Filippijnse bankrekeningen GEEN IBAN nummer ?

Gestart door jamietagabundok, woensdag 15 juli 2015, 07:25:14

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: jamietagabundok op donderdag 16 juli 2015, 01:08:54
Wie ? ik of zij  ? :lachen:   Het zijn haar bomen  :biggrinn:

Als dan eventueel "puntje bij paaltje" komt dan gaat zij zeggen: "Yes but the foreigner brainwashed me to cut the trees"............ :jajaja: :jajaja: :daag: :daag: :run: :run: :run:



Uncle Joey





bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 16 juli 2015, 14:20:48
Citaat van: jamietagabundok op donderdag 16 juli 2015, 01:08:54
Wie ? ik of zij  ? :lachen:   Het zijn haar bomen  :biggrinn:

Als dan eventueel "puntje bij paaltje" komt dan gaat zij zeggen: "Yes but the foreigner brainwashed me to cut the trees"............ :jajaja: :jajaja: :daag: :daag: :run: :run: :run:



Uncle Joey






:offtopic: :offtopic: :offtopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :denk: :benweg: :benweg: :benweg: :run: :run: :run:


Herbie

En als je nu eens zelf die hardboom plant mag je hem dan na tien jaar ook niet kappen :denk:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Citaat van: Herbie op donderdag 16 juli 2015, 15:10:08
En als je nu eens zelf die hardboom plant mag je hem dan na tien jaar ook niet kappen :denk:

Je mag geen bomen kappen zonder een vergunning van de DENR (Department of Energy and National Resources) en dan moet je voor elke boom die je MAG kappen een  nieuwe planten........en velen lappen die vergunning aan hun laars ....maar.....zodra er een klacht komt dan zijn de poppen aan het dansen........... :jajaja: :jajaja: :run: :run: :run:

jamietagabundok

Citaat van: Amice op donderdag 16 juli 2015, 13:18:27
Forumlid Kano had de oplossing om een rekening te openen bij Surichange waarna grotere bedragen daar naartoe overgeboekt konden worden en via Surichange overgeboekt werden naar een filippijnse bankrekening, de kosten daarvoor waren erg laag had ik begrepen, het staat wel ergens op het forum hier.

http://www.surichange.nl/



Bedankt Amice   :thumb:

Er is een spreek woord       ,, de soep word niet zo heet gegeten als dat die opgediend word ,,,


Zo zal het ook wel met die bomen zijn.  En  uiteraard  ga ik niet zelf met een kettingzaag aan de slag.


Die bomen wegen tonnen  , is er 1 die de verkeerde kant op valt en ik ben op  slag dood.



  Eerder heb mijn vriendin hier vlakbij tientallen cocosbomen laten zagen,   dat ging perfect in in rap tempo , en of die zager een al dan niet geregistreerde zaag heeft is zijn pakkie aan.


En direkte buren zijn er niet in de bundok, wel kan je die zaag van ver horen, ik verwacht geen probleem

kristof19

Citaat van: bananacreek op donderdag 16 juli 2015, 14:12:58
Citaat van: pierrevanwies&segers op donderdag 16 juli 2015, 00:49:54
Citaat van: jamietagabundok op donderdag 16 juli 2015, 00:22:18
Eh, ja ik mag toch hopen dat haar zwangerschap niet eeuwig gaat duren ?   :lachen:


Een deel is cocosbomen, een deel grasland, ze wil paar kalfjes kopen, en die daar groot laten groeien, tot aan de slacht vermoed ik.

Een ander deel staat van alles , zoals mais, papaya, tomaten,  camote en weet ik wat niet meer.

Ik ben geen farmer, dus het is puur haar ding, en als zij daar plezier in heeft, dan hoop ik dat ze gelukkig is met die lap grond.


  De grond is wat hoger gelegen in de bergen, maar toch redelijk vlak, maar er is door de huidige eigenaar laatste jaren weinig naar omgekeken,  de caretaker heeft wel een en ander geplant.

