Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Nieuwe Filippijnse postal ID

Gestart door jamietagabundok, zaterdag 4 juli 2015, 18:26:51

Vorige topic - Volgende topic

jamietagabundok

Panshit, dat student licence is alleen voor studenten ?

pierrevanwies

Citaat van: panshit op dinsdag 11 augustus 2015, 00:16:25
Sory foutje van mij inderdaad de studenten licence koste 320 peso na 3 maanden haal je je licence op deze kost 3000 peso.
Panshit
:ikkeniebegrijp:   :biggrinn:
     omruilen student permit naar non-professinal kost bij   :smiley-philippines:  LTO :application fee           100.00
                                                                                                                 computer fee             67.63

                                                                                                                  licence fee                350.00
                                                                                                                  computer fee             67.63
                                                                                                                                                -------
                                                                                                                    totaal .........           585.26  plus 350 +- voor medical certificate+drugtest.

Ronny55

Citaat van: jamietagabundok op dinsdag 11 augustus 2015, 01:37:09
Panshit, dat student licence is alleen voor studenten ?

Gij zijt ook de slimste thuis denk ik,  :lachen: . Een student licence wil zeggen dat nog aan het leren rijden zijt . Daar zijn ook beprekingen aan verbonden, waar en wanneer je mag rijden, met of zonder begeleiding.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

jamietagabundok

Ja sorry hoor Ronny , ik ben nieuw hier in  :smiley-philippines:  en weet ik veel hoe alles in elkaar steekt hier  :weetikniet:


Studentlicence kennen we in  :nederlandsevlag:  :nederlandsevlag:Niet, vandaar


Is beetje amerikaans systeem hier in :smiley-philippines:denk ik daar mag je toch ook op je 16 de auto besturen met begeleiding ?