Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Manny vs Floyd

Gestart door boldy, maandag 4 mei 2015, 06:48:49

Vorige topic - Volgende topic

Johan En Elvie

Citaat van: Pinocchio op woensdag  6 mei 2015, 09:50:11
Het spel zit op de wagen:

'Pacquiao heeft gokkers misleid: 5 miljoen dollar schadevergoeding'

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20150506_01666178

Ja ja en de andere Mayweather met rust laten zeker. Die heeft er wel voor gezorgd met al zijn geld dat hij de kamp nooit kon verliezen zelfs al liep hij een marathon in de ring.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.



Luke

Het "gevecht van de eeuw" gaat nog even door, dan wel buiten de boksring...  :crazy:

josv

Onze congress-man is nu het slachtoffer van z'n eigen ( voor boxers niet vreemde ) domheid en de  :smiley-philippines:-excusses/niet mijn fout cultuur !  :congratualtionsis0:

Wat een lul kan je zijn om VOOR het gevecht een gezondheidsverklaring te tekenen ( niks aan het handje schoudertje ) en NA het gevecht op 'n persconferentie weer de "artista" uit te hangen en te verklaren : het was niet mijn schuld  :janken:, ik was al 3 weken injured..............................................

:happy2: :happy2: :happy2: :happy2:

Helaas beseft die sukkel niet dat ie door dat statement allerlei andere problemen gaat krijgen. Claims vanuit het legale gok-circuit en het statusverlies t.o.v. de hele bokswereld.

Manny =  :ripba8:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

josv

Citaat van: Luke op donderdag  7 mei 2015, 03:11:57
Het "gevecht van de eeuw" gaat nog even door, dan wel buiten de boksring...  :crazy:

Die titel heeft het nu al niet meer. Tis nu "match" van de eeuw.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek


bananacreek

Citaat van: josv op donderdag  7 mei 2015, 13:42:10
Onze congress-man is nu het slachtoffer van z'n eigen ( voor boxers niet vreemde ) domheid en de  :smiley-philippines:-excusses/niet mijn fout cultuur !  :congratualtionsis0:

Wat een lul kan je zijn om VOOR het gevecht een gezondheidsverklaring te tekenen ( niks aan het handje schoudertje ) en NA het gevecht op 'n persconferentie weer de "artista" uit te hangen en te verklaren : het was niet mijn schuld  :janken:, ik was al 3 weken injured..............................................

:happy2: :happy2: :happy2: :happy2:

Helaas beseft die sukkel niet dat ie door dat statement allerlei andere problemen gaat krijgen. Claims vanuit het legale gok-circuit en het statusverlies t.o.v. de hele bokswereld.

Manny =  :ripba8:

Ik ben een SENATOR en geen CONGRESSMAN ...... :denk: :denk:


Pinocchio

Citaat van: bananacreek op donderdag  7 mei 2015, 15:33:02
Ik ben een SENATOR en geen CONGRESSMAN ...... :denk: :denk:



In his dreams... :lachen:

Pacman wil volgend jaar gaan voor senator maar is sinds mei 2010 congresman  voor de provincie Sarangani. Hij werd herkozen in 2013.

bananacreek

Citaat van: Pinocchio op donderdag  7 mei 2015, 16:17:55
Citaat van: bananacreek op donderdag  7 mei 2015, 15:33:02
Ik ben een SENATOR en geen CONGRESSMAN ...... :denk: :denk:



In his dreams... :lachen:

Pacman wil volgend jaar gaan voor senator maar is sinds mei 2010 congresman  voor de provincie Sarangani. Hij werd herkozen in 2013.

Ja...dat heb ik dan fout gezien maar die foto verwees naar Senator................ :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Dus Sorry for th wrong info................

2010 election
On November 21, 2009, Pacquiao confirmed that he would run again for the congressional seat, but this time in Sarangani province, the hometown of his wife Jinkee.[166] He originally planned to run for congress under his own party, the People's Champ Movement, but has since joined the Nacionalista Party headed by Manny Villar. Villar said arrangements were made to accommodate Pacquiao's People's Champ Movement in a coalition with the Nacionalista Party for the May 2010 elections in Sarangani.[167]

On May 13, 2010, Pacquiao was officially proclaimed congressman of the lone district of Sarangani. He scored a landslide victory over the wealthy and politically well-entrenched Chiongbian clan that had been in power in the province for more than thirty years. Pacquiao got 120,052 votes while his opponent for the seat, Roy Chiongbian, got 60,899 votes.[168]

2010 Philippine House of Representatives election at Sarangani
Party   Candidate   Votes   %
PCM   Manny Pacquiao   120,052   66.35
SARRO   Roy Chiongbian   60,899   33.65
Valid votes   180,591   97.57%
Invalid or blank votes   4,499   2.43%
Total votes   180,951   100.00
PCM gain from SARRO
On June 28, 2010, Pacquiao took his oath of office as congressman before Supreme Court Associate Justice Antonio T. Carpio in the Provincial Capitol of Sarangani in Municipality of Alabel. He announced that he will transfer to President-elect Benigno "Noynoy" Aquino III's Liberal Party from Nacionalista Party as he wants to ensure the entry of more projects to his province.[169]

2013 election
Pacquiao later moved to the Partido Demokratiko Pilipino-Lakas ng Bayan (PDP-Laban) led by Vice-President Jejomar Binay. He took his oath on April 16, 2012 in front of PDP-LABAN President and Senator Aquilino Pimentel III and Secretary-General Joey de Venecia in preparation for the upcoming 2013 elections.[170] In congressional elections in 2013 he ran unopposed for his second term as congressman. Additionally, his wife, Jinkee, was also elected as Vice-Governor of Sarangani, while his younger brother, Rogelio was defeated by incumbent Rep. Pedro Acharon of Team PNoy in second district race in South Cotabato which includes General Santos City.




Zjn vrouw...Vice Governor............... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: