hem kennen.

Zodra antwoord van enig belang zal ik het hier posten of zo nodig een pm sturen.


Maar is het nu meneer of mevrouw Bona?

Bona is overigens een veel voorkomende naam bij vrouwen in de  :smiley-philippines:





Dit stel ik heel erg op prijs Amice.

Johan is geen huismus, hij is heel erg gehecht aan sociale contacten en zijn werk.
Dus denk ik wel dat er mensen moeten zijn die hem persoonlijk kennen.

Ter inlichting, het is meneer Boma, bejaarde ex marktkramer.


Ik hoop oprecht enig nieuws van jou te ontvangen.

Prettige dag nog.

Bona.