  Mijn interesse gaat meer uit naar de gigantische hardhout bomen die  her en der staan, de zaag erin, en een leuk

  ,, resthouse ,, maken van dat hout . Lekker rustig in de bundok, uiteraard is er geen water en elektra in de bundok

  maar daar meten we dan maar een oplossing voor vinden.  Deepwel eventueel voor water als het mogelijk is, en solar voor verlichting.

    en dan de bak in.   :lachen:

Ik denk dat je eerst 12 jaar en 1 dag in Hotel Muntinlupa krijgt en dan deportatie............ :lachen: :lachen: :run: :run: :run:

Hetgeen zoals hierboven omschreven door Pierrevanderwies is geheel correct en het gebeurd vaak in de bergen dat de buren elkaar verraden........... :jajaja: :run: :run: :run: :run: :ripba8: :ripba8:

Nou spreek ik niet om een klein boompje maar zoals hier omschreven gigantische hardhout bomen..........dan gaat u of uw vriendin voor een gigantische lange tijd naar Hotel Bilibid in Muntinlupa.............. :lachen: :jajaja: :jajaja: :ripba8: :ripba8: :ripba8:



"A Belgian national who cut our beloved Mahogany trees?.........We are waiting for you Joe".......... :lachen: :jajaja: :jajaja: :run: :run: :ripba8: :ripba8:

Not a belgian national but a hollander. Daarom geen celstraf van 8 jaar maar direct de kogel.  :jajaja:

bananacreek

Citaat van: kristof19 op donderdag 16 juli 2015, 17:25:44
Citaat van: bananacreek op donderdag 16 juli 2015, 14:12:58
Citaat van: pierrevanwies&segers op donderdag 16 juli 2015, 00:49:54
Citaat van: jamietagabundok op donderdag 16 juli 2015, 00:22:18
Eh, ja ik mag toch hopen dat haar zwangerschap niet eeuwig gaat duren ?   :lachen:


Een deel is cocosbomen, een deel grasland, ze wil paar kalfjes kopen, en die daar groot laten groeien, tot aan de slacht vermoed ik.

Een ander deel staat van alles , zoals mais, papaya, tomaten,  camote en weet ik wat niet meer.

Ik ben geen farmer, dus het is puur haar ding, en als zij daar plezier in heeft, dan hoop ik dat ze gelukkig is met die lap grond.


  De grond is wat hoger gelegen in de bergen, maar toch redelijk vlak, maar er is door de huidige eigenaar laatste jaren weinig naar omgekeken,  de caretaker heeft wel een en ander geplant.

  Mijn interesse gaat meer uit naar de gigantische hardhout bomen die  her en der staan, de zaag erin, en een leuk

  ,, resthouse ,, maken van dat hout . Lekker rustig in de bundok, uiteraard is er geen water en elektra in de bundok

  maar daar meten we dan maar een oplossing voor vinden.  Deepwel eventueel voor water als het mogelijk is, en solar voor verlichting.

    en dan de bak in.   :lachen:

Ik denk dat je eerst 12 jaar en 1 dag in Hotel Muntinlupa krijgt en dan deportatie............ :lachen: :lachen: :run: :run: :run:

Hetgeen zoals hierboven omschreven door Pierrevanderwies is geheel correct en het gebeurd vaak in de bergen dat de buren elkaar verraden........... :jajaja: :run: :run: :run: :run: :ripba8: :ripba8:

Nou spreek ik niet om een klein boompje maar zoals hier omschreven gigantische hardhout bomen..........dan gaat u of uw vriendin voor een gigantische lange tijd naar Hotel Bilibid in Muntinlupa.............. :lachen: :jajaja: :jajaja: :ripba8: :ripba8: :ripba8:



"A Belgian national who cut our beloved Mahogany trees?.........We are waiting for you Joe".......... :lachen: :jajaja: :jajaja: :run: :run: :ripba8: :ripba8:

Not a belgian national but a hollander. Daarom geen celstraf van 8 jaar maar direct de kogel.  :jajaja:

Ahhh een Hollander?........... :denk: :denk:

Sorry mate we used the wrong stuff...we used muriatic acid............sorry..... :lachen: :lachen: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :ripba8: :ripba8:


bananacreek