Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Nieuwe zoektocht

Gestart door BartD, vrijdag 10 juli 2015, 12:34:52

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: BartD op vrijdag 10 juli 2015, 12:34:52
Nadat ik de knoop heb doorgehakt en beslist heb om niet meer verder te gaan met mijn eerste contact. (zie Blind vertrouwen vs vertrouwen)
Ben ik terug begonnen met wat heen en weer te chatten met enkele dames via Date in Asia en Filipinocupid en zelfs Christianfilipina.
Ik heb een lijstje opgesteld met de locaties waar ik heen zou gaan in september en om december terug te keren.
Bacolod
Cebu
Coron(Busuanga)
Dumaguete
Iloilo
Kalibo
Laoag
Legazpi
Roxas
Tacloban
Tagbilaran
Tuguegarao

Ik probeer het lijstje wat nauwer te maken en vraag of er mensen zijn met positief/negatieve ervaringen met die locaties. Want op den duur is het gelijk een kop zonder kop, heen en weer springen om de (betrouw)ware te vinden.

Dumaguete............ :denk: :denk:.... :lachen: :lachen:




bananacreek

Dumaguete...........however............. :jajaja: :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :welcome: :welcome: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:




bananacreek

Citaat van: Amice op zaterdag 11 juli 2015, 12:22:33
Citaat van: BartD op zaterdag 11 juli 2015, 11:04:28
Dat is zeer goed beschreven. Ik had mijn derde reis al geboekt voor die breuk en ik wil dat ticket niet weggooien en gewoon tot ginder gaan en ik wou het nuttige aan het aangename koppelen. Door al iemand te ontmoeten zodat ik een reden heb om terug te keren in december. Het plan was 29november tot 15 januari.

Misschien gewoon naar ginder gaan en niet op zoek gaan dan maar. Eens naar de Chocolate Hills gaan kijken ofzo, is goed voor mijn cameralens ;-)


Mja, ik denk eigenlijk dat ,dit nog het beste is en geloof maar rustig dat je zelfs dan al genoeg filipina's ontmoet want die zien jou eerder dan jij hun.

Lekker de tourist uithangen en s'avonds eens uit eten gaan en een terrasje pakken is al meer dan voldoende.
Zelfs in een mall een beetje (window)shoppen levert vaak al contacten op met salesladies, winkelende vrouwen etc.

Als je als blanke een warenhuis ingaat zoals SM, Robinsons of hier in Dumaguete.. Lee Plaza.... dan sta je er versteld van hoeveel verkoopsters graag een gesprek met je aan willen gaan....

Gewoon rondlopen en een paar domme vragen stellen.....bijvoorbeeld...."Miss are these gloves UV protected?"'.....waarschijnlijk zegt ze eerst: "OUT OF STOCK SIR"...kijk dan heb je al een link om een gesprek te openen...maar dan moet je niet vertellen dat je een Melanoma hebt (gehad) want de meesten weten NIET wat een Melanoma is........ :lachen: :lachen:

En leeftijd...gezicht?..Godsdienst....niet van belang.............zolang je maar euros ontvangt.............. :lachen: :lachen: :lachen:

Altijd prijs.......... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Lenn

Bartje, ik blief nie voor brune bonen.
Zou eens een weekje naar Angeles gaan of Pattaya, als jezelf niet weet wat je zoekt in een vrouw.Als jezelf niet weet wat je zoekt in een vrouw ben je wellicht homo.Ook dan bied Angeles of Pattaya vele uitkomsten.
Zoek een vrouw, maar weet niet welke?Mijn lachspieren doen weer overwerk.

eddyvm

Beste advies is inderdaad van Baron,via forumleden iemand vinden.Maar eerst moet je jezelf eerst vinden.Iemand vinden hier is simpel,maar iemand leren kennen neemt zijn tijd.En leer eerst eens de pinay kennen,vooraleer haar af te breken .Ga op vakantie voor de vakantie,niet om perse iemand te vinden.beste nog en succes met uw eigen allereerst

pierrevanwies

Citaat van: eddyvm op zaterdag 11 juli 2015, 15:00:05
Beste advies is inderdaad van Baron,via forumleden iemand vinden.Maar eerst moet je jezelf eerst vinden.Iemand vinden hier is simpel,maar iemand leren kennen neemt zijn tijd.En leer eerst eens de pinay kennen,vooraleer haar af te breken .Ga op vakantie voor de vakantie,niet om perse iemand te vinden.beste nog en succes met uw eigen allereerst

   Via forumleden iemand zoeken [met andere woorden,iemand wil je een pinay aansmeren moet je nu echt ook niet doen; in de meeste gevallen zal het wel de asawa zijn van het achtbare forumlid die wel iemand van de familie OOK aan een beter inkomen wil helpen met extra nog een lap grond en villa erop.   :evil: :evil:  .

