Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Overtijd

Gestart door jamietagabundok, zaterdag 11 april 2015, 19:57:12

Vorige topic - Volgende topic

jamietagabundok

Mijn vriendin heeft me tot mijn grote schrik , al paar keer deze week laten weten, dat haar ongesteldheid al 3 weken over tijd is.  Toeval wil dat ik ook nu 3 weken terug ben  van het Zamboanga schiereiland  .

Ik heb begin deze week al gezegd dat ze naar een dokter moet gaan voor een overtijd behandeling. Wil ze echter niet.  Ik weet dat daar in  :eu: alerlij pillen voor zijn voor het uitblijven van menstruatie, maar ik weet niet hoe dat daar in    :smiley-philippines: zit   :weetikniet:

Trouwens als ze niet wil maakt het niet uit, wat daar mogelijk is. 


  Mijn vriendin heeft het woord zwanger nog niet genoemd, maar een ieder kan op zijn klompen aanvoelen dat het daar op uitdraaid, als die menstruatie niet alsnog spontaan komt .

Ik weet niet goed wat ik er verder nog van moet vinden.  Heb tijd nodig om van de schrik te bekomen. Het kom erg rauw op mijn dak vallen dit   :negatief:

Fail_over

Citaat van: jamietagabundok op zaterdag 11 april 2015, 19:57:12
Wil ze echter niet.

Tja, da's eenzijdige planning he!

Maar je zal zelf drie weken geleden niet stil hebben gezeten. (  :copulatie: )   :floet:  Dus dat komt er nu van.

Je kunt hierover zoveel advies aanvragen als je wilt. Je weet zelf wel waar het opuit zal draaien, en daar zal jezelf de beslissing in moeten nemen.

:benweg: of  :congratualtionsis0: :baby:

:hoedjeaf:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Herbie

De goud kraan is volledig open nu laat het maar vloeien, maar dat was het al  :weetikniet: :floet: :run: Ja zo straks weer :baby: :itsaboy: :itsagirl:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Lorre

Ik hoor steeds maar één woord: ZIJ.  Vraagt ze buiten geld ook wel eens om JOUW mening? :benweg: :benweg: :run: :run:

nils

Laat haar eerst een zwangerschapstest doen.
Het komt wel vaker voor dat door stress of om een andere redenen iemand overtijd is en toch niet zwanger is.

In de Filippijnen is abortie illegaal en door het katholieke geloof ook niet populair.
Dus kan je het niet zomaar bij iedere doctor door laten voeren.
In de eerste paar maanden is de behandeling met misoprostol nog mogelijk,
welke via via onder verschillende namen zoals cytotec te verkrijgen is.

Voor de rest weet je zelf al waarschijnlijk hoe laat het is.

Guadalupe

Hier is maar 1 woord voor : KASSA  :zwanger: :dollareyes:
Wie lacht niet wie de mens beziet.

MadRed

En dat is precies waar de aswang voor is uitgevonden ;).
Die moet maar even langs komen en dan is alles opgelost.

jamietagabundok

Citaat van: Lorre op zaterdag 11 april 2015, 20:35:29
Ik hoor steeds maar één woord: ZIJ.  Vraagt ze buiten geld ook wel eens om JOUW mening? :benweg: :benweg: :run: :run:


                 Ja, mijn mening heeft ze wel gevraagd , en hoe ik er over denk.   Dat is een overtijdbehandeling.   Maar daar worden we het niet over eens.   Want zij is bang bevrucht te zijn en roept  dus voortdurend  ,, I am not a killer ,,   Vind ik zwaar overtrokken, maar ze heeft het recht dat te vinden, en kan  en wil haar geen andere  beslissing  afdwingen.  Het is tenslotte geen kleuter, waartegen je kan zeggen doe dit of dat.


Eerder was mij natuurlijk al opgevallen de dubbele moraal die ze er op na houd  . Ze heeft van begin af aan al laten weten niet aan anti- conceptie te willen doen, omdat het tegen de  richtlijnen van de kerk is.   Maar als je dan vervolgens  tussen de lakens alles doet wat god verboden heeft, ja  sorry maar dan denk ik toch , je ben alleen streng katholiek als het jou uitkomt,   en komt het je niet zo goed uit voor dat moment,  dan ben je blijkbaar ineens  niet meer zo katholiek  :confused2:

Ik ga in ieder geval haar overtuigen van de noodzaak een zwangerschapstest te doen.

opinie

Citaat van: jamietagabundok op zaterdag 11 april 2015, 22:24:57
Eerder was mij natuurlijk al opgevallen de dubbele moraal die ze er op na houd  . Ze heeft van begin af aan al laten weten niet aan anti- conceptie te willen doen, omdat het tegen de  richtlijnen van de kerk is.   Maar als je dan vervolgens  tussen de lakens alles doet wat god verboden heeft, ja  sorry maar dan denk ik toch , je ben alleen streng katholiek als het jou uitkomt,   en komt het je niet zo goed uit voor dat moment,  dan ben je blijkbaar ineens  niet meer zo katholiek  :confused2:

Voor jou is het nu te laat maar voor zij die nog kunnen bezinnen voor ze beginnen: ooit van een condoom gehoord?

Als men nog niet zeker is van de relatie en er geen gebruik van pil of spiraal is, gebruik dan toch een condoom! Jongens, komen jullie uit een derdewereldland waar ze dat niet kennen?

Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Rich

Citaat van: jamietagabundok op zaterdag 11 april 2015, 19:57:12
  Heb tijd nodig om van de schrik te bekomen. Het kom erg rauw op mijn dak vallen dit   :negatief:

Dat weet je toch van tevoren?   Wel piet in't hok spelen, maar als er kuikentjes van komen dan...................... :confused2:?
Rich de Nederbelg.