Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

vermist in cebu

Gestart door innka3, woensdag 25 maart 2015, 19:35:32

Vorige topic - Volgende topic

bona


Wel beste josv, wellicht eenvoudigweg omdat mijn echte vrienden in mijn hart wonen, en derhalve geen adres nodig hebben.

Ik ben blij te merken dat blijkbaar niemand der forumleden onder de tyfoon geleden hebben.

Lorre

Citaat van: bona op vrijdag  3 april 2015, 08:09:03Ik ben blij te merken dat blijkbaar niemand der forumleden onder de tyfoon geleden hebben.

De typhoon Chedeng/Maysak moet nog aan land komen in de Filipijnen.



Ronny55

Citaat van: josv op donderdag  2 april 2015, 16:54:53

Maar geef nou eens 'n concreet antwoord ! Waarom al die belangstelling in iemand die je dus nauwelijks kent !
Citaat van: bona op vrijdag  3 april 2015, 08:09:03

Wel beste josv, wellicht eenvoudigweg omdat mijn echte vrienden in mijn hart wonen, en derhalve geen adres nodig hebben.


Sorry dat ik het met josv moet eens zijn , je laatste uitspraak is er iets over om waar te zijn  :weetikniet: . Ik heb ook een vriend voor het leven , al meer dan 30 jaar , hij woont nog in  :belgiesmiley: die staat morgen hier voor mijn deur moest ik hem echt nodig hebben en visa versa , maar heb nog nooit het gevoel gehad dat ie in mijn hart zit  :confused2: Krijg bijna het gevoel dat hij je iets schuldig is en dat hij daarom onvindbaar wil zijn . Heb je mss nog een appeltje te schillen met hem  :weetikniet: Aan je profiel te zien woon je in de  :smiley-philippines: , hij komt hier jaarlijks overwintwren en is je blijkbaar niet komen bezoeken  :confused2: .

Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

bona


Ik begrijp ten volste dat elk kaartspel zijn jokers nodig heeft.
Tevens dat elk forum zijn ...... nodig heeft.
Mag ik daarom eenieder vriendelijk verzoeken enkel enig nuttig commentaar te plaatsen.
Allerbeste dank en vrolijk Pasen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bona op zondag  5 april 2015, 09:28:41

Ik begrijp ten volste dat elk kaartspel zijn jokers nodig heeft.
Tevens dat elk forum zijn ...... nodig heeft.
Mag ik daarom eenieder vriendelijk verzoeken enkel enig nuttig commentaar te plaatsen.
Allerbeste dank en vrolijk Pasen.
sory dat ik het ook eens ben met Josv en Ronny55. ik weet helaas niet waar uw zogenaamde vriend uithangt. maar zo'n oproep. brengt toch vragen met zich mee. vragen die u handig probeert te ontwijken .

erg jammer dat u dit niet wil begrijpen.  OF ?   misschien hebben josv en ronny55 een goede kijk op uw zaak . het is immers niet verboden om achterdocht te hebben , dit is heel vaak een gezond verstand .

ik wens alle partijen veel wijsheid toe .  
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Rich

Citaat van: bona op dinsdag 31 maart 2015, 06:22:32
- Ik ben reeds meer dan 17 bevriend met Johan. Wij hebben mekaar leren kennen door ons beroep: Amblante markthandelaar.
- Ik woon aan de kust, hij in het binnenland, omgeving Ninove.
- Ik deed nooit markten in het binnenland, waardoor ik zijn exacte woonplaats niet ken.
- Hij wel aan de Belgische kust, waardoor wij regelmatig contact hadden, dikwijls samen een glaasje dronken,een spelletje schaak speelden,  en hij soms bij ons bleef overnachten.


Bona, je kent hem 17 jaar en hij bleef soms bij jullie overnachten.

Wat ik niet begrijp is, dat je niet weet waar hij juist woont  :ikkeniebegrijp: Omgeving Ninove, maar waar? En die andere marktkramers? daar al eens info proberen te vragen?

Toch wel vreemd als je het mij vraagt.
Rich de Nederbelg.

bona

Goed, nog een laatste poging !
Mij dunkt dat mijn inlichtingen en foto's voldoende zijn.

Welk nut hebben bijkomenende inlichtingen betreffende onze vriendschap ?
Welk nut heeft het weten van zijn schoenmaat ?
Waarom al deze vragen en speculaties indien jullie toch geen benul hebben betreffende zijn vermissing ?
Is dit enkel een vorm van misplaatste nieuwsgierigheid ?
Ik hoop enkel voor mijzelf en voor jullie, dat jullie minstens EEN vriend hebben die zich zorgen over jou zou maken, in plaats van enkel drinkvrienden.
Dus nogmaals mijn vriendelijk verzoek:
Enkel inlichtingen die van nut zouden kunnen zijn a.u.b.

Rich

Citaat van: Ronny55 op zondag  5 april 2015, 09:16:56
Aan je profiel te zien woon je in de  :smiley-philippines:

Nee Ronny, hij is er nog nooit geweest.
Rich de Nederbelg.

Rich

Citaat van: bona op zondag  5 april 2015, 10:13:37
Goed, nog een laatste poging !
Mij dunkt dat mijn inlichtingen en foto's voldoende zijn.

Welk nut hebben bijkomenende inlichtingen betreffende onze vriendschap ?
Welk nut heeft het weten van zijn schoenmaat ?
Waarom al deze vragen en speculaties indien jullie toch geen benul hebben betreffende zijn vermissing ?
Is dit enkel een vorm van misplaatste nieuwsgierigheid ?
Ik hoop enkel voor mijzelf en voor jullie, dat jullie minstens EEN vriend hebben die zich zorgen over jou zou maken, in plaats van enkel drinkvrienden.
Dus nogmaals mijn vriendelijk verzoek:
Enkel inlichtingen die van nut zouden kunnen zijn a.u.b.

Jouw schoenmaat interesseert me hoegenaamd niet, maar ik geloof niet dat je niet weet waar hij woont (en dat was mijn vraag) want dan kan je daar informeren toch?
Rich de Nederbelg.

pierrevanwies


    ik heb dan weer de indruk dat ie meer weet over de hele situatie maar dat voor zichzelf houd omdat ie achter iets aanzit,bv de asawa van zijn [zogezegde?]vriend?

    ach ,ik dacht het maar ,maar hier in dit land moet je van niks meer verschieten want vele witneuzen trachten  hier aan de kost te komen met het belazeren van hun

     soortgenoten,   het lijkt wel een echte rage de laatste jaren.

      trouwens ikzelf voel me al jaren beter op mijn gemak tussen de pinoy dan tussen een hoop foreigners....    :daag:  .