     Zoals andere leden al voorstelden,  neem eens rustig vakantie en je zult wel zien hoe gemakkelijk je iemand vindt hier.   :jajaja:   

      .
    charmante toerist police in dumaguete.  [kunt er mee daten ook,zijn nog allebei single[zeggen ze toch]   :lachen:
 
   

BartD

Citaat van: Lenn op zaterdag 11 juli 2015, 14:19:53
Bartje, ik blief nie voor brune bonen.
Zou eens een weekje naar Angeles gaan of Pattaya, als jezelf niet weet wat je zoekt in een vrouw.Als jezelf niet weet wat je zoekt in een vrouw ben je wellicht homo.Ook dan bied Angeles of Pattaya vele uitkomsten.
Zoek een vrouw, maar weet niet welke?Mijn lachspieren doen weer overwerk.



Hmmm, zeer toffe uitspraak...  haha..



Het gaat er voor mij ondermeer ook om omdat ik momenteel zeer argwanend ben naar de juiste intenties, ik heel veel sites heb gelezen over de red flags, scammers, golddiggers enz...misschien wat teveel.
Nu ben ik op zoek naar positief nieuws en tips om een goede keuze te kunnen maken.
Maar zoals eerder gezegd, ik ga gewoon eens naar die Chocolade Hills/bollen gaan zien in Bohol en dan zie ik wel.

gertve

Ik denk dat geen enkele vakantie lang genoeg zal zijn om een pinay goed genoeg te kunnen doorgronden op het gebied van juiste intenties, voorop gesteld als je weet welke dat zijn. Ik zeg Pinay, maar dat geldt voor een ieder inividu. Ik denk dat je elke dame die je ontmoet toch enige vertrouwen moet geven, open staan dat deze wel de goeie zou kunnen zijn. En je gezond verstand gebruiken, en niet met dat apparaat wat zich dmv bloed een beetje een aanzicht wil geven. Luisteren naar de alarmbellen, ervaringen opdoen (leuke en minder leuke). Zorg er alleen voor dat de lessen die je krijgt niet te duur worden.

En vraag jezelf af waarom je daar een vriendin wil oppikken. Als het exotische uiterlijk je bevalt dan maakt het niet veel uit. Als je hier niet genoeg aanbod hebt maar daar wel, dan heeft dat te maken dat je daar een blanke bent. Met veel geld, mogelijk een ticket naar de EU. Pinays/aziatische filteren op hele andere dingen, maar meestal niet wat jij bedoelt met 'juiste intenties'.

Budgie

Bart D vraag je eerst eens af. Wil een Filipina in Europa wel werken. Antwoord: Denk het niet   :lachen:

En ken je hun cultuur Denk het niet  :neeneenee: Bart een welgemeend advies Als je met een Filipina een goede relatie wil opbouwen denk dan simpel Ze zal goed voor jouw zorgen als jij goed voor haar zorgt.
Je kan beslist goed afspraken maken maar family is en blijft belangrijk dus hou daar rekening mee.
Als je merk in het begin dat het wat wij noemen schuifjes lopers zijn wees dan duidelijk dat je dat niet accepteer en geef dan geen geld ook al moppert ze
En als je wat zoek kijk dan net als de Baron zegt eens op het Forum In jouw geval zou ik zeggen als je een kind geen bezwaar zou vinden zou ik naar Damugate gaan daar loopt een leuke dame die in de steek is gelaten en ik zou uitvinden of ze al is getrouwd of niet Leden genoeg daar.
Als je een vrouw zoek om leuk mee te praten over van alles moet je daar niet zijn maar als je een gezellige zorgzame vrouw zoek zonder diepgang kan je ze daar vinden En dan weet ik zeker dat je niets tekort kom En dan zijn ze vaak zeer trouw en zorgzaam   
Getting older beats the alternative -dying young

Luc

Citaat van: Budgie op zaterdag 11 juli 2015, 23:45:42
Bart D vraag je eerst eens af. Wil een Filipina in Europa wel werken. Antwoord: Denk het niet   :lachen:

Dat meen je niet, dat is voor te lachen zeker.

De overgrote meerderheid wil zo snel mogelijk werken.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.