Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Dilemma:CDO naar GenSan

Gestart door daf105paccar, zondag 3 mei 2015, 17:03:26

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Citaat van: Blauwvinger op woensdag  6 mei 2015, 12:25:58
Citaat van: jamietagabundok op dinsdag  5 mei 2015, 22:27:24
Onveiligheid in Mindanao word , schromelijk overdreven. Ik ben een maand terug voor het eerst op het Zamboanga schiereiland geweest, nou dat zou ook zeer gevaarlijk zijn.  Ik heb ook lang geaarzeld alvorens  er heen te gaan.   Het is me achteraf zeer mee gevallen . Ik zou zo weer gaan  :jajaja:


 
De onveiligheid wordt inderdaad zeeeeeeeeeeeer sterk overdreven.

Ten Oosten  en Noorden van Mindanaois betrekkelijk veilig.
Ik denk zelfs dat Manila wel eens gevaarlijker is. Ik denk het maar weet het zeker  :jajaja:

Waarom helemaal via bukidnon naar Gen San :confused2:
Bukidnon die richting is onveilig


Je kunt de bus nemen van Davao via Digos naar GenSan
2 en half uur.
Dat is de snelst en veilig weg. :atyourservice:




Mijn vrouw moet regelmatig naar Gensan voor zaken, de route , steevast CDO >> Davao en bus verder naar GenSan
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

jamietagabundok

 De O P  wilde via Bukidnon reizen, maar ik zie wel op FB dat het daar ook niet pluis is  :negatief:

  https://www.facebook.com/24OrasNorthernMindanao/photos/pcb.407103289461590/407103156128270/?type=1&theater


  geen Abu Sayyaf, maar NPA rebellen die trucks stoppen en in de fik steken. However ik heb gelezen dat NPA buitenlanders met rust zou laten ?

Pjottr

Hangt van de mensen vd NPA af Sommigen laten je met rust maar dat will niet zeggen dat anderen dat ook doen Het is geen zwart wit hier in dit land Vertrouw niemand alleen je zelf
Maar ieder moet het maarvoorzich weten Ik ga beslist niet met de bus naarGagayan vanuit Davao welke route ook
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

Citaat van: jamietagabundok op zaterdag  9 mei 2015, 21:11:55
De O P  wilde via Bukidnon reizen, maar ik zie wel op FB dat het daar ook niet pluis is  :negatief:

  https://www.facebook.com/24OrasNorthernMindanao/photos/pcb.407103289461590/407103156128270/?type=1&theater


  geen Abu Sayyaf, maar NPA rebellen die trucks stoppen en in de fik steken. However ik heb gelezen dat NPA buitenlanders met rust zou laten ?

Niet altijd........... want er zijn gevallen geweest dat ook foreigners zijn vastgehouden door de NPA...en je denkt dat je als Nederlander Safe zit omdat hun leider Jo Ma Sison goede vrienden is met kapelaan Rutte?................vergeet dat maar want ook binnen de CPP/NPA zijn afsplitsingen die het niet met Sison en Jalandoni eens zijn....Jalandoni rijdt in een prachtige Mercedes rond in Utrecht terwijl zijn troepen vaak op lokale laarzen (uit Unitop) en slippers lopen............. :lachen:









Louis Jalandoni


Jo Ma Sison?....Ja..ja... daar drink ik vaak thee mee als we uit de dansschool komen....... :dance: :dance:..... :lachen:.......zeer goede...Tango danser............ :thumb: :thumb: :thumb: