Volg mijn website over het verlaten van Nederland

Gestart door JC, maandag 6 april 2015, 11:05:19

Vorige topic - Volgende topic

JC

hallo, na mijn introductie, een tijdje terug, hier op het forum was ik wat stil, ik heb hard gewerkt aan mijn website, online carriere en het sluiten van mijn Nederlandse bedrijf en natuurlijk mijn voorbereidingen voor mijn vertrek.
In September 2015 verlaat ik Nederland voorgoed, ik ga reizen en werken en werken en reizen. Mijn leven als Digitaal Nomade start ik in de Filippijnen.

Alle ontwikkelingen kun je volgen in het dagboek gedeelte van mijn website  Leaving Holland, de website is, vanwege mijn werk, in het Engels.

De nadruk van mijn website ligt op persoonlijke ervaringen, reizen, werken in het buitenland en bloggen.

Hartelijke groet,

JC

Informatie over wonen en reizen in de Filipijnen? Lees: Hallo Aarde
Visit my travel blog: Leaving Holland

One minute Videos of the Philippines on the Leaving Holland YouTube Channel

Guadalupe

Wie lacht niet wie de mens beziet.

boldy

Jij zit ook op YouTube als ik het goed heb. Daar ben ik een subscriber van en ga je volgen.
Ik wens je geluk en veel plezier daar.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Amice

Ik had je website idd al als bookmark staan vanwege de goede pen die je hebt.

Nog steeds van plan om eerst in sabang neer te strijken?

De eerste verdienste kunnen zijn om een tonnetje haring mee te nemen en nog wat ander heimwee food.  :biggrinn:

Er zitten in sabang en puerto galera verschillende deli stores en restaurants die het best wel zouden afnemen.

Veel succes met de planning maar zo te lezen gaat het allemaal goed.  :thumb:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

JC

He, dank jullie wel voor de reacties, en voor het volgens en Amice....een tonnetje haring  :lachen:....heimwee food (mooie term trouwens)......ik ga met een 60 liter rugtas weg, man, weet je wel hoe lastig dat is voor een vrouw??  :ikkeniebegrijp: :rofl1:
Informatie over wonen en reizen in de Filipijnen? Lees: Hallo Aarde
Visit my travel blog: Leaving Holland

One minute Videos of the Philippines on the Leaving Holland YouTube Channel

Amice

Citaat van: JC op maandag  6 april 2015, 12:04:29
He, dank jullie wel voor de reacties, en voor het volgens en Amice....een tonnetje haring  :lachen:....heimwee food (mooie term trouwens)......ik ga met een 60 liter rugtas weg, man, weet je wel hoe lastig dat is voor een vrouw??  :ikkeniebegrijp: :rofl1:

:lachen:
Tja, je wilt wat verdienen of niet he .

Als je al een vast adres hebt waar je zeker de eerste tijd zult verblijven dan kun je voordat je vertrekt ook een balikbayan box verzenden naar dat adres. het duurt meestal 6 weken alvorens die box dan aankomt dan hoef je als vrouw ook niet zo te sjouwen.

Een balikbayanbox van ik dacht 50kg kost ca. â,¬100 en daar kun je meestal van alles in stoppen meerdere dozen versturen kan en zal ook wel voordeliger zijn.

hier vind je de adressen daarvoor, pick your choice.

https://www.google.com.ph/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=balikbayanbox%20nederland

succes.


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Cobra

Citaat van: JC op maandag  6 april 2015, 11:05:19
hallo, na mijn introductie, een tijdje terug, hier op het forum was ik wat stil, ik heb hard gewerkt aan mijn website, online carriere en het sluiten van mijn Nederlandse bedrijf en natuurlijk mijn voorbereidingen voor mijn vertrek.
In September 2015 verlaat ik Nederland voorgoed, ik ga reizen en werken en werken en reizen. Mijn leven als Digitaal Nomade start ik in de Filippijnen.

Alle ontwikkelingen kun je volgen in het dagboek gedeelte van mijn website  Leaving Holland, de website is, vanwege mijn werk, in het Engels.

De nadruk van mijn website ligt op persoonlijke ervaringen, reizen, werken in het buitenland en bloggen.

Hartelijke groet,

JC



Nou JC, heb je blog gezien dat ziet er goed uit en ik wens je veel succes op je reis !

Mooie video's maak je overigens.


Ik moet je groot gelijk geven om wat van de wereld te willen zien, zouden meer mensen moeten doen i.p.v. altijd te blijven geloven dat hun eigen  "heimat" het beste ter wereld is.


Je gaat zeker mooie dingen zien in de Filipijnen, waarschijnlijk ook minder mooie zoals overal ter wereld.

Ik blijf je ook volgen !

:thumb:


Website over de PH of je het nu gelooft of niet.  :atyourservice:

Guadalupe

Ik ken verschillende Filipinos die online werk uitvoeren en meestal via Odesk.Geen wereldsalaris maar ze kunnen er goed van leven.

Ben altijd wel benieuwd hoe mensen hun geld via internet verdienen behalve dan de beurs.Misschien kan je dat toelichten.

Mooie blog en ik ga me inschrijven voor de updates !
Wie lacht niet wie de mens beziet.

Ronny55

Jc, Moedige dame  :hoedjeaf: Veel succes gewenst vanuit Cdo , Ga je zeker volgens , en moest je eens in Cdo belanden altijd welkom.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

JC

Het werd eens tijd voor een antwoord hier op alle leuke reacties.

@Ronny 55, dank je wel voor je goede wensen en als ik in de buurt kom geef ik een seintje ehm...Cdo....wat is dat voluit en waar ligt dat? *op je profiel gaat kijken*

@Cobra Leuk dat je me volgt, er is een nieuwe video online over Koningsdag, ik vind mijn video's nog niet zo best, maar ik werk aan de kwaliteit en afwerking.

@Amice en @Guadalupa: geld verdienen doe ik op mijn eigen manier op mijn website kun je lezen hoe ik dat doe. 1 van mijn redenen voor mijn vertrek uit Nederland is juist dat ik mijn economische voetafdruk wil verkleinen, een rugtas met 60 liter een een schoudertas met mijn 'kantoor' is voldoende. Ik ga dus geen boxen versturen of tonnetjes haring meezeulen  :lachen: daarbij: eerst een maandje vakantie: ik vind dat ik dat verdiend heb.  :happy:

@Boldy, leuk dat je me volgt! Heb je ook op de FB pagina gekeken? www.facebook.com/leavingholland

Zo, ben ik iemand vergeten? Ik hoop het niet, Ik dank jullie hartelijk voor de reacties.





Informatie over wonen en reizen in de Filipijnen? Lees: Hallo Aarde
Visit my travel blog: Leaving Holland

One minute Videos of the Philippines on the Leaving Holland YouTube Channel

Guadalupe

Bijna elke dag krijg ik al je blog in mijn mail.Je wordt dus `gevolgd` :daag:
Wie lacht niet wie de mens beziet.