Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Nieuwe zoektocht

Gestart door BartD, vrijdag 10 juli 2015, 12:34:52

Vorige topic - Volgende topic

BartD

Nadat ik de knoop heb doorgehakt en beslist heb om niet meer verder te gaan met mijn eerste contact. (zie Blind vertrouwen vs vertrouwen)
Ben ik terug begonnen met wat heen en weer te chatten met enkele dames via Date in Asia en Filipinocupid en zelfs Christianfilipina.
Ik heb een lijstje opgesteld met de locaties waar ik heen zou gaan in september en om december terug te keren.
Bacolod
Cebu
Coron(Busuanga)
Dumaguete
Iloilo
Kalibo
Laoag
Legazpi
Roxas
Tacloban
Tagbilaran
Tuguegarao

Ik probeer het lijstje wat nauwer te maken en vraag of er mensen zijn met positief/negatieve ervaringen met die locaties. Want op den duur is het gelijk een kop zonder kop, heen en weer springen om de (betrouw)ware te vinden.

BartD


Ifugao

Ik zou zeggen, hoe groter de stad des te meer de kansen zijn. Mischien zit er slechts 1 kandidaat in Laoag, in Cebu zitten er duizenden.
Ik zou gewoon op vakantie gaan naar plaatsen die wat te bieden hebben voor touristen. En kijk dan wat je daar tegenkomt. Het is verbluffend eenvoudig om contact te maken met de local girls. voorbeeld: Ik zit nogal eens in mijn eentje in een bar en word dan zeer regelmatig aangesproken door single dames. Ik hoef zelf helemaal niets te doen. Ze komen gewoon op je af.  :thumb:

(Voor de goede orde: Ik zit dan niet in een strip bar en ik heb het ook niet over "Guest Relations Officers"  :lachen:

Adik

waarom nu alweer online daten en naar dat land gaan in de hoop op een relatie terwijl het risico zo groot is dat er vroeg of laat weer om geld wordt gevraagd? Je had het zelfs nog over een psychologenbezoek? Waarom dan weer iemand uit een arm land? Wat ga je jezelf aandoen?

Stel je ideeen over een relatie misschien even uit totdat je het land hebt bezocht? De kans dat je de verkeerde vrouw (voor jou) aantrekt lijkt me behoorlijk groot? Het beeld dat jij lijkt te hebben over de mooie mysterieuze orientaalse dames is flinterdun gebleken. Gebruik je vakantie voor een reality check zou ik zeggen. 

Toch veel plezier in de Filippijnen toegewenst  :hoedjeaf:

Rich

Citaat van: BartD op vrijdag 10 juli 2015, 12:34:52
Nadat ik de knoop heb doorgehakt en beslist heb om niet meer verder te gaan met mijn eerste contact. (zie Blind vertrouwen vs vertrouwen)
Ben ik terug begonnen met wat heen en weer te chatten met enkele dames via Date in Asia en Filipinocupid en zelfs Christianfilipina.
Ik heb een lijstje opgesteld met de locaties waar ik heen zou gaan in september en om december terug te keren.
Bacolod
Cebu
Coron(Busuanga)
Dumaguete
Iloilo
Kalibo
Laoag
Legazpi
Roxas
Tacloban
Tagbilaran
Tuguegarao

Ik probeer het lijstje wat nauwer te maken en vraag of er mensen zijn met positief/negatieve ervaringen met die locaties. Want op den duur is het gelijk een kop zonder kop, heen en weer springen om de (betrouw)ware te vinden.

Womanshopping noemen ze zoiets.

Dus als ik lees wat er staat dan bedoel je,..............overal een paar meiden proberen of wat? Ik zie je al lopen op straat met je lijstje in de hand. Man man man.
Oh ja je vroeg wat informatie:

Bacolod: zwart haar en twee borsten
Cebu : zwart haar en twee borsten
Coron(Busuanga): zwart haar en twee borsten
Dumaguete :zwart haar en twee borsten
Iloilo : zwart haar en twee borsten
Kalibo : zwart haar en twee borsten
Laoag : zwart haar en twee borsten
Legazpi : zwart haar en twee borsten
Roxas : zwart haar en twee borsten
Tacloban : zwart haar en twee borsten.

En soms zit er eentje bij met een pikkie naar het schijnt  :floet:

Succes met de shopping!

Rich de Nederbelg.

Lenn

Volgens mij zitten er in al die plaatsen wel neukbare objecten tussen vanaf 500php, misschien nog wel goedkoper.

BartD

Euhm, ik ben tweemaal naar de Filipijnen geweest om kennis te maken met haar. (de eerste)
Ik had al mijn vertrouwen in haar tot ze mij 25000pesos vroeg omdat ze bestolen was door een student.
Ik had een wrang buikgevoel en toch wou ik erin blijven geloven.
Na mijn tweede reis bij haar vroeg ze mij 5000pesos om een zaakje op te starten.
Ik voelde me er opnieuw niet meer goed bij en dacht dat ik paranoïde aan het worden was en omdat het constant zat te vreten aan mij dacht ik inderdaad aan een bezoek aan een psy.
Denkend dat ik een probleem heb terwijl het de situatie is.

De reden van dat lijstje is om te filteren waar ik zou moeten gaan zoeken, er zijn zoveel dames en ik probeer dat wat te filteren qua regio.
Ik ben geen rondpoeper, ik ben op zoek naar een serieuze relatie.

BartD

En ter verduidelijking, ik had mijn reis voor september al geboekt om voor de derde keer mijn eerste contact op te zoeken.
Met die reis in september zou ik een nog niet gemaakt tweede contact opzoeken en mijn vierde reis in december zou zijn om mijn tweede contact (dat ik nog moet maken, en niet weet in welke van die steden regios ik zou moeten zoeken) nog beter te leren kennen.

Amice

Ach 9 van de 10 zullen per saldo over een huis kopen beginnen en alles wat daar tussen in zit.
Het is vrouw eigen om zich zoveel en goed mogelijk in te dekken met zekerheden, dat is overal ter wereld en dus ook in de Filippijnen.


IloIlo is op zich een provinciestad die op mij nogal saai overkomt en de afstanden zijn ver en langdurig.
Echter staat er wel een hoop te gebeuren daar,qua uitbreiding met allure van Manila( zo wordt het gebracht althans) en de eerste uitbreidingen worden inmiddels gerealiseerd.

Bacolod is een beetje vergelijkbaar maar er heerst meer criminaliteit dan in IloIlo. Roxas is dien aangaande een stuk erger, daar gaan de Ilonga's zelfs liever niet heen als het niet nodig is.

Op ieder potje past een dekseltje is het gezegde dus wie weet wat er voor Bart in het verschiet ligt.  :weetikniet:


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

BartD

Dank u Amice, ondertussen schrap ik al Bacolod en Roxas.
Ik wil op mijn gemak rondlopen.
(De eerste kennis was in Naga City, Camarines Sur, Bicol en ik wil daar geen spanningen of herinneringen, daarmee dat ik op een andere plaats wil ontmoeten/zoeken/vinden)

Dus blijft over;

Cebu
Coron(Busuanga)
Dumaguete
Iloilo
Kalibo
Laoag
Legazpi
Tacloban
Tagbilaran
Tuguegarao

wat 1 van de mogelijke plaatsen betreft waar ik heen zou gaan.