Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Versturen van post van phils naar nederland

Gestart door Johan72, maandag 8 juni 2015, 14:07:01

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Citaat van: bananacreek op maandag  8 juni 2015, 16:29:08
Citaat van: bananacreek op maandag  8 juni 2015, 15:22:46
Sorry die lijst is uit 2001....en het zou nu 2015  zijn.............?....... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:

In ieder geval sta ik bij die P480 angetekend voor een slof sigaretten...............425 gram (zie boven het R strookje)



Als je hier om postzegels vraag dan komen ze in een slechte bui.....want dan is er geen ruimte meer op het pakketje........... :lachen: :lachen:



Ja dat klopt 96 zegels van 5â,¬ hadden ze er op geplakt van mij  :lachen: :lachen:

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Samar

Heeft iemand recente ervaring met het versturen van een pakket van de Filippijnen naar Nederland? De hierboven genoemde opties zijn of erg duur (LBC) ofwel onbetrouwbaar (Philpost). Zijn er andere opties? Het betreft een zending van ongeveer 5 kg.

Kano

UPS en DHL? Zullen ook wel niet goedkoop zijn. Een reiziger naar NL vriendelijk aankijken en meegeven is denk ik de goedkoopste optie
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Antonio

Citaat van: Kano op woensdag 10 juni 2020, 10:07:42
UPS en DHL? Zullen ook wel niet goedkoop zijn. Een reiziger naar NL vriendelijk aankijken en meegeven is denk ik de goedkoopste optie
De kans is waarschijnlijk niet zo groot dat je een vrijwilliger vindt die een pakketje van 5 kg van een vreemde in z'n koffer stopt...
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

tjenn


Kano

Als je niet eerst even zou kijken wat er in dat pakje van 5kg zit, dan ben je wel erg dom
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Mike

Wil het wel voor je meenemen als ik kan zien wat er in het pakje zit, Als het allemaal goed gaat vertrekken we op 1 Augustus naar Nederland